|
Post by David on Sept 9, 2005 9:04:27 GMT 1
Att "folk" tycker om att spy galla på forumet är känt.
Men vem är den spelare som inte skyr några medel ute på plan - spelar fulast, alltså?
Låt höra!
/D
|
|
|
Post by Kollega on Sept 9, 2005 9:05:47 GMT 1
Han spelar inte längre (vad jag vet!) men Tibbling är en het kandidat!
|
|
|
Post by Publik on Sept 9, 2005 9:29:39 GMT 1
Hegbo, helt klart. Är inte tuff för fem öre face mot face, men han gillar låga cuts bakifrån etc etc
|
|
|
Post by Frodo on Sept 9, 2005 9:44:59 GMT 1
Jag lägger min röst på Forsman från CC. Många sena smällar och gärna bakifrån. Under midjan bakifrån är en ruggig klassiker.
|
|
|
Post by Samma lika on Sept 9, 2005 10:25:52 GMT 1
Forsman spelar fulast! Clippa folk i knävecken är hans favorit. Han tror att han är en hård spelare, men när det kommer till kritan är han en riktig fegis.
Denna "fina" blockteknik har under många år utövats av Christian Larsson. Det är nog inte en slump att den yngre generationen av CC RB's kör med liknande "teknik". Äpplet faller inte långt från trädet!
/D-vet
|
|
|
Post by Haha on Sept 9, 2005 10:27:17 GMT 1
Jag lägger min röst på Forsman från CC. Många sena smällar och gärna bakifrån. Under midjan bakifrån är en ruggig klassiker. Ha, antar att du bara sett finalen och bygger hela din bild av Forsman på den första smällen på SMM´s jänkare där. Om du kanske såg fler matcher med CC så skulle du snart märka att Forsman knappt drar på sig några flaggor alls.
|
|
|
Post by hmm on Sept 9, 2005 10:31:51 GMT 1
luktar avund!
|
|
|
Post by Publik on Sept 9, 2005 10:57:43 GMT 1
Jocke Holm i Carlstad gillar också sena smällar. Han gillar allra bäst att göra dom precis efter att dommarna har blåst och gärna 15-20 yards från bollen och blindside.
|
|
|
Post by gst on Sept 9, 2005 11:35:26 GMT 1
Luktar avund? ?? Vad är det för jävla kommentar. Vad ska man vara avundsjuk på? Att spela fult eller att ta 4 silver ;-)
|
|
|
Post by hot shot on Sept 9, 2005 13:56:30 GMT 1
hegob är den som är fulast, liten kaxig och kan bara s¨pela om han får ta till fula knep, han är ju inte äns omtyckt av sina lagkompisar vad jag har hört... ...den råttan är värst av alla!
|
|
|
Post by Hehe on Sept 9, 2005 15:14:49 GMT 1
Christian Larsson CC absolut fulast när han lirade. Ruggigt dålig och bara massa fula saker för sig sen gör det ju inge bättre att han är löjjlig oxå, vill bli kallad Chris, döper om linebaker namnen för att det är häftigare, bondefasoner
|
|
|
Post by Knute Rockne on Sept 9, 2005 15:23:47 GMT 1
är inte det här personliga påhopp om något august?
|
|
|
Post by Publik on Sept 9, 2005 15:37:08 GMT 1
Jo det är påhopp, men dom förtjänar det.
|
|
|
Post by Roger on Sept 9, 2005 18:11:04 GMT 1
:(Jag tycker att det är fruktansvärt mycket påhopp på CC nu.. Även att jag inte direkt bryr mig med tanke på att det bara är skitsnack som löper här..
Det känns faktist som att det är mycket "bänknötare" som sitter och skriver saker som de absolut inte har någon aning om..
Visst att vi har råkat plocka på oss några silver, men de som sitter och skriver, har de ens spelat en final? Har "deras" lag kommit till sm-final med ett "down-år" (13 starters borta från förra säsongen).
peace..
//Roger Nilsson...
|
|
|
Post by Publik on Sept 9, 2005 18:17:05 GMT 1
Roger, var inte detta ditt första år i CC. Du är du väll inte så insatt på detta ämnet. Har du ens spelat mot t.ex Chris Larsson
|
|