|
Post by Roger on Sept 9, 2005 19:22:52 GMT 1
Snackar vi inte om FULASTE spelaren.. han spelar väl inte längre.. ohej
|
|
|
Post by publik on Sept 9, 2005 19:33:49 GMT 1
Sant, men du har ju knappast spelat mot Jocke Holm eller Forsman heller i en riktig match.
|
|
|
Post by skaffa ett liv on Sept 9, 2005 19:35:15 GMT 1
till "Publik",(om nu den som kallar sig det är samma person, eller flera olika).
Har du denna sida som startsida???varannat inlägg på denna forumsajt är från dig/någon med det namnet:P
|
|
|
Post by ref on Sept 9, 2005 19:57:29 GMT 1
Det är känt sedan länge att en del spelare i bla CC spelar "fult" speciellt på line där det inte syns så bra. Dock som erfaren spelare har jag själv tagit till en del "fula" knep först efter att själv ha blivit utsatt själv. Det kan ju gå rätt hett till ibland.Man får ju tåla en del men det är roligare att spela enligt reglerna det finns vissa saker som, Holding, njurslag etc som går ju under osportsligt men rent farliga blockeringar som cutblocks bakifrån borde medföra utvisning mer än en säsong eventuellt livstid. Med tanke på att den drabbade kan bli invalid "medvetet".
|
|
|
Post by Publik on Sept 9, 2005 20:29:55 GMT 1
Lägger min röst på Forsman.
|
|
|
Post by Johan Larsson on Sept 10, 2005 21:01:12 GMT 1
Forsman är en pajas jämfört med Rickard Mäkitalo, Hasse Gunnarsson, Martin Falk, Kristoffer Hellborg och MAGNUS DAHLIN!!!!!!
De är de fulaste spelarna i Superserien och då menar jag inte BARA spelmässigt!!!!!
MOHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!
|
|
Forsman from the hood
Guest
|
Post by Forsman from the hood on Sept 10, 2005 21:29:19 GMT 1
Det var det värt!!! Det är den enda flaggan jag haft i år.... Efter att ha sett det på film ett antal ggr så tycker jag inte att det var så illa... Sånt händer i fotboll... eller? Tycker inte jag är värd årets fulaste spelare fördä!!!! Perlan är värd den mer efter fajten med Sanchez i Märsta!!!! Puus och kram vi ses på stan, Forsman
|
|
|
Post by Bjrkmans lskling on Sept 10, 2005 21:43:14 GMT 1
När vi snackar om fulaste spelarna i Sverige Spel och icke spelmässigt följer denna officiella lista:
Spelmässigt: 1. Ted Hagberg (SMM) - Han skulle nyka testiklarnas av sin far 2. Kristian Larsson (CC) - Lika ren som fotbollsspelare som avfallsvattnet i Darfur 3. Oscar (TRC) spelar inte längre, men är sämst ever!!!!
Icke spelmässigt (utseende) 1. Jonatan Klein - Ett unikum i branchen. Kopia på skäggiga damen 2. Jacob Torneus - Go figure 3. Pilbäck (SMM) ett ansikte bara en mor kan älska
|
|
|
Post by CC fan on Sept 10, 2005 21:49:07 GMT 1
Hursäkta, men hur kan inte Staffan Johansson vara med?? Mannen som blev biten och deformerad av en Gädda!!!
|
|
|
Post by gq on Sept 10, 2005 23:42:02 GMT 1
kan bara säga en sak: kärringar!
|
|
|
Post by hmm on Sept 11, 2005 9:14:40 GMT 1
jag tycker iaf att Pilbäck e söt
|
|
|
Post by Publik on Sept 11, 2005 20:40:37 GMT 1
ja du forsman , vi ses nog.
|
|
|
Post by Lord helmut on Sept 12, 2005 16:20:00 GMT 1
Jag tycker också att Pilbäck är söt. Speciellt när mannen har på sig sin hjälm. Go Pilbäck.
|
|
|
Post by Anti GBG on Sept 13, 2005 13:17:17 GMT 1
Hela IFS GIANTS (Göteborg) 92-93 . Dom var det jävligaste i att spela fult som jag sett både innan och efter. Samt där fanns avvarter i det andra laget i Göteborg på den tiden, Alelyckan SunDevils som höll på med en jvl massa fula och dumma saker. Kort sagt GBG ligger nog i topp när det gäller matchstraff osv. Kommer ihåg en träningsmatch mellan Uddevalla Ravens mot SunDevils. 9 matchstraff för SunDevils spelare. Spelare som Gordy, Olle larsson osv.
|
|
|
Post by Liraren on Sept 13, 2005 13:53:48 GMT 1
Forsman..alla gånger..
|
|