|
Post by Nominerar on Sept 13, 2005 15:21:53 GMT 1
Vill härmed lägga min röst på Jacky yougurt Limhamn å C4 . Vi är väl några som fått oss en KÄNGA i ordets rätta bemärkelse av denne pizzabagare.
|
|
|
Post by Da man on Sept 22, 2005 11:36:23 GMT 1
Lista över fulaste: Sköldebäck efter att ha hoppat jämfota på liggande spelare, sen ser han ut som en raptor... Teddan som gillar att föra score över antalet personer som bärs av planen, ser ut som en gnu... Gellebrink, gillade gärna tackla folk i ryggen efter spelet, dock shysst utanför planen. Norberg en kille som nyttjade sina dommar kunskaper för att alltid ligga på gränsen. C Larsson för diverse pungslag och grepp samt minst varierande frisyren i hela landet. Lejon helt enkelt född elak.
Nu e detta ioförsig en lista med hasbeens, men inte många som når upp till dessa herrar i dagensläge, inte ens Forsman eller Hegbo...
|
|
|
Post by Tibbs Brorsa on Sept 22, 2005 15:18:46 GMT 1
Annars har vi ju Dirtyplayers som Friberg , Bäckström och BP. som gärna körde med tjuvnyp och anat :-)
Tibbs Brorsa
|
|
|
Post by Black knight on Sept 28, 2005 13:02:27 GMT 1
Här är iallafall min lista! Har försökt tänka till så bra jag kan (vilket iofs kan diskuteras)
Nr. 1: Solklar etta är mannen som enbart spelade utanför regelboken; Rudolf Safar Nr. 2: Oscar TRC Nr. 3: Mihaily Rhapsac i GBG Nr. 4: Johan & Christian Larsson CC Nr. 5: Z i smm Nr. 6: Andreas Johansson CC (Fd. TRC) Nr. 7: Ullbrant i CC (om det är han som har nr 10) Nr. 8: Klein Nr. 9: Per Friberg CC Nr. 10: Per Rindberg, fast då han lirade för Jämtland
|
|
|
Post by visste ni on Sept 28, 2005 13:42:58 GMT 1
Rudolf Safar numera känd som Gustav Mesaros HC Sundsvall Flames
|
|
|
Post by Hoho on Sept 29, 2005 16:49:35 GMT 1
Klein borde åka upp några placeringar eftersom han har tagit begreppet stryptag med holding till nya nivåer. Killen borde bli tvingad att spela med rosa handskar så domarna ser hans tilltag. ;D
|
|