|
Post by X on Aug 27, 2005 11:57:05 GMT 1
Sätter mina röster på E.Harris även om han inte kunde dominera speciellt mycket i GBG beroende på resten av laget. Birdman, lyckades vinna SM med två recievrar 2 runningbacks och en (1) riktig Olinespelare. Inte dåligt.
Måste även rösta på en 86:ers Runningback som var något av överjävlig att få omkull. Holm är en Pajas i jämförelse.
|
|
|
Post by kay on Aug 27, 2005 18:08:23 GMT 1
Eric Harris visst. Grym reciver men ändå. Han lär ju ha sänkt sig lite i nivå. Jag menar om man bränner cornerbacks hela tiden så behöver man ju inte ta ut sig och till slut har man sänkt sin nivå. Men Qb'n i Tyresö för några år sedan(2001?) då? Var inte han bra som fan. Sen måste man ju oxå nämna Darnell Macklinn från förra årets Sundsvall. Han var deras offense. Och jag skulle tippa honom som iafl top 3 Qb's i Sverige. Kolla bara vad han gjorde för Sundsvall.
|
|
|
Post by Moose on Aug 27, 2005 22:00:48 GMT 1
;D Lägger en förvisso ngt partisk röst för "min" qb Jamie Pass som vi hade förmånen att få spela med i C4 95 och 96. maken till allround qb är svårslagen, men men smaken är som baken. Mvh Moose
|
|
|
Post by HMMM on Aug 28, 2005 7:56:30 GMT 1
Håller med X, runningbacken Uppsala hade var det 94-95 eller 95-96 kommer ihåg men han var ruggig. Bilderna bara flaschar förbi SM-final Uppsala-MM. MM vann men han, han var GRYM. Kommer inte ihåg namnet, spelar på defense kanske därför
|
|
|
Post by trc on Aug 28, 2005 12:35:12 GMT 1
trc qb 01 var jaycee goree, grym ledare
|
|
|
Post by Paddan on Aug 28, 2005 15:28:09 GMT 1
Craig Mitter heter RB ifrån uppsala. Riktigt tung att få stopp på när han var frisk. Limhamns D-line heter Bill Atha spelade college på någon MAC skola, miami of ohio tror jag. Var all-conference. Var bäst när han först kom över tappade en del efter sommaruppehållet.
|
|
|
Post by 2002 on Aug 28, 2005 18:30:10 GMT 1
sonte wong WR NRPKG 2002, diva men jävlit bra, numera track&field coach på sin gamla skola west virgina state(div2)
|
|
|
Post by Ganslandt GBG on Aug 28, 2005 23:58:12 GMT 1
Den jävla Jamie Pass i C4 var väl kanske inte bäst genom tiderna, men fan vad han var irriterande svår att hålla i fickan.
|
|
|
Post by Ganslandt GBG on Aug 29, 2005 0:03:19 GMT 1
Craig Mitter heter RB ifrån uppsala. Riktigt tung att få stopp på när han var frisk. Limhamns D-line heter Bill Atha spelade college på någon MAC skola, miami of ohio tror jag. Var all-conference. Var bäst när han först kom över tappade en del efter sommaruppehållet. Var det inte Atha som inledde med att riva armen av ystads QB week 1, och följa upp med samma pryl på vår egen Kim Blidqvist week 2? I så fall håller jag med. Han var en riktig best. Harris var skadad större delen av sin SS-säsong men spelade ändå. inte helt lyckad. Talangmässigt var han outstanding (fast han tjötade ihjäl sig på forumen). Vår QB 92-93 Scott Kerner tackade nej till ett kontrakt i CFL för att han skrivit på för oss (tror han överskattade vikten av det kontraktet). Han var skitbra. Vi hade en riktigt bra LB i Steve Conelly också 93.
|
|
|
Post by 55nilsson on Aug 29, 2005 4:38:32 GMT 1
Håller med om Bill Atha, han var nog bäst utav ickeQBs, hade nöjet att spela med honom under -97 lärde mej mycket och en spelare som kunde få tyst Jonas Flyckt, bara genom att göra en "kycklingflex" förtjänar all respekt. Det var inte helt lätt att vara denne mannens backup, man fick en del speltid, men då motståndarnas Oline fått trippelteama honom hela matchen blev det ofta så när man själv kom in.
Ha dé
|
|
|
Post by apanola on Aug 29, 2005 15:35:32 GMT 1
Wendel Lowrey hette qbn i Västerås och han var ruskigt bra. hade varit backup på syracuse och sen starter på NE Lousiana state. Var här två säsonger och sista säsongen hade han typ 38tds/2 int. Också en av de absolut trevligaste amerikanerna som varit här, inte alltför vanligt... Hade nog vart mer känd om han spelat i superserien. Tim Peterson var också riktigt bra och spelade mot tuffare motstånd.
|
|
|
Post by OL on Aug 29, 2005 16:35:49 GMT 1
chris phipps(Delaware) OL/DL arlanda 2001, monster, dominerade som fan som DL kommer jag ihåg helt oblockbar som NT
|
|
sas
Bänkvärmare
|
Post by sas on Aug 29, 2005 19:40:38 GMT 1
i år är det väl helt klart GM Dax Michelena som varit bäst även om Både arlandas luis gonzales och smm daniel taylor varit riktigt bra emellanåt
sett på några år så lär väl den jermain smith vi såg '03 vara en av de bästa, har hört att för övrigt kunde göra bakåtvolter när han kom till arlanda..de matcher han spelat i år verkar han inte varit lika bra...någon som kan bekräfta eller dementera detta!?
|
|
|
Post by Lilla jag on Aug 29, 2005 20:09:47 GMT 1
Gävle har haft ett par schyssta importer också. Jag tänker främst på Gartner, Kent i förnamn tror jag, som spelade LB 1993. Om jag inte minns fel så spelade han för Nebraska Cornhuskers. Riktigt jobbig att blocka... De hade även en kille som heter Cris Merrit tror jag som spelat för Indiana Hoosiers. DB och ST.
|
|
|
Post by Inetsgammal on Aug 29, 2005 21:45:39 GMT 1
Wendel Lowrey va grym, borde ha spelat i SS.
|
|