|
Post by gimpy on Aug 26, 2005 8:13:19 GMT 1
Tycker att göteborg har lyckasts väldigt bra med sina köp. Vilka lag och namn på dessa importer har imponerat i SS ? dom sista 10 åren Och vem är den bästa importen genom tiderna ?
|
|
|
Post by Kingen on Aug 26, 2005 8:38:07 GMT 1
Import och import. Eric Harris var säkert den bäste amerikanen som spelat i Sverige. Han kunde avgöra en match själv. Hade Marvels haft honom iår hade de säkert vunnit SS
|
|
|
Post by Publik on Aug 26, 2005 9:00:03 GMT 1
Limhamn hade en nosetackle för ett antal år sedan. Han är garanterat den bästa spelaren som har lirat i sverige. Han var över hela planen och gjorde tacklingar hela tiden.
Sedan hade ystad en qb som var helt outstanding
|
|
|
Post by Publik on Aug 26, 2005 9:00:54 GMT 1
Nej, Marvels hade inte vunnit SS med Eric Harris, för då hade inte Dax kunnat spela sammtidigt.
|
|
|
Post by TT on Aug 26, 2005 9:18:16 GMT 1
Mike Horton Solna 94 och 95 tycker jag är den bästa qb´n som har varit i sverige.
Stockholn City Wildcats hade en LB på 90 talet (Tror det va 93) kommer inte ihåg vad han hätta men han va ruggig i alla fall.
|
|
|
Post by jj on Aug 26, 2005 9:51:14 GMT 1
Ystads qb hette Luke Pencie, spelade på michigan en gång i tiden. fjolårets årets import Darnell Macklin sundsvall tog laget till slutspel själv han spelade på Army.
Nrpkg hade en liten RB som hette Marc Strasser har jag för mig, han var riktigt bra.
|
|
|
Post by dog on Aug 26, 2005 13:35:10 GMT 1
Luke Bencie var hans namn. Och det är förmodligen den bästa spelaren jag har sett på svensk mark. Som QB var han utomordentlig... Så honom sänka en All-American MLB Div 3 (Mid Nazarene) och springa vidare... Men Eric Harris tycker jag var tok för överskattad...
|
|
|
Post by greg on Aug 26, 2005 14:02:05 GMT 1
Kan det inte ha varit så att man var yngre och mindre bra på fotboll så man tyckte kanske att dessa importer var för bra för att vara sant ? annars tycker att det kanske är lite svårare att se en import göra bra i från sig på Defence ? men som RB, WR, QB kan man glänsa lite mer ? iaf har inget namn just nu ..
|
|
|
Post by Garry N on Aug 26, 2005 15:23:22 GMT 1
Två "gamla" och duktiga defensiva pojkar: Pete McAdams, safety i Uppsala samt Dave Klawitter, safety/lb i Kristianstad.
Å andra sidan har jag alltid hävdat att Tim Peterson är den bästa amerikan som spelat i ett svenskt lag. (QB i World Leage, Uppsala 86es och Nordic Vikings)
|
|
|
Post by fler on Aug 26, 2005 15:25:50 GMT 1
jarrod degeorgia QB TRC, samt Neal Gray OL/DL AJ(killen som ALDRIG klev av planen)
|
|
|
Post by bsta on Aug 26, 2005 15:34:07 GMT 1
mcnabbs gamla backup madei williams måste nog va den bästa riktigt stor och snabb, bra arm men han spela ej mycket, så han är nog ej den bästa genom stats men talang hade/har han.
|
|
|
Post by o en till on Aug 26, 2005 15:37:20 GMT 1
Drew White QB CC måste vara den bästa genom stats men sämsta genom talang isånnafall
|
|
|
Post by cooley on Aug 26, 2005 15:38:40 GMT 1
ej att glömma! John Cooley QB TRC, killen från auburn var grym i början iaf, kommer ihåg matchen mot arlanda han gjorde
|
|
|
Post by Vasteras import on Aug 26, 2005 17:38:57 GMT 1
Västerås hade under sitt Superserie år en Quarterback vid namn Wendel (någonting), som stack iväg på ett camp med Miami Dolphins. Han lägger jag min röst på.
|
|
|
Post by Kecke on Aug 26, 2005 19:31:53 GMT 1
Vad sägs om Bulldogs import Qb -95 Richard Howell. Kom ifrån Davidsson College, Är idag coach i Colts. Han var grymt snabb och hade bra arm. Han har fortfarande en massa college rekord
|
|