|
Post by trupper on Mar 8, 2007 23:52:45 GMT 1
När dyker listorna upp för vilka som är kallade till sen/jr lägret slutet av mars?
|
|
|
Post by kallade on Mar 11, 2007 17:27:49 GMT 1
|
|
|
Post by vem on Mar 11, 2007 18:18:52 GMT 1
Robert Viklund är det Robert Star från Sundsvall eller?
|
|
|
Post by Supastah on Mar 11, 2007 19:23:25 GMT 1
Ingen Hampus Hellermark?
|
|
|
Post by lol on Mar 11, 2007 19:28:16 GMT 1
fan va dåligt det va inga bra spelare som blev utgna till landslaget
|
|
|
Post by Sw on Mar 11, 2007 20:10:50 GMT 1
många 91or
|
|
|
Post by Just det on Mar 11, 2007 20:18:28 GMT 1
fan va dåligt det va inga bra spelare som blev utgna till landslaget Och det är just därför Jan Jenmert är förbundskapten och inte du.
|
|
|
Post by Trendert on Mar 11, 2007 20:28:13 GMT 1
Tyresö Royal Crowns 15st Carlstad Crusaders 14st SMM 11st Arlanda Jets 8st Northside Bulls, STU 8st Limhamn Griffins 7st Kristianstad Predators 6st Ystad Rockets 6st Ekeby Greys 5st Uppsala 86rs 4st Göteborg Marvels 4st Örebro Black Knights 4st Jämtland Republicans 3st Sundsvall Flames 3st Eskilstuna Sharks 2st Skövde Dukes 2st Gefle Red Devils 2st Falun Copperheads 1st Halmstad Eagles 1st Norrköping Panthers 1st Nyköping Baltic Beasts 1st Tälje Truckers 1st Västerås Roedeers 1st
|
|
|
Post by tb on Mar 11, 2007 23:21:20 GMT 1
Hur kan inte Hampus Hellermark eller Daniel Idenfors komma med från TB positionen?
|
|
|
Post by Undrar on Mar 11, 2007 23:46:11 GMT 1
Hellermark ska vad jag hört till high school, kanske därför han inte är med?
Lite andra frågor, utan att klaga men sånt som fick mej att fundera:
- Konstigt att en ny QB tas med när han är född 88. OK om det är en veteran som spelat EM men nu fattar jag inte.
- Lite överraskande fördelning bland klubbarna, STU färre än jag trodde, SMM fler. Carlstad nästan lika många som de hade ombytta i finalen 06.
- Roligt att se Predators med 6 och även Ystad och ekeby högt uppe.
- Bra att hela 23 klubbar har spelare med.
- Vilka coacher är det i år? Har hört att det försvinner folk från EM staben men inte vilka. Vilka kommer in istället?
|
|
|
Post by duktiga spelare on Mar 12, 2007 16:59:52 GMT 1
Hur kan inte Hampus Hellermark eller Daniel Idenfors komma med från TB positionen? Som det nämnts ovan så ska nog Hampus till High School, den andre TB:en som spelade mest Return var då övertygande enligt mig, mycket snabb och bra rörelser, märkligt att han ej kom med till detta läger men det finns säkert orsaker. Utom detta så ser väl för truppen rätt bra men om vi nu ska klaga på TB positionen så är det lite lustigt att det är så pass få tailbacks, det är ju trots allt en position med många skador. Jaja all lycka till landslaget i alla fall!
|
|
|
Post by vet on Mar 12, 2007 23:39:59 GMT 1
hellermark är med. Vet ej varför han saknas på listan.
|
|
|
Post by wwehd on Mar 13, 2007 7:59:09 GMT 1
hellermark är med. Vet ej varför han saknas på listan. Det brukar tyvärr vara så att dom som skriver anonyma inlägg under namnet "vet" inte brukar veta när det väl kommer till kritan. Men men, det ska väl vara första gången för det med.
|
|
|
Post by Undrande on Mar 16, 2007 17:24:00 GMT 1
Jag vill stakt ifråga setta hur går de uttagningarna egentligen går till I vår klubb kom en spelare inte med trots han är klar nyckelspelare både i vårat seniorlaget o U-19 laget inte med och borde lätt tillhöra bland de 110 bästa am fotbollsjuniorerna i Sverige,född -89 DL. En annan spelare i vår klubb som fortfarande inte spelat en riktig match ännu är med WR född-90 förvisso en otrolig talang o atlet kom med i 110 manna truppen Är det inte vad de presterat på planen tidigare som är viktigaste utan vad man fyller i ett frågeformulär. Jag är inte coach i i U-19 eller seniorlagscoach utan styrelseledamot endast styrelse ledamot men våra coacher var lika chockadeVi tycker det är ser inte seriöst ut ,och förtroendet för juniorlandslaget skönk rejält.Vill gärna komma i kontakt med någon ifrån juniorlandslagscoachingstaffen för att diskutera det här personligen o inte på forumet.
|
|
|
Post by va on Mar 16, 2007 17:28:42 GMT 1
du måste skämta, ska du överklaga deras beslut om att inte skicka denne till nästa landslags läger? vad tror ni att ni kan göra? vadå ta kontakt med dom? dom kanske redan hade en del bättre Dline spelare än den här 89an och receivern kanske presterade bra på campet. Sluta gnälla för att spelaren du trodde skulle komma med inte gjorde det. Han kanske trots allt inte är tillräckligt bra ?
|
|