|
Post by USA YES PROUD I AM on Sept 26, 2006 19:40:09 GMT 1
Mattias Hyllen is a good "Swedish" QB. He got the arm, speed and stamina!
You want a good QB, with experience, choose Hyllen!
That's all for me!
Joshua!
|
|
|
Post by hyllen on Sept 26, 2006 20:09:10 GMT 1
Måste bara säga att jag är smickrad av allt snack om mej dom senaste dagarna, men vill ju gärna komma till sthlm och göra bra ifrån mej utan massa press. Nu får vi se hur det går, det är ju inte upp till mej vad dom tycker, kan ju bara göra mitt bästa =)
Mattias Hyllén #7 Griffins
|
|
|
Post by moscow on Sept 26, 2006 20:54:00 GMT 1
Har spelat med både Hyllen och Ola (hyllen var visserligen wr då, men jag har spelat mot honom när han var qb). Ola är en slugger, en hård sådan. Han är en lite oslipad diamant som skulle kunna bli mycket bra. Hyllen är en atlet med en osvensk mentalitet som passar en fotbollsspelare. Han har bra arm och kan absolut hota på marken. Grattis Matte till platsen //stavros aka 50
|
|
|
Post by Borde f chansen on Nov 22, 2006 14:05:13 GMT 1
Tommie Andersson Borås(har visserligen en landskamp på meritlistan) Abel Caballero C4 Lions(Om han fortfarande lirar dvs)
|
|
|
Post by serist on Nov 22, 2006 14:22:34 GMT 1
Abel har inte lirat på 2 år, och varför ska han få chansen när han inte ens är bra. har inte gjort nått rätt dom senaste åren. tommy lirar div 2!!!!!!!! när han kommer upp i ss el iaf div 1 och lirar och får lite tempo då kanske han kan vara aktuell..... men fan inte nu...
låt cj, hyllén och jenken från cc lira....
|
|
|
Post by CARL on Nov 22, 2006 14:22:44 GMT 1
Abel nej tack, ok qb men inte ll mässig
|
|
|
Post by nej on Nov 22, 2006 14:27:11 GMT 1
|
|
|
Post by skojjar du on Nov 22, 2006 14:36:59 GMT 1
Var det ett skämt eller? Hagselius har inte ens spelat qb utan d-line i halmstad. hagvall, vetifan asså....
|
|
|
Post by YR on Nov 22, 2006 14:46:38 GMT 1
Ted Rasmsson från Ystad hoppas jag får chansen, han kanske blev kallad med tackade nej i år, det vet jag iofs inte
|
|
|
Post by Tomas on Nov 23, 2006 8:29:03 GMT 1
Jag tycker att det finns tre qb's + en outsider i diskutionen.
CJ Haraldsson (SMM) Spelar och tränar med sveriges bästa lag. Han har desutom rutin i LL sammanhang, inklusive ett EM guld nu senast. Han ska garanterat med till VM tycker jag. Troligen som starter...
Linus Hagwall (U86ers) Har en enorm talang och kommer att få "all" qb tid i Uppsala nästa säsong. Passar bra och kan även springa. Kan Leo ta fram sin magiska slipsten kan det bli hur bra som helst för LL.
Anders Onselius (NSB) Har också talang, duktig framför allt på att röra ut trasliga situationer. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mattias Hyllen En mindre version av Hagwall. Passar och springer bra och ska defenitivt vara med under uttagningsprocessen!
|
|
|
Post by qb killah on Nov 23, 2006 13:44:18 GMT 1
ja det står nog mellan dessa 4 herrar
Haraldsson SMM solklar starter?Nej, den enda utav dessa 4 som inte kommer vara starter 07(SMM tar tillbaka Paus), dock ska han med till VM då han har ett bra track record som starter i landslaget(enda riktigt dåliga insatsen var mot finnarna i EM
Hagwall Uppsala var på landslagets radar redan när han spelade i skövde, har ett underbart fotarbete, tuff och en ok atlet, inte nån bra arm men en bra touch, kommer få spela mycket 07 med ett bra div1 lag, tyvärr har han inga seniorlandskamper än
Onselius STU han o Hyllén tävlar om 3rd string platsen, jag tror Onselius kniper den då han är Leo´s boy och har spelat längre än Hyllén, samma typ av atlet som Hyllén
Hyllén Nprkg Har en bättre arm än Onselius men jag tror de kommer gå på rutin
|
|
|
Post by rykte on Nov 23, 2006 14:50:56 GMT 1
Ryktet säger att SMM inte ska ta över en amerikansk QB, det skulle betyda att C-J Haraldsson får starta i klubblaget. Bra för LL.
|
|
|
Post by ja on Nov 23, 2006 14:54:21 GMT 1
ja ska SMM inte spela EB finns ingen anledning att spela med jänkar QB, man vinner ändå!
|
|
|
Post by bulls60 on Nov 23, 2006 21:46:25 GMT 1
CJ Haraldsson (SMM) Spelar och tränar med sveriges bästa lag. Han har desutom rutin i LL sammanhang, inklusive ett EM guld nu senast. Han ska garanterat med till VM tycker jag. Troligen som starter... Hm... var det inte Håkan Eriksson som var QB för sverige när vi vann EM?
|
|
|
Post by Sorry on Nov 23, 2006 23:09:34 GMT 1
EM vs. Finland: C.J. Haraldsson 2-11-1-19 (INT för TD) H. Eriksson 6-12-0-92
CJ startade och blev bänkad. Håkan kom in och vände matchen. Fick sen även starta i finalen.
Har hört att det är klart att SMM inte spelar Europa nästa år och därför väljer att spela med Svensk QB. Bra för SLL och bra för SMM som har en bortförklaring till att de inte ens gick till final. (CC slår TRC i finalen).
|
|