|
Post by guest on Sept 4, 2006 18:28:51 GMT 1
värför ska dóm visa nfl matcher på visat 3 för...
|
|
|
Post by joo on Sept 4, 2006 20:54:33 GMT 1
Jo gissningvis för att tittarsiffrorna är så låga tyvärr
|
|
|
Post by calle on Sept 4, 2006 21:27:19 GMT 1
Eller så gör dom så bara för att dom vet att dom är ensamma på den svenska marknaden med att visa football och det kanske inte är så många icke frälsta som följer sporten. Lägger de matcharne på viasat 3 så skaffar folk den för att det är det enda alternativet.
|
|
|
Post by MV7 on Sept 4, 2006 21:47:11 GMT 1
Det är ju så jävla typiskt fansen till football, basket och alla såna mindre sporter.
Först gnäller man som fan över att skiten inte visas i Sverige, trots att inte en jävel ute i stugorna bryr sig om sporten.
Sedan när en kanal offrar sig trots att det är en nästintill idiotsäker affär, ja då är det FEL KANAL. Eller som med basketfolket, som klagar över kommentatorerna när svenska ligan sjukt nog sänds i SVT.
JESUS.
Så jävla less på det här gnället. Jag älskar både NBA och NFL och jag tänker fan inte snåla på ett öre när det kommer till svensk tv. Och ÄN MINDRE skicka några hatmail till Viasat etc. KOM IGEN.
|
|
|
Post by MV7 on Sept 4, 2006 21:48:20 GMT 1
Och innan nåt smartass påpekar det; jag vet att basket och football inte är "mindre sporter". Jag syftade på sporternas status i Sverige.
|
|
|
Post by tjufem on Sept 5, 2006 8:18:19 GMT 1
Håller med MV7, varför gnälla nu??? Den här tråden började ju som en gnälltråd om viasat skulle visa nån NFL överhuvudtaget. Nu när vi fått besked om att dom gör det gnälls det om kanalen den ska sändas på. SUCK!! Men faktiskt är jag och säkert alla andra paraboltittare glada. Nu kan jag kan byta från dyra guldpaketet till billigare silverpaketet där viasat sport3 ingår som standard. Så tack viasat för att jag får se NFL i år och att jag kan göra det till lägre pris än tidigare. Kan det bli bättre? Skulle aldrig falla mig in att gnälla det minsta nu. Men nu blir det väl massa pip från kabeltittare som är avundsjuka. Men det är bara att inse, alla kan inte få allt. Vi har NFL på tv nu precis som vi alla ville. Var nöjda med det!!! ;D
|
|
|
Post by FB Fan on Sept 5, 2006 8:29:06 GMT 1
Men har man ett kabelnät där man inte kan se Viasat Sport 3, så hjälper det mycket lite (ingenting) att du har det. Så lite gnäll får du nog acceptera.
|
|
|
Post by hasseb on Sept 5, 2006 8:53:45 GMT 1
Men om du bor i ett comhem-hus så kan du ju få kanalen... Du får betala ngn hundring i månaden men det är det värt... Eller om du har fiber från BBB så kan du få bredbands-tv färifrån.. funkar gör bra... "stop the klaging"!
|
|
|
Post by Ragge on Sept 5, 2006 9:41:01 GMT 1
Vill bara nämna att min kritik mot Viasat gäller deras bemötande i kontakten samt deras oförmåga att ge information. Fortfarande saknas Am fotboll i deras meny över övrig sport tex.
Att de sänder däremot skall vi naturligtvis vara glada och tacksamma för.
Ragge
|
|
|
Post by Garry N on Sept 5, 2006 15:01:48 GMT 1
Fick just mail från sportchef Dahlborn, som utlovar massor av NFL fotboll på ViaSat Sport kommande säsong.
En något försenad pressrelease är också på gång och kommer att dyka upp inom kort.
mvh Garry
|
|
|
Post by jsckel on Sept 5, 2006 15:27:31 GMT 1
men de börjar ju nu på tordag men om de inte står på deras hemsida hur ska man då få reda på vilken tid det sänds? finns ju en tevebilaga men jag kommer inte vara hemma så jag måsta sätta timern för att spela in.
|
|
|
Post by Bc on Sept 5, 2006 15:36:36 GMT 1
men de börjar ju nu på tordag men om de inte står på deras hemsida hur ska man då få reda på vilken tid det sänds? finns ju en tevebilaga men jag kommer inte vara hemma så jag måsta sätta timern för att spela in. finns tablå på deras hemsida
|
|
|
Post by 59 on Sept 6, 2006 7:35:31 GMT 1
Det kostar 59 kr per månad med alla viasat sport kanalerna det är grymt billigt för att få se så mycket fotboll tycker jag
|
|
|
Post by just fing awesome on Sept 7, 2006 12:00:46 GMT 1
|
|
|
Post by Danne on Sept 7, 2006 13:36:36 GMT 1
Viasat sport 3 kommer att visa all fotboll i år för Viasats räkning. Två matcher på söndagar samt monday night football. Kolla på viasats hemsida för mer info
|
|