|
Post by STU on Feb 24, 2007 19:00:48 GMT 1
|
|
|
Post by wow 2 on Feb 25, 2007 1:56:44 GMT 1
...att irritera sig över vad någon skriver på ett forum är som att torka sig i arslet innan man skiter; helt onödigt.. men som så många andra så är fforumet det den andra internetsiten efter hotmail som jag surfar in på för att kolla om någon skrivit något överhuvudtaget...
..till ämnet... öööh... just det.. den som inte varit och lira i usa borde inte få uttala sig ÖVERHUVUDTAGET om hur det är eller hur jobbigt det är eller vad som är bra eller om adam är en sucker eller om oscar är för dålig eller whateverrerererere.. att lira på college oavsett nivå är så mycket högre från vad som kan uppnås i sverige (även på SS och LL nivå - yeah, I said it) att det kommer aldrig att gå att jämföra...
sug på den
|
|
|
Post by captain america on Feb 25, 2007 7:53:13 GMT 1
Vilken skola ar det? Nan som har en lank?
|
|
|
Post by skola on Feb 25, 2007 8:46:04 GMT 1
Har för mig att det är Robert Morris University
|
|
|
Post by Team USA on Feb 25, 2007 19:41:03 GMT 1
www.rmu.eduRobert Morris University. Colonials ranked #2 Defense in the Nation last year
|
|
|
Post by LeoBillgren on Feb 26, 2007 23:58:11 GMT 1
Jag pratade med Gustav Rydstedt idag och han berättade att han har testat lite som Center och Guard på träning nu under nya coachstaben. Kanske hamnar Gurra på rätt sida om bollen nu? Tror personligen att hans chanser till en post-college karriär är större om han spelar OL. Fast det är klart, att spela i Sverige efter college är ju också en karriär och hos oss är han välkommen på vilken position som helst
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 27, 2007 9:37:43 GMT 1
Cool, hoppas han får lira på den sidan också! Jag ser fram emot att se Gurra som Corner i STU om han kommer hit
|
|
|
Post by Bjorkman on Feb 27, 2007 15:25:42 GMT 1
Jag pratade med Gustav Rydstedt idag och han berättade att han har testat lite som Center och Guard på träning nu under nya coachstaben. Kanske hamnar Gurra på rätt sida om bollen nu? Tror personligen att hans chanser till en post-college karriär är större om han spelar OL. Fast det är klart, att spela i Sverige efter college är ju också en karriär och hos oss är han välkommen på vilken position som helst NEJJJJJJJJJJJJJ....................... jag har anat detta länge... det föreligger en internationell konspiration... kring detta med att flytta över folk på andra sidan bollen....jag har mina misstankar vilka de är... Gustav är välkommen att spela Dl i SMM om han kan tänka sig att skippa Silicon valleys alla höga löner ...soligt väder för jämnan... spela Ol på nästa nivå... etc.. Kramar till Leo o Gustav. Björkman
|
|
|
Post by kingen on May 20, 2007 20:34:30 GMT 1
Carl-Johan Björk spelar för Dallas Cowboys som LB
|
|
|
Post by hahah on May 20, 2007 21:37:41 GMT 1
haha nej han tränade med dom under nfl säsongen!!! om du inte viste det så spelar dom inte nu!!! + att han splear i nfl Europa nu!
|
|
|
Post by USA on Jun 25, 2007 11:28:43 GMT 1
Vilka spelare har vi på college i höst?
Dem jag känner till är Rydstedt på Stanford, killarna på Duke och Asker på UNH.
Läst lite om att det ska finnas några från STU på JC i kalifornien. Hur går det för dem?
Rent spontant känns det som att det är fler som är över nu än vad det har varit dem sista årent och det är roligt! Jag kan ha fel ang detta...
|
|
|
Post by AJ on Jul 11, 2007 21:42:28 GMT 1
|
|
|
Post by Ja on Jul 16, 2007 4:40:50 GMT 1
Japp, Edward karlsson (DL) är på Juco i Santa Monica. Skriver lite ibland på Northsidebulls forum. Verkar gå bra för honom.
|
|
|
Post by T on Jul 16, 2007 9:25:26 GMT 1
|
|
|
Post by Tomten on Jul 25, 2007 22:19:29 GMT 1
Marcus Lind 2006: Redshirted
With tree trunks for legs, Lind owns the top squat on the team at close to 600 pounds. The redshirt freshman will be factored heavily into the playing time equation this year as he is fully capable of playing either guard spot. During spring practice, he also logged some time at center, and the coaching staff seems impressed enough with the 6-4, 300 pounder to expect that he could contribute this year. Of the redshirt freshmen on the offensive line, Lind is arguably the most advanced.
2007 Projection: Lind will push for meaningful snaps behind both Maurides and Schirmann. Barring injury to the top two guys, Lind can serve as a utility man backup for those two positions. He will very likely get some significant game action.
Ser ut som om Lind kommer o få lite speltid i år. Nice! Det blev inget spel för han förra året då han genomförde en stor axeloperation.
|
|