|
Post by Frank the tank on Dec 6, 2006 18:10:00 GMT 1
Va håller Phoenix för klass på fotbollen om man jämför med svenska mått?
|
|
|
Post by bra on Dec 7, 2006 14:07:00 GMT 1
|
|
|
Post by lista on Dec 20, 2006 19:49:37 GMT 1
lista över collegesvenskarna(fyll gärna på om jag missat nån):
Junior College:
Alex Larsson Santa Monica Gibril Jobe Santa Barbara Maziar Rezainejad Santa Barbara Olof Mätti Santa Barbara
div3:
Fredrik Östberg Worcester State
NAIA:
Johan Rauge Phoenix College Oscar Gustavsson-Strauss Phoenix College
div1aa:
Johan Asker New Hampshire Adam Rundh Valparasio
div1a:
Gustav Rydstedt Stanford Pontus Bondesson Duke Marcus Lind Duke
|
|
|
Post by nej on Dec 20, 2006 20:03:50 GMT 1
lista över collegesvenskarna(fyll gärna på om jag missat nån): Junior College: Alex Larsson Santa Monica Gibril Jobe Santa Barbara Maziar Rezainejad Santa Barbara Olof Mätti Santa Barbara div3: Fredrik Östberg Worcester State NAIA: Johan Rauge Phoenix College Oscar Gustavsson-Strauss Phoenix College div1aa: Johan Asker New Hampshire Adam Rundh Valparasio div1a: Gustav Rydstedt Stanford Pontus Bondesson Duke Marcus Lind Duke nej, johan rauge och oscar strauss är inte på nån NAIA skola, det är junior college. du är fördmodligen från djurgården och kan ingenting..
|
|
|
Post by usa on Dec 20, 2006 23:41:06 GMT 1
|
|
|
Post by Bjorkman on Dec 21, 2006 10:40:48 GMT 1
lista över collegesvenskarna(fyll gärna på om jag missat nån): Junior College: Alex Larsson Santa Monica Gibril Jobe Santa Barbara Maziar Rezainejad Santa Barbara Olof Mätti Santa Barbara div3: Fredrik Östberg Worcester State NAIA: Johan Rauge Phoenix College Oscar Gustavsson-Strauss Phoenix College div1aa: Johan Asker New Hampshire Adam Rundh Valparasio div1a: Gustav Rydstedt Stanford Pontus Bondesson Duke Marcus Lind Duke nej, johan rauge och oscar strauss är inte på nån NAIA skola, det är junior college. du är fördmodligen från djurgården och kan ingenting.. Men du som vet så förbannat mycket tycks ju sakna folkvett på det sätt som du uttrycker dig! jag tycker det var intressant information sedan om det vart lite fel på dessa två herrar är väl inte hela världen, det räcker väl att skriva detta då bara eller !!!! Till sist vill jag säga att tomtefan finns därute och han blir bara starkare för varje minut som går.. citat från en viss underbar film.. God Jul även på anonyma folkvetts saknade ungdomar! MVH Björkman För en rak säsong och förbjud anomyma inlägg!!
|
|
|
Post by kul on Dec 21, 2006 23:04:28 GMT 1
|
|
|
Post by Guest on Dec 23, 2006 1:05:51 GMT 1
Spelar in Pontus Bondesson på Duke?
|
|
|
Post by JA on Dec 23, 2006 9:03:33 GMT 1
|
|
|
Post by Rundh on Dec 23, 2006 15:18:39 GMT 1
|
|
|
Post by henrik on Dec 23, 2006 18:04:46 GMT 1
Tveksamt... "Coolbreeze" är lite mer svårfångad än Adam. Om vi lyckas få ett snack med honom så ska vi dock självklart rapportera om hur livet är i Santa Monica.
|
|
|
Post by IT on Dec 23, 2006 19:01:54 GMT 1
går ju alltid kontakta folk via mail eller tele, ser fram emot en intervju vilket fall
|
|
|
Post by haha on Dec 23, 2006 20:14:10 GMT 1
Den dagen jag ser adam rundh i nfl ska jag bjuda hela fotbolls Sverige på LCD-tvs och säsongsbiljetter till Green Bay Packers..
Ta det som ett löfte.
|
|
|
Post by Xavier DIF on Dec 24, 2006 0:03:37 GMT 1
I need a name so I know where to claim what you are promising, if he does make it! Unless you are full of nuts and are jealous that he has more talent than you do and this comment was just a way to prove that! I mean the kid has goals!!! you guys should be incouraging him not hating!!!!
|
|
|
Post by 10 on Dec 24, 2006 0:58:15 GMT 1
Den dagen jag ser adam rundh i nfl ska jag bjuda hela fotbolls Sverige på LCD-tvs och säsongsbiljetter till Green Bay Packers.. Ta det som ett löfte. Ja h*lvete, hur tänker du egentligen? Varför missunnar du honom detta? Visst kanske du inte tror att han är tillräckligt bra, men att säga det sådär... Näe, Xavier DIF sa det, "you guys should be incouraging him not hating!!!!" Man ska hjälpa, inte nedvärdera.
|
|