|
Post by astahleagles on Sept 5, 2007 10:42:29 GMT 1
Bra sagt! Lycka till i 1:an Ystad!
|
|
|
Post by Tommie 3 on Sept 5, 2007 14:07:00 GMT 1
jag tänker inte sitta här o försöka verka duktig eller mer mogen än vad jag är men jag vill bara säga att matchen är slut och ni vann. hoppas att ni får en bra försäsong och att utvecklingen går bra för er i framtiden. vet inte om jag har för dålig eller ingen attityd alls men alla fattar inte när man ska vara tyst o låta det som är bara vara...
mvh, Tommie andersson QB Borås Rhinos
|
|
|
Post by Dan on Sept 5, 2007 14:26:51 GMT 1
Håller med tommie, låt nu detta vara och sattsa på en bra försäsong med många nya spelare och etablera er i div 1 så kanske vi möts igen om något år, Dan #16 Halmstad Eagles
|
|
|
Post by Bara en tanke on Sept 5, 2007 20:16:39 GMT 1
Är de möjligt att Borså skulle kunna tänka sig att sälja oredigerad matchfilm för samma summa som för en redigerad DVD?
de kan ju inte vara något som borså går i förlust med eller?
|
|
|
Post by hasseb on Sept 5, 2007 21:57:04 GMT 1
Men en fråga kvarstår i debatten som ni kan fundera på: Varför filmade inte Ystad själva om de nu är ute efter en kopia från Borås? Jag tycker det låter liiiiiiiite underligt...
Mitt generella tips som den forummoderator jag är: Släpp det o GÅ VIDARE.
|
|
|
Post by Jagja on Sept 6, 2007 6:02:38 GMT 1
Bra sagt, men eftersom att ystad tydligen inte filmade så tycker jag ändå att Borås skulle vara lite sjyssta och sälja/ge filmen till ystad.. Börjar borås tjura kommer ystad säkerligen göra det i framtiden också om det är något.. Tyvär men så fungerar det
|
|
|
Post by AndersRockets on Sept 6, 2007 6:36:09 GMT 1
men släpp den jävla filmen nu ...
|
|
|
Post by Almn on Sept 6, 2007 7:03:00 GMT 1
Även om ystad filmade så har jag svårt att tro att deras kvalité är bättre än Borås eftersom de betalade 25 000 kr tydligen, om man väljer mellan en halv taskig kvalité och grymt kvalité då väljer man väl grym kvalité eller det är bara jag`?
Förstår Borås tanke och så men vad hade ni tänkt sälja orginalversionen för? 25 000 kr ni får ju vara smarta vill ni ha in pengar för filmen så måste ju priset ligga på ruint 200 kr för då kanske t.o.m almänheten vill köpa den för skoj skull? Vad tjanar man mest på ? Att rocktes köper den för kanske 1000 eller kanske 20 st köper den föfr 200? enkel matte sen gäller det gför borås att visa att man kan kpa den osv.. men det är en annan fråga.
|
|
|
Post by osse_dl on Sept 6, 2007 10:20:05 GMT 1
alltså är det svår o fatta att borås inte vill ge er filmen , filma själva nästa gg
|
|
|
Post by Svart det dr on Sept 6, 2007 11:11:17 GMT 1
Även om ystad filmade så har jag svårt att tro att deras kvalité är bättre än Borås eftersom de betalade 25 000 kr tydligen, om man väljer mellan en halv taskig kvalité och grymt kvalité då väljer man väl grym kvalité eller det är bara jag`? Förstår Borås tanke och så men vad hade ni tänkt sälja orginalversionen för? 25 000 kr ni får ju vara smarta vill ni ha in pengar för filmen så måste ju priset ligga på ruint 200 kr för då kanske t.o.m almänheten vill köpa den för skoj skull? Vad tjanar man mest på ? Att rocktes köper den för kanske 1000 eller kanske 20 st köper den föfr 200? enkel matte sen gäller det gför borås att visa att man kan kpa den osv.. men det är en annan fråga. Otroligt roligt att läsa den här tråden. Vad vi gör med materialet spelar väl ingen roll, vill vi elda upp det så är det vårat val. Bosätt dig i borås och kolla lokaltv så har du möjlighet att se en highlight och reklamfilm om klubben Rhinos. Det var det där med kakan igen, att det tjötas gör verkligen att man vill släppa den med. Fruktansvärt mycket snack från ystadkillarnas håll tycker jag. Släpp det och fokusera på division ett istället. Ni gjorde erat val då ni tackade nej till att spela i borås.
|
|
|
Post by Rolig on Sept 6, 2007 11:23:06 GMT 1
Kul match annars, lite poäng och två defensiva lag. Imponerad av ystds qb, riktigt duktig. Är det ingen som kan knåpa ihop lite stats från denna matchen? Vore kul att se straff på lagen, not. Tror det kommer gå bra för ystad i division ett. Såg ut att vara relativt unga killar i laget med så det ser väl ljust ut för framtiden.
// MLB - Rhinos
|
|
|
Post by Dennis on Sept 6, 2007 15:40:01 GMT 1
Stats, straff: 22 flaggor kastades och mättes ut under matchens gång.
12 till Borås, mestadels grova och någon teknisk. 10 till Ystad, flest tekniska tror jag det var men även dem några grövre.
/Bakdomare i matchen
|
|
|
Post by tjat on Sept 6, 2007 18:50:29 GMT 1
Det var ett djävla tjat om denna match. Borås gnäller för att de själva gjorde en miss att tro att de hade hemmamatch, och alla vet att om man vill upp så går man inte med på att sälja hemmafördelen. Ystad i sin tur gnäller för att de inte får matchfilm, HALLÅ....har man hemmaplan så kan man filma själv PUNKT SLUT.
|
|
coni
Bänkvärmare
|
Post by coni on Sept 7, 2007 11:47:07 GMT 1
punkt slut? men är football sverige så jäkla stort att man inte hjälper varandra, bara för ystad valde spela hemma samt inte förlora så får de inte filmen, kan tänka mig om scenariot hade annat slut så hade ystad fått sin film......
men mer kan man ju inte förvänta sig av borås...
PS jag är inte ystadspelare samt vill inte ha filmen, men det som händer är ju inte roligt
|
|
|
Post by Ystad Publik on Sept 7, 2007 14:24:53 GMT 1
Att en del bara orkar fotsätta!
|
|