Post by Cristoffer Dessezar on Feb 25, 2007 20:03:39 GMT 1
koreanhap said:
Jo, jag har aldrig gjort någon hemlighet om vem Koreanhap är så det kan ju inte vara så svårt att veta.Jag är inte det minsta intresserad av att lära känna dig, jag har koll på hur du beter dig runt en fotbollsplan. Att en vuxen människa kan bete sig så omoget är för mig ett mysterium. Jag har av lagen din son representat blivit ombedd att som domare försöka tala dig till rätta för att de inte själva kunnat hantera dig. De har till och med försökt att få mig att avvisa dig från planen. Du har på egen hand fått minst två matcher att spåra ur genom att låta din attityd påverka spelarna i både Helsingborg och Ekeby och när du sedan blivit konfronterad om det stått där och blånekat som en 12-åring.
Jag hoppas för Koffes skull att du inte någonsin åker upp till Arlanda och förstör för honom där, han har talang och vilja för att kunna lyckas inom vår idrott men med dig som ryggsäck blir det bara jobbigt för honom. Så gör alla inom Jets en stor tjänst och håll dig långt borta.
Sen så tror jag inte att ditt klagobrev till domarförbundet togs på något större allvar, jag har i alla fall inte fått höra något om det innan idag........... <-- Kolla, jag kan oxo skriva många punkter :S
Min mamma har hjälpt mig och stöttat mig mer än någon kommer göra. och jag önskar inget annat än att hon kunde va här med mig. min mor har all rätt att vara arg och ledsen för att allt som har med Crosodiles att göra (utom spelarna) har behandlat min mor som skit.
Min mamma är väldigt engagerad i fotbollen och många menisker borde se upp till henne!