|
Post by anonym on Feb 22, 2007 23:41:33 GMT 1
Carl - Adam det är inte namnet som ger personen klass det är personen som ger namnet klass .
|
|
|
Post by Roland Rasmusson on Feb 24, 2007 11:54:21 GMT 1
Jag hoppas verkligen ni tar er samman i Helsingborg ser till så att ni får en amerikansk fotbollsklubb igen.En så stor stad som Helsingborg + Landskrona och Ängelholm och allt vad som finns runt kring borde vara ett otroligt underlag för en klubb.Behöver ni tips och hjälp får ni gärna höra av er?Tycker också det är tråkigt att många väljer den lätta vägen och pendlar kanske 5-10 mil enkel resa för att spela i grannklubben istället för att ta tag i det i sin egen stad.Försök hitta några ifrån Westcoasters eller någon med amerikansk fotbolls erfarenhet ifrån någon annan klubb ,men bor i nordväst Skåne nu.Börja bygg U-16 eller U-13 är bästa tipset ,så får man en bra klubb på sikt och betydligt bättre chanser att få föräldrar som hjälper till .Vi behöver verkligen fler ungdomsklubbar i Södra SAFF området nu .Som det är nu verkar det bara vara Ekeby,Limhamn,Kristianstad och Ystad som satsar på ungdomsverksamhet i år
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 24, 2007 13:04:59 GMT 1
Problemet med Crocodiles är att dom inte vill ha hjälp av engagerade föräldrar .
|
|
|
Post by koreanhap on Feb 24, 2007 16:50:34 GMT 1
Din sorts hjälp behövs absolut inte!! Det enda du är bra på är att uppvigla ungdomarna mot motståndare och domare. Tack gode gud för nolltoleransreglerna från i år så att domarna kan göra något åt saken.
|
|
|
Post by vem on Feb 24, 2007 16:55:46 GMT 1
menade du Karla eller Roland nu?
|
|
|
Post by proof on Feb 24, 2007 19:06:15 GMT 1
Jag kan garantera att Koreanhap menade Karla och INTE Roland...
|
|
|
Post by instmmer on Feb 24, 2007 20:11:13 GMT 1
Jag kan garantera att Koreanhap menade Karla och INTE Roland... hehe de kan nog de flesta som känner till dessa personerna
|
|
|
Post by August Eriksson on Feb 24, 2007 20:23:11 GMT 1
Höj nivån på inläggen i denna tråd.
|
|
|
Post by Kaj on Feb 24, 2007 20:32:50 GMT 1
Till Karla....
Du kan alltid välja att vara glad och se framåt, istället för att välja att vara arg och se bakåt.
Det är bara du själv som väljer.
/Kaj
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 24, 2007 22:11:23 GMT 1
Per Haakon , du har tidigare kommenterat min personlighet och detta utan att känna mig ( och det kommer heller aldrig att hända ) kan det vara för att jag skrivit till dommarförbundet och klagat på dig........eller . Du och många andra vet inte vad som ligger bakom min besvikelse mot Crocodiles , så jag och många med mig skulle uppskatta om du kunde hålla din alltid lika glappande käft stängd.........och nästa gång så skriv ditt namn och stå för dina åsikter , vid detta laget vet vi alla vem Koreanhap är.
|
|
|
Post by koreanhap on Feb 24, 2007 22:34:56 GMT 1
Jo, jag har aldrig gjort någon hemlighet om vem Koreanhap är så det kan ju inte vara så svårt att veta.
Jag är inte det minsta intresserad av att lära känna dig, jag har koll på hur du beter dig runt en fotbollsplan. Att en vuxen människa kan bete sig så omoget är för mig ett mysterium. Jag har av lagen din son representat blivit ombedd att som domare försöka tala dig till rätta för att de inte själva kunnat hantera dig. De har till och med försökt att få mig att avvisa dig från planen. Du har på egen hand fått minst två matcher att spåra ur genom att låta din attityd påverka spelarna i både Helsingborg och Ekeby och när du sedan blivit konfronterad om det stått där och blånekat som en 12-åring.
Jag hoppas för Koffes skull att du inte någonsin åker upp till Arlanda och förstör för honom där, han har talang och vilja för att kunna lyckas inom vår idrott men med dig som ryggsäck blir det bara jobbigt för honom. Så gör alla inom Jets en stor tjänst och håll dig långt borta.
Sen så tror jag inte att ditt klagobrev till domarförbundet togs på något större allvar, jag har i alla fall inte fått höra något om det innan idag........... <-- Kolla, jag kan oxo skriva många punkter :S
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 24, 2007 23:02:18 GMT 1
Vad du än gör så dra INTE in min son eller det lag han spelar i i den här diskussionen för då kan det hända att jag upplyser fotbollssverige både vad jag hört om dig och vad jag sett då du varit publik, och det lag som bett dig utöva maktmissbruk är BARA Crocodiles och du har villigt ställt upp . Nu tänker jag inte sjunka till din nivå mer för bara att föra ett samtal med dig på detta forum gör mig nästan lika fysiskt illamåeene som att se din lilla farbrorgestalt .P.S min son är för övrigt mycket stolt över sin mamma.
|
|
Osquarn som blev krokodil
Guest
|
Post by Osquarn som blev krokodil on Feb 25, 2007 12:59:34 GMT 1
Som sagt... vad sägs om att blicka framåt istället för att älta det gamla?
Karla, lugna ned dig. Du hävdar att du är mentalvårdare, i den här tråden ser du snarare ut som patienten. Jag skiter fullständigt i vad som hänt tidigare och vem som har rätt. Det enda jag vet är att när jag kom till klubben förra året så märktes det snabbt att det var en icke fungerande klubb. Sådan brist på engagemang och lagkänsla har jag aldrig tidigare sett, det fanns ingen styrelse, namn men inga personer bakom dem.
Vi bytte coach från en insnöad gammal D-Line till en frånvarande gammal Linebacker. Per gjorde väl vad han kunde, but a man can only do so much, och det var långt ifrån tillräckligt. Ofta fick man höra att "gör inte du det här så måste vi lägga ner", som att allt låg på mina axlar, visst jag var QB men jag hade aldrig sagt att jag ville vara något mer än spelare.
Sedan dess har jag kollat på möjligheten att starta ett nytt lag i Helsingborg, men jag har helt enkelt inte kunnat hitta någon mer än jag som är engagerad. Men man kan ju alltid hoppas...
|
|
|
Post by exdiaq on Feb 25, 2007 14:45:10 GMT 1
Kära nån, personangrepp, gnäll om det förflutna osv...
Per H, visserligen var det min första säsong förra året när jag spelade med EG, men har definitivt inte märk att Karla skulle få oss uppspelta och förbannade på domare och motspelare, det har nog kommit från oss spelare själva i så fall.
Men men, jag vet inte hur Karla har varit innan så kan inte uttala mig om det, men kan ju säga att hon har inte påverkat mig eller vad jag vet mina medspelare förra säsongen.
En sak till: Säga att Karla skulle vara någon last för Koffe, snälla, det ser jag som HÖGST osannolikt... Låt Koffe uttala sig det om den saken själv om han tycker så, hör förövrigt enligt mig inte hemma här.
|
|
|
Post by Kaj on Feb 25, 2007 18:35:35 GMT 1
Jag känner inte dig Karla, och jag bor iinte i närheten av Skåne, men jag måste få fråga:
Varför är du så arg Karla? Du verkar irritera dig på allt och alla här på forumet.
Ett litet tips för inre frid är att släppa det gamla och se framåt mot det nya.
Välj att vara glad, istället för att välja att vara arg.
Se din son i ett av Sveriges bättre lag, istället för att älta vad som än har hänt i ett gammalt lag som inte ens verkar finnas längre.
|
|