|
Post by Karla Dessezar on Feb 21, 2007 14:35:54 GMT 1
P.S Och fortfarande hotar en del folk från Crocodiles de som inte delar deras åsikter , det är inte bara olagligt det är otroligt korkat också Karla Dessezar
|
|
|
Post by Henrik W on Feb 21, 2007 17:43:26 GMT 1
P.S Och fortfarande hotar en del folk från Crocodiles de som inte delar deras åsikter , det är inte bara olagligt det är otroligt korkat också Karla Dessezar Kan du ge mig några namn och konkreta hot så ska jag ta hand om det? Tomma ord ger jag inte mycket för! Mvh: Henrik
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 21, 2007 17:57:45 GMT 1
Så vi kan komma och klippa er??...........är du frisör eller?? Jag hoppas att många föräldrar till barn i Crocodiles ( det är ju inte så många ) läser detta , bara så dom vet hur tonen och uppförandet är i det lilla Crocodiles som är kvar . Jag kan varmt rekomendera Ekeby Greys där tonen och engagemanget är ett helt annat och som har tagit emot många före detta Crocodiles spelare som utvecklats till utmärkta spelare .....................Karla Dessezar
|
|
|
Post by Henrik W on Feb 21, 2007 18:10:45 GMT 1
Så vi kan komma och klippa er??...........är du frisör eller?? Jag hoppas att många föräldrar till barn i Crocodiles ( det är ju inte så många ) läser detta , bara så dom vet hur tonen och uppförandet är i det lilla Crocodiles som är kvar . Jag kan varmt rekomendera Ekeby Greys där tonen och engagemanget är ett helt annat och som har tagit emot många före detta Crocodiles spelare som utvecklats till utmärkta spelare .....................Karla Dessezar Det kan jag ärligt erkänna var dumt att skriva, tyvärr så händer det sånna saker ibland när en människa blir frustrerad över skitsnack. Förmodligen mänskligt, eftersom det dagligen världen över sägs saker av folk som är eller blir förbannade. Tror inte ens du e perfekt? Kanske har fel på den punkten, i så fall ber jag om ursäkt. Och för at svara på din fråga, nej jag e inte frisör. Men redigerare o klippare till yrket.
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 21, 2007 18:24:03 GMT 1
Och till yrket är jag mentalskötare det är därför jag har överseende med dina komentarer , jag förstår ju var de kommer ifrån. För övrigt är allt jag skriver fakta och jag kan bevisa alla mina påståenden och även presentera många vittnen till hur jag och många andra blivit behandlade av en del i Crocodiles ( inte alla ) Och jag väntat fortfarande på en offentlig ursäkt , den dag jag får det så är jag nöjd
|
|
|
Post by Henrik W on Feb 21, 2007 18:38:59 GMT 1
Och till yrket är jag mentalskötare det är därför jag har överseende med dina komentarer , jag förstår ju var de kommer ifrån. För övrigt är allt jag skriver fakta och jag kan bevisa alla mina påståenden och även presentera många vittnen till hur jag och många andra blivit behandlade av en del i Crocodiles ( inte alla ) Och jag väntat fortfarande på en offentlig ursäkt , den dag jag får det så är jag nöjd Det är en förutsättning eftersom det e ett fritt forum. Hade jag vetat vem du hade varit hade jag gärna kommit o dikuterat med dig, då jag inte har en aning om vad som hänt mellan dig och cocodiles o jag e inte intresserad av att läsa om det här. Hur crocodiles fungerade tidigare har jag ingen aning om och det intresserar mig inte. Eftersom jag inte vet vad din ilska över crocodiles grundar sig så kan jag inte heller försvara eller fälla någon. Så tyvärr, någon offentlig ursäkt kan du inte få av mig. O eftersom det gamla i crocodiles inte finns kvar längre så vet jag inte riktigt vem som ska komma med en ursäkt. Vill du förtsätta den här diskusionen så e jag öppen för det, men inte på ett forum. Det verkar som att du har uppgifter om crocodiles som jag uppenbarligen inte känner till. Mvh: Henrik
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 21, 2007 18:59:31 GMT 1
Om du inte känner mig HUR har du då mage att kalla mig " den lilla subban från Ekeby med det överklassiga efternamnet" är det något du hört från styrelsen i Crocodiles?? för övrigt samma styrelse som är skyldig mig ursäkten och jag kan förstå att du inte vet vad det handlar om ( lycka till med att få fram sanningen ur styrelsen , det lär du inte fixa för om det finns minsta gnutta medmännsklighet kvar i styrelsen så hoppas och tror jag att de SKÄMS ) . Du ska nog inte dra så förhastade slutsatser , för du känner inte mig.
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 21, 2007 19:34:58 GMT 1
Sitter den gamla styrelsen kvar i Crocodiles???
|
|
|
Post by Henrik W on Feb 21, 2007 20:47:15 GMT 1
Sitter den gamla styrelsen kvar i Crocodiles??? Jag har aldrig påstått att det uttalandet var riktat mot dig, det har du nog själv tagit åt dig. Som jag sa tidigare, jag kastar inte skit på folk jag inte känner.
|
|
|
Post by Jonas G on Feb 21, 2007 21:22:49 GMT 1
Tycker verkligen inte detta är en forumsdiskussion. Inget av det främjar fotbollen i södra. det är min åsikt mvh Jonas Griph Hurricanes
|
|
|
Post by Karla Dessezar on Feb 21, 2007 22:32:54 GMT 1
Henrik inte nog med att du förolämpar mig grovt du förolämpar din egen intelligens också, och eftersom du är den ärliga person du är så tala om vem du menade så vederbörande har en chans att försvara sig ( om det är som du säger att det inte är jag , den enda person i Ekeby med ett efternamn som du beskriver. ...............Jonas , det här främjar sporten alldeles utmärkt, det finns bra och dåliga klubbar och det behöver rensas i dem ..........och blir man förolämpad IGEN av någon från Crocodiles då försvarar man sig det hade väl även du gjort.
|
|
|
Post by anonym on Feb 22, 2007 9:07:44 GMT 1
Sitter den gamla styrelsen kvar är det samma skit som innan
|
|
|
Post by Farbror Bosse on Feb 22, 2007 11:45:33 GMT 1
Kan inte Karla och Henrik byta telefonnummer så vi slipper läsa om vem som gjort/sagt vad i Crocodiles gamla styrelse. Kräver Karla en ursäkt så ge henne den, folk som jobbar i psykvården brukar vara tålmodiga.
|
|
Osquarn som blev krokodil
Guest
|
Post by Osquarn som blev krokodil on Feb 22, 2007 15:21:10 GMT 1
Jag ser verkligen fram emot den dagen Crocodiles har ett fungerande lag. Fotbolls abstinensen är inte att leka med. Just nu ser jag mig dock om efter annat.
Henrik, vilka seniorspelare spelar i Limhamn? Jag har bara hört att Timmy spelar där och han är ju U-19.
|
|
|
Post by Intressant on Feb 22, 2007 15:35:27 GMT 1
det överklassiga efternamnet
Inte för att det spelar nån roll men på vilket sätt är Dessezar ett namn som passar in på beskrivningen ovan? Utlänskt och/eller ovanligt. Knappast överklassigt.
MVH/ Carl-Adam af Riddercreutz ;-)
|
|