|
Post by hasseb on Feb 28, 2007 22:45:25 GMT 1
Här kommer ytterligare ett inlägg från en "bitter varg" För att hålla saker vid liv kan jag ge min syn på offense i detta inlägg. QB: Det står och väger mellan tre spelare faktiskt. Tro det eller ej, men Lidköpings QB förra året imponerade på mig och säkert ett par till med sin tuffhet framförallt. Kommer tyvärr inte ihåg vad han heter, men han hade lite attityd. Andra nomineringen är Hawks QB, är det Linus Hagwall?? Jag vet inte, men han var bra i a f. Synd att de inte kunde fullfölja så man fick möta dem två ggr. Tredje och förmodligen den BÄSTA QBn i Div 2 (jag vågar säga det) är my man Tommie Andersson i BR. Tuff, bra arm, och en superb option-QB. Vad mer behöver man? RB: Finns bara en - C Forsman. Behöver jag säga mer?? WR: Svårt det här... Västra är ju inte direkt någon passtung serie! Lämnar den öppen... för jag har INGEN KOLL här. OL: My man igen... NFL-Europe Dahlin får min röst. Nu säger ni "hemmablind"... Men överbevisa mig...
|
|
|
Post by info on Feb 28, 2007 22:53:56 GMT 1
LL´s qb heter Peter Rebscher
Hawks QB var forne jlandslagsmannen Filip Söderholm
|
|
|
Post by D on Feb 28, 2007 23:12:10 GMT 1
Defense då? Finns det nån med lite koll som kan summera förra säsongen? Håkansson var väl ett ess men har tyvärr dålig koll på det annars.
|
|
|
Post by LB on Mar 1, 2007 7:40:32 GMT 1
Linebacker Adam Bengtsson BR va tveklöst en av västras bästa LBs i fjol.
|
|
|
Post by hasseb on Mar 1, 2007 13:30:38 GMT 1
LL´s qb heter Peter Rebscher Hawks QB var forne jlandslagsmannen Filip Söderholm Tyvärr var det inte Herr Rebscher jag menade. Den här killen var yngre Förlåt Peter
|
|
|
Post by ja vet on Mar 1, 2007 22:12:32 GMT 1
|
|
|
Post by DB on Apr 5, 2007 19:29:40 GMT 1
Råder väl inga tvivel om att bästa runningbacken i västra -07 heter Roger Nilsson (BR) va?
|
|
|
Post by LL on Aug 27, 2007 7:51:33 GMT 1
Skulle vilja tillägga att Kalskogas #45 är en ganska bra runningback. Han spelar smart och är kvick, gör fina cutbacks och utnyttjar sina blockers på ett bra sätt.
|
|