|
Post by Ceed on Feb 24, 2007 12:00:58 GMT 1
Om vi vill läsa om spelare i kth så går vi in på deras hemsida.... För vad var det som var så coolt med denna artikel??? L Dirbersky igång och gnäller på allt och alla igen som vanligt. Vill han skriva länken dit, låt han göra det för fan och tycker han den är cool, låter han tycka det också då. Gå och spela bingolotto eller något istället för att klaga på allt och alla.
|
|
|
Post by Usch on Feb 24, 2007 21:46:03 GMT 1
Om vi vill läsa om spelare i kth så går vi in på deras hemsida.... För vad var det som var så coolt med denna artikel??? Du kan vara den sorgligaste människan på detta forum. Jag hoppas vid gud att du inte spelar i mitt lag så jag slipper skämmas för dig...
|
|
|
Post by L Dirbersky on Feb 25, 2007 10:13:35 GMT 1
Om vi vill läsa om spelare i kth så går vi in på deras hemsida.... För vad var det som var så coolt med denna artikel??? Du kan vara den sorgligaste människan på detta forum. Jag hoppas vid gud att du inte spelar i mitt lag så jag slipper skämmas för dig... Nej jag spelar inte i kth, så du kan vara lugn, för det är väll där du spelar??? Hade "bara" en fråga, och det var vad man i den texten tyckte var coolt skrivet???
|
|
|
Post by smm on Feb 25, 2007 13:53:12 GMT 1
L Dirbersky, jag tycker du är cool......not ;D
|
|
|
Post by L Dirbersky on Feb 25, 2007 16:30:26 GMT 1
L Dirbersky, jag tycker du är cool......not ;D Tur att jag aldrig utgett mig för att vara cool då ;-)
|
|
|
Post by Duh on Feb 25, 2007 16:43:10 GMT 1
Du kan vara den sorgligaste människan på detta forum. Jag hoppas vid gud att du inte spelar i mitt lag så jag slipper skämmas för dig... Nej jag spelar inte i kth, så du kan vara lugn, för det är väll där du spelar??? Hade "bara" en fråga, och det var vad man i den texten tyckte var coolt skrivet??? Du tror alltså att jag trodde att du spelade i KTH? Är du sådär dum eller låtsas du? Skit samma, du fattar inte alls vad jag menar uppenbarligen. Du borde skämmas men har inte vet nog att göra det. Blahblahblah livet går vidare... Du och din avträdesstinkande attityd får lycka till med det hörru.
|
|
|
Post by salle on Feb 25, 2007 18:24:57 GMT 1
grow up will you !?
|
|
|
Post by Onkel Blue on Feb 25, 2007 21:34:18 GMT 1
Vi behöver tio lag i SS så alla lag som tror sig platsa där både ekonomiskt och nivåmässigt borde kunna söka sig dit. Allt för många lag saknar ekonomi för att spela i SS, så är det bara.
|
|
|
Post by The big Apple on Feb 25, 2007 21:40:02 GMT 1
Sluta fundera över div 1. Marvels går från klarhet till klarhet och kommer att sopa banan med övriga lag
|
|
|
Post by Rocker on Feb 26, 2007 13:37:42 GMT 1
Det blir väl som i U-19 finalen för ett par år sedan. Marvels höjdes (och höjde sig själv) till skyarna och åkte upp till Gefle och fick dyng torsk! Nu menar jag inte att årets upplaga av GRD skulle ha något med Kålle och övriga att göra, men det finns ju fler lag som kan ta ner Götet på jorden!!
|
|
|
Post by bsh on Feb 26, 2007 21:57:35 GMT 1
Kanske det är därför det finns så få lag i norr
|
|
|
Post by Rocker on Feb 27, 2007 8:43:42 GMT 1
Anledningen till att det finns så få lag i norr beror till största delen att det bor färre människor där och att det är så stora avstånd. Sporten har också svårt att etablera sig pga. att det finns andra sporter som är mer intressanta, ex. hockey. I norr finns det fler elithockeylag / capita en vad som finns i södern. Så.......ehh, ja. Nog om detta!
|
|
Osquarn som blev krokodil
Guest
|
Post by Osquarn som blev krokodil on Feb 27, 2007 14:12:53 GMT 1
Hur kommer det sig att man använder KTH som något slags nedlåtande namn åt DIFAF? För det första kan jag inte påminna mig om att KTH var dåliga och för det andra är det väl inte så mycket KTH kvar längre...
|
|
|
Post by NA on Feb 27, 2007 14:17:11 GMT 1
hur lång tid tog det för meanmachines att få bort danderyd och bli stockholm i allas munnar??
|
|
|
Post by DIF on Feb 27, 2007 15:18:33 GMT 1
Hur kommer det sig att man använder KTH som något slags nedlåtande namn åt DIFAF? För det första kan jag inte påminna mig om att KTH var dåliga och för det andra är det väl inte så mycket KTH kvar längre... ;D Jag har blivit kallad värre ;D
|
|