|
Post by Linecoach Tyreso on Jan 2, 2006 21:29:03 GMT 1
Vi i Tyresö knaprar piller som bara f-n nu under försäsongen. Osså går vi ut o ser coola ut på stan o krogen i tuffa college-jerseys. DET är vårt hemliga vapen!
|
|
|
Post by Jr on Jan 2, 2006 23:03:56 GMT 1
Vi i Tyresö knaprar piller som bara f-n nu under försäsongen. Osså går vi ut o ser coola ut på stan o krogen i tuffa college-jerseys. DET är vårt hemliga vapen! Ok, då vet vi andra.
|
|
|
Post by Curling pappan on Jan 2, 2006 23:13:50 GMT 1
Nu lyckades du ju avslöja vårt hemliga vapen till vinst.. Jaja det hade väl kommit fram förr eller senare ;D ;D Så fick lill jemnert "utvecklas" ett år till, det var synd..... Skärpning nu Sr ta och ge grabben förtroendet för offence nu.[/quote] jadu, eller såvar det faktiskt så att terry spelade ungefär 60% och michel 40% så, läs på, gör rätt.[/quote] Läs på gör rätt, kommer det månne från Försvarsmaktentens klyscha "gör om gör rätt" som du asdasd LÄR HAR HÖRT X antal ggr under din gröntjänst. Eller skrek de "bara" grislarsson efter dig??? Om terry spelade 60% så tjänst det som om det var han man använde fram till att matchen i praktiken redan var vunnen, ungefär som matchen igår mellan Panthers-Falcons, där bytte de ut större delar av O när matchen redan var klar. Men tillbaka till ämnet Årets tabell är riktigt svår, 3-4 bra lag(DIF, TRC,STU,86:ers) sedan ett gäng som om de får en bra lottning kan ta rätt många pinnar(sundsvall, Gefle, Örebro, Umeå) Västerås är nog det lag som får det tungt iår.....
|
|
|
Post by Curling pappan on Jan 2, 2006 23:14:45 GMT 1
Nu lyckades du ju avslöja vårt hemliga vapen till vinst.. Jaja det hade väl kommit fram förr eller senare ;D ;D Så fick lill jemnert "utvecklas" ett år till, det var synd..... Skärpning nu Sr ta och ge grabben förtroendet för offence nu.[/quote] jadu, eller såvar det faktiskt så att terry spelade ungefär 60% och michel 40% så, läs på, gör rätt.[/quote] Läs på gör rätt, kommer det månne från Försvarsmaktentens klyscha "gör om gör rätt" som du asdasd LÄR HAR HÖRT X antal ggr under din gröntjänst. Eller skrek de "bara" grislarsson efter dig??? Om terry spelade 60% så känns det som om det var han man använde fram till att matchen i praktiken redan var vunnen, ungefär som matchen igår mellan Panthers-Falcons, där bytte de ut större delar av O när matchen redan var klar. Men tillbaka till ämnet Årets tabell är riktigt svår, 3-4 bra lag(DIF, TRC,STU,86:ers) sedan ett gäng som om de får en bra lottning kan ta rätt många pinnar(sundsvall, Gefle, Örebro, Umeå) Västerås är nog det lag som får det tungt iår.....
|
|
|
Post by Oscar Strauss on Jan 3, 2006 0:52:44 GMT 1
till exempel så startade michel mot solna förra året, och jag har för mig att han ahde bättre stats än Terry också.
för övrigt så hoppas jag bara på att Tyresö får spela mot DIF efter 14 maj och innan 28 juni.
|
|
|
Post by que on Jan 4, 2006 8:36:51 GMT 1
för övrigt så hoppas jag bara på att Tyresö får spela mot DIF efter 14 maj och innan 28 juni. varför?
|
|
|
Post by asd on Jan 4, 2006 11:01:55 GMT 1
Kanske för att han vill spela mot DIF så att han får ta strypgrepp på lite folk. Det är ju hans specialitet. Sen grinar han när någon gör likadant tillbaka
|
|
|
Post by Oscar Strauss on Jan 4, 2006 12:30:01 GMT 1
återigen ett grymt moget inlägg.
nej jag hoppas på det för att jag åker till USA och Phoenix nu i Januari och skall gå på JUCO.
Och är hemma då under just den perioden. Därför.
Istället för att skriva grymt roliga saker på detta forum, så kan du rannsaka dig själv ifall du verkligen vill spela fotboll.
Sen tar du ett beslut, gör ditt val, och efter det får du leva med konsekvenserna. Precis så sa en mycket klok man till mig en gång.
Så, gör något annat, dra till gymmet och reppa några knäböj.
|
|
|
Post by DIFare on Jan 4, 2006 16:52:47 GMT 1
återigen ett grymt moget inlägg. nej jag hoppas på det för att jag åker till USA och Phoenix nu i Januari och skall gå på JUCO. Och är hemma då under just den perioden. Därför. Istället för att skriva grymt roliga saker på detta forum, så kan du rannsaka dig själv ifall du verkligen vill spela fotboll. Sen tar du ett beslut, gör ditt val, och efter det får du leva med konsekvenserna. Precis så sa en mycket klok man till mig en gång. Så, gör något annat, dra till gymmet och reppa några knäböj. Första gången jag håller med Oskar. Vart är världen på väg?
|
|
|
Post by insatt on Jan 8, 2006 15:53:30 GMT 1
Tror inte att Sundsvall ens kommer till kickoff i första matchen i ettan, de kommer nog att gå ned i tvåan. Ryktet säger att: minst.....MINST 8 man slutar eller byter klubb till nästa år, Jesper Salmilin till JR Andereas Fjäll till 86:ers Daniel Holmgren i CC Några slutar och några är inte klara för sin nya klubb..... hur skall Sundsvall kunna ersätta dessa? i fjol tappa man dessutom Ali Ruass till CC
|
|
|
Post by Flameskille on Jan 8, 2006 21:58:05 GMT 1
Du ska nog se att vi klarar oss!
Norrländskt stål biter!
Tror att vi hamnar bland de 4 främsta.
|
|
|
Post by ho0A on Mar 7, 2006 21:18:31 GMT 1
Uppsala har ju oxå fått in några nya ansikten så skulle nog inte underskatta de för mycket.. lr va säger ni ?? har hört att de har bra WR o en ny QB inte Scott.. tror han hette Jackob lr nåt men som sagt inte säkerr..
|
|
|
Post by qbn on Mar 7, 2006 21:21:47 GMT 1
linus hagwall från skövde...
|
|
|
Post by Difare on Mar 8, 2006 23:44:42 GMT 1
Ska bli kul att möta den där Oscar Strutss. Vilken position lirar han på? Det är även kul att det byggts upp en ordentlig rivalitet mellan Tyresö och DIF sånt gillar vi. Och det kommer bli en riktigt bra match där tyresö vill ha revanch från förra året.. hehe. Så Oscar jag ser också fram emot denna dag. 21 maj smäller det.
|
|
|
Post by das on Mar 9, 2006 1:14:57 GMT 1
Ska bli kul att möta den där Oscar Strutss. Vilken position lirar han på? Det är även kul att det byggts upp en ordentlig rivalitet mellan Tyresö och DIF sånt gillar vi. Och det kommer bli en riktigt bra match där tyresö vill ha revanch från förra året.. hehe. Så Oscar jag ser också fram emot denna dag. 21 maj smäller det. men vem är du? gå och kläm en finne eller nagot, fjortis.......
|
|