hehe
Bänkvärmare
|
Post by hehe on Dec 14, 2005 9:24:29 GMT 1
gefle ingen gnista, det är ju det enda de har
|
|
|
Post by Rykte on Dec 14, 2005 12:56:55 GMT 1
Hörde ett rykte att Carl Carlsson från Crusaders ska flytta till Stockholm. Han ska bo hos Valle som han känner sen Crusaders tiden. Carl är tydligen väldigt sugen på att spela för DIF (Valle har nog övertalat honom).
|
|
|
Post by Hansn Dif on Dec 14, 2005 18:13:42 GMT 1
Snackade med Valle idag och det stämmer tydligen ;D (Valle har för övrigt nummer 29.)
|
|
|
Post by Hej Culpa on Dec 14, 2005 23:18:53 GMT 1
Så uppenbart försök att provocera ;D ;D ;D Sitter du hemma och hoppas på arga svar nu?? Whatever......
|
|
|
Post by Culpa on Dec 14, 2005 23:32:25 GMT 1
--->> Hej Culpa.. Nej faktiskt inte. Har du någon åsikt får du gärna skriva den. Men låt det inte gå ut på en oseriös tråd som tillexempel "vilka skor någon har under säsongen 06". Ge synpunkter på hur du tro det kommer sluta så är jag mer än villig att lyssna! Jag kan ha helt fel, men detta är vad jag tror. Självklart skrev jag DIF på första plats lite eftersom jag själv spelar där men jag tror vi har en bra chans med bara 1 år på nacken och då kom vi tvåa. Så detså
|
|
|
Post by CC on Dec 14, 2005 23:47:51 GMT 1
nej Carl Carlsson skall INTE till DIF
|
|
|
Post by Rykte on Dec 15, 2005 16:47:54 GMT 1
Konstigt CC för vad jag erfar så har Carl Carlsson köpt nya "custom made" gjorde skor från www.nike.com i DIF färgerna. Och man kan ju inte lira i Carlstad med de färgerna. Så han är säkerligen på väg till Sthlm.
|
|
|
Post by Coolt on Dec 15, 2005 18:02:16 GMT 1
Calle e en alfahanne och att han skulle få göra skor var inte oväntat. Såg dem på Nike:s hemsida idag och måste säga att de var riktigt snygga!!! Kan tänka mig att köpa ett par om de inte bara görs i Dif:s färger.
Hoppas verkligen det för det vore ju en perfekt julklapp att önska sig.
Tror på Huskies som seriesegrare i år.
Kommer att överaska med deras tunga norlandsrun!! Ser starka ut på D också!! stoppar run riktigt bra med deras "björnfälla" som de kallar uppställningen.
God jul
|
|
|
Post by nejdu on Dec 15, 2005 18:14:48 GMT 1
tunga norrlandsrun? umeå står i 4 WR formationer 98% av tiden och passar konstant...
|
|
|
Post by David Batra on Dec 15, 2005 19:03:54 GMT 1
"Björnfällan" verkar var riktigt tung att möta. Men deras styrka ligger väl i att alla där uppe antingen är stora skogshuggare eller jobbar i gruvan så de är grymt starka och rippade utan att ens behöva gå till gymet. Dessutom ska de ha fått dispans för att ha en varg som CB. Kan tänka mig att det inte kan vara så kul som WR att ställa upp mot en varg som de inte matat på en vecka.
;D ;D ;D
/David
|
|
|
Post by Nyfiken on Dec 15, 2005 23:12:33 GMT 1
Var kan man se dessa beryktade skor? Jag var inne på Nikes hemsida, men kunde inte hitta några som verkade vara särskilt Djurgårdsinspirerade.
|
|
|
Post by Goodness on Dec 16, 2005 7:44:51 GMT 1
Var kan man se dessa beryktade skor? Jag var inne på Nikes hemsida, men kunde inte hitta några som verkade vara särskilt Djurgårdsinspirerade. ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Danne on Dec 16, 2005 7:59:56 GMT 1
|
|
|
Post by guest on Dec 16, 2005 11:02:07 GMT 1
haha fan va kul å läsa .. norrlands run ?? .. björnfällan ^o) dom passar ungefär 75 procent av spelen och kör 3-4 på defence ;P .. inga skogshuggare eller gruvarbetare där inte
|
|
|
Post by Ajda on Dec 17, 2005 20:00:18 GMT 1
nuts jag måste ha missuppfattat. Det var väl pass spelet som var dödligt... den så kallade flygande örnen måste vara norrlänningarnas mest legendariska spel!! såg den utföras till sin fulla perfektion en gång upp i Kalix!! En match mot kalix ICA pojkar var det visst!! förbannat bra, bör ses av alla. Den kan hyras på Frasses tror jag bestämt.
Kiruna Cops
|
|