|
Post by Romanovski on Dec 7, 2005 0:41:58 GMT 1
på den nivån DIV1 ligger kanske, i SS så måste ni nog ha lite hungriga aggresiva spelare som har ett gymkort i sin ägo, sluta säga att all fotboll i Sverige är dålig, för det är den inte, det är bara ett sätt för dåliga spelare i sverige att bekräfta sig själva
|
|
|
Post by asdf on Dec 7, 2005 0:53:39 GMT 1
ja för att slå götebrog så måste man minst klara 3 st på 80 för att vinna, iaf för en O-line
|
|
|
Post by Oscar on Dec 7, 2005 5:45:09 GMT 1
Hm. Om det nu är så lätt att gå från noll till en ok spelare med KTHs fantastiska coacher ska det bli intressant att se hur bra ert U19 blir i vår. Min gissning är att ni underskattar hur enkelt det är att bli bra från noll. Kolla bara hur usla ert U16 var först året. Det är nog bara i peewee man kan vara hyfsad första året. Men ni kanske tror att ni kommer slå Tyresö, STU och Arlandas U19 bara för att coach P står på sidlinjen?
|
|
Xavier 19 Djurgrden
Guest
|
Post by Xavier 19 Djurgrden on Dec 7, 2005 9:08:14 GMT 1
So much bullnuts already in december. Why don't you guys just stop speculating and just wait till the season starts. You will get all the answears you want out there on the field. Talk is cheap and as far as I know Djurgården only lost one game last season and that was after all the mouth bashing and same type of speculation that's going around now. In this sport only one thing counts and that is results. And good coaching comes from making the best of the situation with the amount of talent you have around you. Now only one team beat us last season, (a better prepared team in my eyes) I wonder how many will this season after one year of grasping a new system and integrating players to it. That part is done we have players coming back this year who are hungry to win. Like I said talk is cheap and I am not gonna say how many teams we will beat or what place we are going to finish, I am also not gonna criticize any team because to me all teams are respectable. So to all you chicken scratchers who sit there behind your computers and use anonymous names i'm just gonna say one thing Put on your f**king pads on and do your talking on the field. If everyone put the same amount of energy on the field as they do in this forums maybe teams would win more games.... ;D
|
|
Xavier 19 Djurgrden
Guest
|
Post by Xavier 19 Djurgrden on Dec 7, 2005 9:10:18 GMT 1
P.S. I wrote Bulls#!t Not bullnuts..... Just in case you were wondering.....
|
|
|
Post by DIF on Dec 7, 2005 9:51:13 GMT 1
Väldigt mycket vässande från KTH om hur bra ni blir nästa år! Om inte jag är helt ute och cyklar så är ni det enda S1 laget som inte får upp en enda bra junior till er A-trupp. Och era stjärnor är väl inte unga precis? Det är jättebra att ni tror på er själva men lite verklighetsuppfattning vore på sin plats, ni är ju KTH inte New England... Fantastiskt att folk utanför vet och bryr sig så mycket om laget. Samma historia nu igen och jag är lika förvånad igen... DIF springer runt och slår sig på bröstet på forumet Våra coacher är dåliga Vårt juniorprogram är kass Vi tror att vi är koolast och bäst i hela fotbolls-sverige Ok, då säger vi det om det känns bättre för er...
|
|
|
Post by eli on Dec 7, 2005 14:26:02 GMT 1
har ni nått lillebrors komplex DIF? med tanke på att ni måste gå ut och försvara er varenda gång nån skriver skit om er?lighten up förfan
|
|
|
Post by ryktesspridaren on Dec 7, 2005 17:13:11 GMT 1
Hörde ett rykte om att Leo Billgren har lagt på sig ca 35 kilo (inte bara muskler, sägs det) och planerar en comeback som O-line i DIF.
"Jag vill avsluta min karriär i klubben som ligger mig närmast om hjärtat och på den position jag alltid velat spela." ska han ha sagt.
|
|
|
Post by Bc on Dec 7, 2005 17:31:45 GMT 1
Hörde ett rykte om att Leo Billgren har lagt på sig ca 35 kilo (inte bara muskler, sägs det) och planerar en comeback som O-line i DIF. "Jag vill avsluta min karriär i klubben som ligger mig närmast om hjärtat och på den position jag alltid velat spela" ska han ha sagt. Haha, tror inte han skulle vilja avsluta sin kärriär i KTH. Och för övrigt så stämmer inte ryktet om +35kg.
|
|
|
Post by troligt on Dec 7, 2005 20:10:19 GMT 1
inte! det som lät så troligt! jag har även hört att johan perlström gått på samma diet och kommer spela FB/MLB i DIF
|
|
|
Post by Oscar on Dec 7, 2005 23:47:32 GMT 1
Detta är ett forum. Det är till för att att snacka skit, sprida rykten och vara lite oseriös. Gillar ni inte det är det bara att ignorera och inte läsa. Ni som har ett uns humor och inte fullt så ömma tår kanske klarar att läsa även om det inte alltid skrivs bara beröm och kärleksförklaringar om er klubb.
KTH leder ömma-tår ligan just nu.
|
|
|
Post by Oscar on Dec 8, 2005 0:15:52 GMT 1
Några citat från KTH:are i denna tråd. Appropå att det är alla andra som är dryga och KTH blir påhoppade varje år!
Och om du refererar till att vi skulle haft dålig coaching i år så är du ute och cyklar... Kom in i matchen, vi hade fan de bästa coacherna
Till övriga som har något att anföra mot vårt offense har jag följande att säga: Försök slå oss nästa år så får vi se vem som lyckas producera ett W.
So to all you chicken scratchers who sit there behind your computers and use anonymous names i'm just gonna say one thing Put on your f**king pads on and do your talking on the field. If everyone put the same amount of energy on the field as they do in this forums maybe teams would win more games....
|
|
|
Post by BWAHAHAHA on Dec 8, 2005 8:33:55 GMT 1
Haha, tror inte han skulle vilja avsluta sin kärriär i KTH. Och för övrigt så stämmer inte ryktet om +35kg. Bäst inlägg hittills! ;D
|
|
|
Post by Jojomen on Dec 8, 2005 8:35:20 GMT 1
Några citat från KTH:are i denna tråd. Appropå att det är alla andra som är dryga och KTH blir påhoppade varje år! Och om du refererar till att vi skulle haft dålig coaching i år så är du ute och cyklar... Kom in i matchen, vi hade fan de bästa coacherna Till övriga som har något att anföra mot vårt offense har jag följande att säga: Försök slå oss nästa år så får vi se vem som lyckas producera ett W. So to all you chicken scratchers who sit there behind your computers and use anonymous names i'm just gonna say one thing Put on your f**king pads on and do your talking on the field. If everyone put the same amount of energy on the field as they do in this forums maybe teams would win more games.... OK.
|
|
|
Post by STUart on Dec 8, 2005 10:30:19 GMT 1
Oscar--> Vem fan bryr sig? ? Lägg ner!
|
|