|
Post by To The South on Jun 22, 2005 1:39:30 GMT 1
Rykten säger även att de södra lagen spelat 9-manna i serien, vilket inte gör det hela lättare... jasså rykten går... ja men det går rykten om att drottningen var en man innan hon träffade kungen och det går även rykten om att sverige sedan igår tillhör norge men allt är inte som det verkar nog fan har vi spelat 11-manna i södra serien tror ni att vi i södra serien (den största serien) skulle spela 9-manna, haha... ne det tror jag inte
|
|
|
Post by Facts for you on Jun 22, 2005 9:49:20 GMT 1
Predators har innan finalen spelat 6 grundspelsmatcher, två DM-slutspelsmatcher och en SM-semifinal, alla med 11-manna. SM-finalen blir såldedes Predators 10 match för säsongen.
I grundspelet vann man 5 och förlorde endast mot Ystad i en resultatmässigt jämn match som slutade 16-13 och som avgjordes med ett sparkmål på matchens sista spel som föregicks av en oavsiktlig avblåsning under eller efter ett blockerat sparkmålsförsök. Predators fick dock revansch i DM-finalen där man relativt enklet besegrade Ystad med 35-6
SM-semifinalen var resultatmässigt den näst jämnaste matchen 18-6 och resterande matcher har Predators vunnit med minst 28 poäng.
I de fyra senaste matcherna har Predators inte släpt in mer än 6 poäng per match och under säsongen har man inte släppt in mer än just 16 poäng i en och samma match. Målskillnaden efter 9 matcher 376-72 vilket ger ett snitt resultat på 42-9
Kan inte uttala mig om den (de) bästa U16-spelarna finns i Predators men kan säga att det är en enorm lagmaskin. Finalen får väl utvisa vilket lag som är bäst och ge en fingervisning om vilka spelare som är bäst.
|
|
|
Post by tjompa on Jun 22, 2005 21:13:36 GMT 1
Om det blir fler OT-inlägg i den här tråden nu så låser jag den. Vill ni diskutera annat så starta en ny tråd. Den här tråden är till för att diskutera vilken u-16 spelare som är bäst, inget annat.
|
|
|
Post by hgdalen vstra on Jun 22, 2005 21:47:19 GMT 1
Om det blir fler OT-inlägg i den här tråden nu så låser jag den. Vill ni diskutera annat så starta en ny tråd. Den här tråden är till för att diskutera vilken u-16 spelare som är bäst, inget annat. nuts va gammal man har blivit... men vad är ett "OT-inlägg" ??
|
|
SC73
Bänkvärmare
|
Post by SC73 on Jun 22, 2005 22:14:58 GMT 1
OT i de här fallet betyder Off Topic, dvs utanför ämnet. Annars kan det också vara de snyggaste spelarna på plan dvs Offensive Tackle
|
|
|
Post by TFU16 on Jun 22, 2005 22:34:02 GMT 1
Jepp - OT is the place to be... Men du va ju center senast, hur går det ihop...? "När fan bli gammal blir han linjeman" - gammalt djungelordspråk... ;D
|
|
|
Post by hgdalen vstra on Jun 22, 2005 23:15:44 GMT 1
Jepp - OT is the place to be... Men du va ju center senast, hur går det ihop...? "När fan bli gammal blir han linjeman" - gammalt djungelordspråk... ;D Grattis Jocke, du avgjorde just ödet för denna tråd! (el är det jag) Förresten... har inte du gått ifrån C till G och då menar jag inte Center utan Corner?? ..men som sagt: När fan bli gammal...
|
|