|
Post by inte solnait on May 28, 2005 11:19:11 GMT 1
Fan vad alla snackar om Hampus och Simon i SC. Hoppas dom vinner Sthlm serien så kan dom möta oss i mellersta så visar vi dom hur man spelar hård och bra fotboll! Så kommer inte det snacka lika mycket!!! ojojoj.... jag hoppas att du kan "Put your money where your mouth is" pga Hampus största motståndare är nog han själv... (Hoppas att coach leo vet hur man håller ett ego i schakt, det vore synd om denna enorma talang fick hybris) Hampus kan snurra upp vem som helst i sin egen åldersgrupp på läktaren. helt otrolig!
|
|
|
Post by difintivti solni on May 30, 2005 8:20:58 GMT 1
hehe har inte mellersta redan visat vad dom går för förra dukes? med stryk?
|
|
|
Post by hgdalen vstra on May 30, 2005 21:21:24 GMT 1
hehe har inte mellersta redan visat vad dom går för förra dukes? med stryk? Påbörjas inte varje ny sesong med noll vinster & noll förluster?? Särskilt när det handar om en åldersgrupp där spelarna ändras såpass mycket i fysiken,( föratt inte tala om det mentala) ifrån ett år till ett annat!?!?
|
|
|
Post by sup on May 31, 2005 8:54:59 GMT 1
precis och solna är väl fortafarnde laget som gör mest poäng i den mest meriterande serien?
|
|
|
Post by Replay on May 31, 2005 11:38:16 GMT 1
Att hampus presterar på planen är ingen nyhet i stockholms serien, dock kanske i den mellersta...hur som helst så är det en helt ointressant diskution "hampus är lätt bästa runningbacken i sverige och kan ej jämgöras me nån" - "Vi i mellersta kommer att smälla sönder hampus, han är inte bäst". Kommer inte fram till något vettigt, oavsett om hampus är "bäst" eller inte antar jag att det kommer visa sig i framtiden och inte pågrund av att spelare "gör reklam för sig" eller "snackar ner" spelare på detta forum!? det återstår att se vad det blir av alla som inte sitter klistrade på detta forum och snackar skit istället för att träna
|
|
|
Post by u16 distriktslaget on May 31, 2005 11:56:56 GMT 1
Några starka kandidater till "bästa" u16 borde vara dom som klarade cutten i Distriktslagen ifrån förra året mellan: staff - mellersta, och fortfarande har u16 åldern inne. (89:or och yngre) oh ja, säkert då alla Dbs som kom dit kom me!? eller när varken marlon eller simon tränade? "Man behöver inte vara särskillt bra för att komma med, man är Snarare DÅLIG om man inte kommer med"
|
|
|
Post by TFu16Ass on Jun 1, 2005 8:30:17 GMT 1
Några starka kandidater till "bästa" u16 borde vara dom som klarade cutten i Distriktslagen ifrån förra året mellan: staff - mellersta, och fortfarande har u16 åldern inne. (89:or och yngre) oh ja, säkert då alla Dbs som kom dit kom me!? eller när varken marlon eller simon tränade? "Man behöver inte vara särskillt bra för att komma med, man är Snarare DÅLIG om man inte kommer med" För vissa är glaset altid halv-tomt...
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Jun 1, 2005 20:29:52 GMT 1
Hampus ÄGER! inge snack om saken! han e bra me kameran me! men ja har inte sett några av dom bilderna än HAMPUS! fixa de! Stålis #86
|
|
|
Post by molleboy on Jun 20, 2005 13:27:01 GMT 1
krille i marvel..Numer 2..han e grym..Väger 100 kilo och gör 7.95 på 60 meter
|
|
|
Post by To The South on Jun 20, 2005 14:13:02 GMT 1
alla pratar om sthlm nissar hit och mellersta killar dit jag förstår inte hur man kan (utan riktiga bevis) säga att en u-16 spelare är bäst i sverige? det finns spelare i göteborg som denne Hampus alla pratar om inte har mött det finns även spelare i södra serien han inte mött. jag vet att sthlm serien är den "största" och den "bästa" men alla lag har någon som de verkligen tycker är bäst men inte fan sitter jag och slänger ut mig en massa meningar om att den person som jag tycker är bäst i mitt lag eller i ett lag vi har mött är bäst i sverige föränn de två lagen har mötts.
|
|
|
Post by STLM on Jun 20, 2005 23:26:55 GMT 1
Det e ju det som e mennigen med den här "topicen"... Dumhuvud. Sen e det inte skåningar som skriver så. Tror mest att du e avundsjuk på simon, JP , Hampus och Foued för deras talanger. GÅ o kamma dig. STHLM 4 LIFE.
|
|
|
Post by Insider on Jun 21, 2005 10:30:50 GMT 1
Ja men då så... Upp till bevis!
Ska bli mycket intressant att se vad "The Twins Equipment Boys" har att sätta emot "08-Blingbling" från de djupa skogarna i bergshamra...
Om inte Tyson gjort en ordentlig scoutrapport på Chiefs "flip-flop"- offense så kommer de få svårt.
Rykten säger även att de södra lagen spelat 9-manna i serien, vilket inte gör det hela lättare...
|
|
|
Post by forumlus on Jun 21, 2005 17:11:42 GMT 1
Fan vad alla snackar om Hampus och Simon i SC. Hoppas dom vinner Sthlm serien så kan dom möta oss i mellersta så visar vi dom hur man spelar hård och bra fotboll! Så kommer inte det snacka lika mycket!!! ;D ;D ;D ja sannerligen, mellersta visade hur man spelade hård och bra fotboll , men inte vann de för det
|
|
|
Post by Guest on Jun 21, 2005 20:35:20 GMT 1
Tagit från Uppsalas hemsida Kanske inte e bäst mne bra iaf.
Det blev visserligen rätt stora förlustsiffror för vårt tappra U16-lag i SM-semifinalen mot Hampus..., förlåt, Solna Chiefs. 14 - 46. Men matchen stod i alla fall och vägde då och då.
|
|
|
Post by LeoBillgren on Jun 21, 2005 23:01:11 GMT 1
Tycker det är lite löjligt skrivet, men man kan ju konstatera att Anders Hermodsson gjorde 6p, Lukas Alexandersson 12 och Gustav Rosberg 4 = 22p. Därmed fler än Uppsalas 14, borträknat hampus 24p.
Visst, man kan inte räkna så men jag tycker att kommentarer som den från Uppsalas hemsida visar dålig respekt för övriga spelare hos oss, därför min lite oseriösa poängräkning...
Dock, Uppsala var ett skönt gäng som spelade hård fotboll i 4 kvartar och visade att dom var värdiga vinnare av sin division. Det finns många killar i deras lag som säkerligen kommer uträtta många fina prestationer för Uppsala i framtiden. Respekt också till Uppsalas coacher som gjort ett kanonjobb med det unga lag dom hade förra året, dom har haft en grym utveckling sedan förra hösten!
|
|