|
Post by Greger on Jun 18, 2007 17:06:48 GMT 1
..... "domarna" ska inte avgöra matcherna var det ju meningen att stå.. Spelarna kan ju faktiskt göra det Tyckte också domarna var bra. Målet är att lagen ska avgöra matcherna och inte spelarna. Helt rätt att inte visa ut. Visste ni förresten att det är fler utvisningar i SS i år än det var i NCAA ifjol efter fyra matcher. De är 120 lag, vi är 5 ;D Kanske något att fundera över?
|
|
|
Post by groger on Jun 18, 2007 18:53:10 GMT 1
Visste ni förresten att spelarna i NCAA kan regelboken och inte gör en massa dumheter för då får de coacherna på sig (som för övrigt också kan regelboken).
Kanske något att fundera på??
|
|
|
Post by Leffe on Jun 18, 2007 22:01:44 GMT 1
snälla snälla söta säg att det är Ryan Leaf! *håller tummarna* Jag hörde att det är Jeremy "Double deuce" Kochberg som skall göra en bejublad comeback, nu i svart och rött.
|
|
|
Post by bdkennedy on Jun 19, 2007 10:19:07 GMT 1
Can only say on my part that the officiating was good. I Think by giving CC's QB 15 for throwing the ball at our guy was correct. If we would have kicked him out for that, it would have been wrong and it would have caused chaos in the game. For the record, it was a fumbled snap, my game came through and was sliding into Todd just after he fell on the ball. And so everybody knows, Todd even apologized for throwing the ball after the play. It all worked out. Life goes on....
|
|
|
Post by na on Jun 19, 2007 13:30:40 GMT 1
snälla snälla söta säg att det är Ryan Leaf! *håller tummarna* Jag hörde att det är Jeremy "Double deuce" Kochberg som skall göra en bejublad comeback, nu i svart och rött. jag tror nog nästan att det kan vara Dan Wilkinson, jag läste att han blev avskedad igår, och han är ju ganska stor å så (till skillnad från lilla jeremy)
|
|
|
Post by Stats on Jun 20, 2007 9:01:41 GMT 1
Ingen matchrapport? Inga Stats?
|
|
|
Post by StefanOud on Jun 20, 2007 13:16:00 GMT 1
Ingen matchrapport? Inga Stats? Statistiken skickades in idag till SAFF/Garry Nilsson, så de bör postas snarast. Ledsen för förseningen.
|
|
|
Post by Match on Jun 21, 2007 13:54:49 GMT 1
matchrapporten då?
|
|
|
Post by whaaaat on Jun 22, 2007 10:57:06 GMT 1
Matchrapporten från Tyresö - Arlanda var snabbt uppe, men Arlanda - Crusaders är inte ens i närheten att vara uppe.
Varför?
|
|
|
Post by Gurra on Jun 22, 2007 11:13:08 GMT 1
Verkar som om Garry konsekvent vägrar skriva matchrapporter när CC spelar.
|
|
|
Post by Garry N on Jun 22, 2007 11:58:49 GMT 1
Nej då, men min glade kamrat Hostlund fick skjuts, mot att han lovade skriva, så jag kunde glassa i solskenet och ta en och annan bild.
Så jag har dessvärre inga anteckningar från matchen och den glade bagaren har uppenbarligen fastnat med fingrarna i degen och ännu inte fått ur sig någon rapport!
mvh Garry
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Jun 22, 2007 12:25:41 GMT 1
Garry vart har du bilderna
|
|
|
Post by Statistik on Jun 23, 2007 19:34:33 GMT 1
Jag läste statistiken, tycker inte att den stämmer för jag kan själv minnas att jag hade fler tacklingar än så. Det gjorde mig lite ledsen. Men å andra sidan så är det iaf kul att det finns någon statistik överhuvudtaget. även fast den inte var korrekt
|
|
|
Post by StefanOud on Jun 23, 2007 20:33:55 GMT 1
Jag läste statistiken, tycker inte att den stämmer för jag kan själv minnas att jag hade fler tacklingar än så. Det gjorde mig lite ledsen. Men å andra sidan så är det iaf kul att det finns någon statistik överhuvudtaget. även fast den inte var korrekt De flesta minns fler tacklingar än vad de verkligen gjorde... Bildebevis, och jag ändrar i statistiken!
|
|