|
Post by Cowboy on Feb 7, 2007 17:46:54 GMT 1
Ok, Fine, Fantastic!
Alla rekryter till Jets är klara SS-spelare och kommer givetvis att dominera i Superserien. Smeknamn som "Primetime" o.s.v. vittnar ju i alla fall lite om vilken dominans det kommer att bli ifrån Jets sida.
Grattis till guldet Jets!
|
|
|
Post by hihi on Feb 7, 2007 17:49:34 GMT 1
Fin ironi där, sekten/familjen Jets välkomnar alla committade spelare, även dig så du behöver inte vara bitter och avundsjuk
|
|
damir
Bänkvärmare
|
Post by damir on Feb 7, 2007 18:27:49 GMT 1
Vissa människor vet inte hur man skriver nåt vettigt. Utan måste pracka på folk.
|
|
|
Post by tjoo on Feb 7, 2007 19:02:40 GMT 1
Fan va nice, då har vi en till till RB familjen i Jets, kommer bli ascoolt i år ju...vi borde kanske stara en egen tråd som heter AJ RBS, som björkmans SMM OL ;D Mathias Jangenäs, jets Nice!! hoppas att den blir lika kultig som björkmans! Men vad hände med den klassiska wingT 100an??
|
|
|
Post by Thomas Sehlan 25 on Feb 8, 2007 3:05:56 GMT 1
Jag saknar tiden då vi spelade wing-t. Var så jävla roligt att springa bakom lb med bollen och se deras förvirande ryckningar med huvudet när dom försökte komma underfull med vart bollen var. Skulle vi byta till wing-t (vilket tyvär inte kommer hända) så skulle jag direkt byta tillbaka till rb. För jägarn ni klarar ju er utan en "gammling" som mig va? hehe Men om ni startar en egen tråd om jets rbs så kan jag väl få en hedersplats med där eller? Och när för man se din nynna på träningarna då? Sehlan # Arlanda Jets
|
|
|
Post by MJ on Feb 8, 2007 11:43:59 GMT 1
ses på måndag sehlan, allt är BD fel faktiskt men det är en annan historia. om någon sådan tråd startas upp har du väl en given hedersplats ;D
Mathias Jangenäs, Jets
|
|
|
Post by jnkare on Feb 8, 2007 11:46:18 GMT 1
Kommer Marsan tillbaka? Blir det fler än 1 jänkare i Jets?
|
|