|
SMM-Ol
Sept 20, 2006 9:15:37 GMT 1
Post by Bjrkman on Sept 20, 2006 9:15:37 GMT 1
Då står du på andra sidan Pappa B. Hoppas du kan få kontroll på dina ticks som kommit under denna säsong. Mvh Bonden He he.. vad tror du vi har Olle till? ... Jo då ska vi ha riktigt kul med er, speciellt när vi kör passrush one on one.. ;D Så semestern är inte slut trots påståenden från tredje brorsan Löhr.. MVH Björkman
|
|
olle K paa sidlinjen
Guest
|
SMM-Ol
Sept 21, 2006 10:06:01 GMT 1
Post by olle K paa sidlinjen on Sept 21, 2006 10:06:01 GMT 1
Hmmmm .....Stefan käre vän! Ticks löser vi på en p.sskvart! Jag har planer för er, men mirakler tar alltid lite längre tid! Vi ser till att hålla kontakt även under off season eller hur ? Tack alla SMM:are för en mycket bra säsong! Ni är verkligen värda omdömet Mästare och inte nog med det ni är MODIGA dessutom! Jag är stolt över att få ha lärt känna er alla och hoppas på en fortsättning nästa säsong!!! Så här kul har jag inte haft det sen mormor dog......
|
|
|
SMM-Ol
Sept 21, 2006 10:12:39 GMT 1
Post by 3e on Sept 21, 2006 10:12:39 GMT 1
6 dagar kvar av semestern... ;D
|
|
|
SMM-Ol
Sept 21, 2006 10:28:07 GMT 1
Post by Tack Olle on Sept 21, 2006 10:28:07 GMT 1
Det värmer vårat gamla Hjärta att höra dom fina orden.
MVH La Familja
|
|
|
SMM-Ol
Sept 22, 2006 9:59:01 GMT 1
Post by Bjrkman on Sept 22, 2006 9:59:01 GMT 1
Hmmmm .....Stefan käre vän! Ticks löser vi på en p.sskvart! Jag har planer för er, men mirakler tar alltid lite längre tid! Vi ser till att hålla kontakt även under off season eller hur ? Tack alla SMM:are för en mycket bra säsong! Ni är verkligen värda omdömet Mästare och inte nog med det ni är MODIGA dessutom! Jag är stolt över att få ha lärt känna er alla och hoppas på en fortsättning nästa säsong!!! Så här kul har jag inte haft det sen mormor dog...... Med risk för att denna tråd ska bli stämplad som klubben för inbördes beundran så vill jag tacka dig Olle för din hjälp i år! Utan dig så vette gudarna hur det hade gått!! Självklart håller vi kontakten under offseason oc jag ser fram emot att få jobba med dig i fortsättningen också! Blir nyfiken på dina planer för oss!!??!! Kram OLLE MVH Björkman lekledare för treåringarna..
|
|
Olle K paa sidlinjen
Guest
|
SMM-Ol
Sept 24, 2006 21:03:53 GMT 1
Post by Olle K paa sidlinjen on Sept 24, 2006 21:03:53 GMT 1
Inbördes beundran...jo jag tackar jag! Njut av att vara mästare medan ni kan familjen, snart startar svett och hårt arbete inför nästa säsong och då kan alla goda tankar behövas för att orka igenom vinterns tunga träning i ensamhet. Det gäller som ni i familjen numera har klart för er att ta vara på alla positiva omdömen och lägga dom på pluskontot , det andra åker ju in av gammal vana eller hur?!! Säsongens motto var ju att "Fokusera på det som går bra och ändå funkar och skit i det som inte gick bra" fyll era ryggsäckar med glada minnen kära familjemedlemmar och plocka fram dom i svåra stunder när Karlstadspöket knackar på dörrn! Den som lyckas bäst med det vinner nästa års mästerskap! Länge leve ledarskapets Tao käre bröder! jag funderar fortfarande på min plan, den börjar sakta ta form så håll i er!
|
|
|
SMM-Ol
Sept 25, 2006 9:54:08 GMT 1
Post by Bjrkman on Sept 25, 2006 9:54:08 GMT 1
Inbördes beundran...jo jag tackar jag! Njut av att vara mästare medan ni kan familjen, snart startar svett och hårt arbete inför nästa säsong och då kan alla goda tankar behövas för att orka igenom vinterns tunga träning i ensamhet. Det gäller som ni i familjen numera har klart för er att ta vara på alla positiva omdömen och lägga dom på pluskontot , det andra åker ju in av gammal vana eller hur?!! Säsongens motto var ju att "Fokusera på det som går bra och ändå funkar och skit i det som inte gick bra" fyll era ryggsäckar med glada minnen kära familjemedlemmar och plocka fram dom i svåra stunder när Karlstadspöket knackar på dörrn! Den som lyckas bäst med det vinner nästa års mästerskap! Länge leve ledarskapets Tao käre bröder! jag funderar fortfarande på min plan, den börjar sakta ta form så håll i er! Jag väntar med iver på nästa säsong och dina planer! Ledarskapets Tao är en intressant process!! Dina ord är viktiga för våran familj! Särkilt de som behöver gå in på gymnet och slita med vikterna för att på sätt undvika att missa nästa års säsong pga av skador men även för att undvika framtida men.. ni vet vilka ni är... Såg på 49:ers igår och deras tragiska försök att göra td på goalline... jag knäppte av efter det att rb Frank Gore had fumblat bollen och som sedan blev upplockad av en rultig Dl vilken sedan gjorde td.. Eagles Dl var helt enkelt för bra för 49 ers familj.. särskilt nummer 97 och Alex Brown var läskigt bra! 49:ers har en backup Ol vid namn Dahl.. man kanske ska prata med honom och Lilja i Colts om de har möjligtvis ett svenskt pass liggandes någonstans.. samt fråga vad de gör nästa juli.. ;D Såg en av våra framtida medlemmar av familjen på en match förra helgen och tycker att det ska bli kul att få coacha någon som är under 23 år på Ol... ... MVH Björkman
|
|
|
SMM-Ol
Sept 25, 2006 15:45:04 GMT 1
Post by ja just det on Sept 25, 2006 15:45:04 GMT 1
Ted måste träna upp sina vader dom är på tok för tunna Kommer få ont i dom på ålderns höst när han går runt på pekings träningar ;D Jag håller till fullo med dej kära björkman Han måste lyfta mer ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Kan inte va bra för stackarn Stackars TAAD
|
|
|
SMM-Ol
Sept 26, 2006 22:33:08 GMT 1
Post by Bjrkman on Sept 26, 2006 22:33:08 GMT 1
Ted måste träna upp sina vader dom är på tok för tunna Kommer få ont i dom på ålderns höst när han går runt på pekings träningar ;D Jag håller till fullo med dej kära björkman Han måste lyfta mer ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Kan inte va bra för stackarn Stackars TAAD Jonsson hälsar att det inte är han som har skrivit detta även fast han tycker att du är fin när du sover.. Men dessa vader har åstakommit en hel del.. ;D En iakttagelse ifrån collegefotbollens Ol värld är att slideprotection används till min stora fasa av vart och varannat collegelag.. Även jag många gånger använt detta i vår egen klubb så tycker jag att hela konceptet är lite hysteriskt...men slide för er oinvigda i Ol-världens mysterier så innebär det att man i princip zonblockar vid pass dock ska använda detta med måtta vilket innebär att det är situation som avgör hur mycket man ska slide.. kommer någon i din zon -blocka honom men betänk om du har en 3-teknik på backside och du slidar höger så kan du inte gärna slida iväg från denne eller hur familjemedlemmar.. Det var allt från familjens Ol-skola för denna gång. MVH Björkman och Jonsson.
|
|
|
SMM-Ol
Oct 2, 2006 10:54:01 GMT 1
Post by Bjrkman on Oct 2, 2006 10:54:01 GMT 1
En underbar match i helgen då familjens medlemmar spelade på landslagets Ol under överseende av min kära broder Jonsson. En intressant iakttagelse är att vi inte fick någon utvisad i denna match vilket har varit fallet de senaste årens matcher.. Det roliga var att deras NFL E rutinerade TE kom och fuskade som De vilket inte gick så bra. Han åkte som en vante därute på våran högersida.. Hela Ol jobbade bra och spelade som sig bör. De har alltid varit två medlemmar som alltid åkt ut.. vilka de är kanske vi inte ska gå in på här men onekligen så är det lite komiskt.. Sista gången de åkt ut var faktiskt förra året i Europacupen vs Bergamo och i det fallet liksom de övriga så har de faktiskt varit relativt oskyldiga till detta .. Det hela började med att våran kära kicker bestämde sig för att börja veva med en av Bergamos större Dt:s.. ja ni kan säkert själv föreställa er.. men då var det två andra familjemedlemmar som skyndsamt kom till undsättning( läs Livräddning) och redde upp situationen på ett dramatiskt sätt.. men i närheten stod de två oskyldiga vilka blev föremål för domarens bestraffning.. vi ifrågasatte inte det då men väl efteråt och domarens svarade att han var tvungen att visa ut någon.. de är ju så lika.. Men i år har vi inte fått någon utvisad än.. peppar .peppar.. Såg förresten 49:ers lilla familj åka på storstryk igen vs Chiefs..De försökte bland annat köra power .. suck... den här gången hann faktiskt höger guárd pulla runt innnan centern låg i knäet på rb... det går inte bra.. De hänger inte riktigt med.. Kan inte någon ringa Bil Walsh eller någon..? MVH Björkman
|
|
|
SMM-Ol
Oct 2, 2006 11:36:52 GMT 1
Post by Stockblom on Oct 2, 2006 11:36:52 GMT 1
Bjorkman som jag har sagt innan POWER 'a'r helt klart det s'a'msta spring speler, man kan lika g'a'rna springa en BLAST eller STRETCH ( 96-G 'a'r ju inte helt felt heller).. n'a'r jag blir OC i SMM seniorer sa ska jag omedelbart plocka bort POWER ur sthlm spelbok, vi haller oss till G, Stretch och Blast.. sen far vi ju inte glomma bort DIVE, fan att vi inte sprnger den mer, niklas har ju fan 10y varje spel // Dennis Stockblom -Future OC
|
|
|
SMM-Ol
Oct 2, 2006 12:34:09 GMT 1
Post by HAHAHAHA on Oct 2, 2006 12:34:09 GMT 1
Sorgligaste. Inlägget. Någonsin.
|
|
|
SMM-Ol
Oct 2, 2006 14:17:04 GMT 1
Post by Hoppas inte p det on Oct 2, 2006 14:17:04 GMT 1
Vad skulle du Stockblom kunna tillföra på stockholms Offence
|
|
|
SMM-Ol
Oct 2, 2006 14:18:55 GMT 1
Post by LL spelare on Oct 2, 2006 14:18:55 GMT 1
Jag tycker du ska kolla på finnkampen.... Till stockblom
|
|
|
SMM-Ol
Oct 2, 2006 14:30:28 GMT 1
Post by Bjrkman on Oct 2, 2006 14:30:28 GMT 1
Vad skulle du Stockblom kunna tillföra på stockholms Offence Man blir inte en OC över en natt utan att få göra sina misstag och lära sig ifrån detta samt att införskaffa ny kunskap! Men en annan tillgång såsom OC eller DC är att förstå vilka spelare man har och vad dessa kan klara av!! Detta är kanske det svåraste att lära sig och förstå för många med dessa ambitioner. En av de mest lärorika föredragen jagvarit på när det gäller fotboll var faktiskt en Ol-coach från OClAIR-colleg (tror jag dom heter) på AFCA coach konvention för två år sedan. Han föreläste om Ol-blocking gällande Wing-T! mycket lärorikt med tanke på att de även körde passpro al la NFL också! Så min gode Dennis: POWER är ett underbart spel bara för att 49:ers har problem med detta innebär inte för den sakens skull att vi i familjen har detta problem. Vad den gode Stockblom kan bidraga med är en nytt perspektiv på WESTCOAST så det så. MVH Björkman
|
|