sas
Bänkvärmare
|
Post by sas on Aug 31, 2005 13:25:42 GMT 1
om ni vill skriva en motiverng till er röst gr det nedanför, skriv gärna också varför ni inte tror de andra lagen vinner.
Mvh/ SAS
|
|
|
Post by hh on Aug 31, 2005 13:35:03 GMT 1
Tror gefle vinner. orkar inte regga mig och tror inte man kan rösta om man inte är reggad. Motivering , det är deras tur
|
|
|
Post by robban on Aug 31, 2005 17:55:15 GMT 1
marvels har chansen för dom har ett bra lag och vann över cc
|
|
|
Post by JS on Aug 31, 2005 20:59:01 GMT 1
marvels marvels marvels!
|
|
|
Post by Totte on Sept 1, 2005 7:46:42 GMT 1
Gefle har i stortsätt samma lag som spelade final förra året + ett års erfarenhet från super ettan. Jag tror att de blir farliga!
|
|
|
Post by Totte on Sept 1, 2005 7:47:58 GMT 1
Gefle!
|
|
|
Post by Super on Sept 1, 2005 9:47:02 GMT 1
Snart har hela Gefle laget varit här inne... ;D Tyvärr så räcker det inte att vara rösta på sig själv.
Tyresö ser farliga ut, har ett mycket bra lag på papperet. De filmer jag har sett imponerar och jag tror att de är laget att knäcka i år i fall man vill ta ham sm bucklan. Som Outsiders håller jag på GM, CC el. JR.
GM - har redan slagit regerande svenska mästarna, nu krävs de att de lyckas med det i returen i så fall så är nog det stor sannolikhet att vi ser dem i en final.
CC - Jag tror att de inte tänker lägga sig frivilligt mot GM i returmötet och kan de resa sig nu så kommer de naturligtvis att vara med om SM bucklan. " winning is a habit"
JR - Har enligt de roster flest juniorer i SS nästan ett helt lag. Har de fått en del stryck under året men har bara blivit bättre vart efter tiden har gått, 29-7 mot blivande svenska mästarna med ett junislag... Med lite tur och mycket vilja så kan det vara deras år.
|
|
Tror inte gefle har en chans
Guest
|
Post by Tror inte gefle har en chans on Sept 1, 2005 9:55:59 GMT 1
Gefle är skitdåliga i år. Har tappat halva o-line. de matcher jag har sett med deras a-lag så har de varit skitkassa. Nej jag tror öbk vinner.
|
|
|
Post by Rocker on Sept 1, 2005 13:54:14 GMT 1
Jag tror inte att Gefle spelare går in och röstar på sig själva, däremot tror jag att spelare med lite innanför pannbenet inser att Red Devils har kvar samma lag som förra året (förutom en-85:a och Lind) och en del linje killar från Copperheds har tillkommit. Men, men..... man ska spela om det!
|
|
|
Post by Sknefan on Sept 1, 2005 14:40:55 GMT 1
Tyvärr har en av landets bästa u-19 spelare, Jon Bergström Lb i CC , enligt rycktet blivit svårt axel-skadad , missar bl.a. SM-finalen nu på söndag.Detta är ett svårt avbräck för CC;s u-19 lag därför blir det Göteborg och Gävle i finalen. Gävle som vinnare.
|
|
|
Post by Guest on Sept 1, 2005 14:55:35 GMT 1
jag satsar på Arlanda eller Gävle.. Göteborg kommer nog långt men tror att Arlanda e för tuffa för dem. Men i denna sport kan allt hända
|
|
|
Post by Other Guest on Sept 1, 2005 19:54:39 GMT 1
jag satsar på Arlanda eller Gävle.. Göteborg kommer nog långt men tror att Arlanda e för tuffa för dem. Men i denna sport kan allt hända Arlanda?!?! Tyresö e mkt bättre än Arlanda i Sthlms-regionen iaf.
|
|
|
Post by another guest on Sept 1, 2005 20:06:48 GMT 1
solna tar det ;D
|
|
|
Post by LeoBillgren on Sept 1, 2005 22:28:59 GMT 1
Jag röstar på Tyresö som favorit i år.
De har flest spelare i landslaget, bredast trupp, fler 86:or än de andra lagen i Stockholm och kanske den bästa tränarstaben i landet. Allt kan hända och vi ska självklart försöka vinna vår match mot dem, men allt annat än SM-guld för TRC är en liten överraskning för mig.
Självklart kan lag som Gävle, Jämtland, Carlstad, Limhamn och Göteborg kanske överraska i en final/semifinal, men min röst går alltså till TRC.
|
|
|
Post by Kalle on Sept 2, 2005 2:42:47 GMT 1
???finns inte öbk på kartan iår eller? ?
|
|