|
Post by 00 on Jun 1, 2006 17:32:03 GMT 1
hehe riktig for boll spels pa marken? jo pa 60-talet men det e visserligen dar de stora pagaran brottas
|
|
|
Post by 60 LG on Jun 3, 2006 10:43:14 GMT 1
om drygt 6 timmar vet vi. Wish us Luck
|
|
|
Post by Duh on Jun 3, 2006 11:49:23 GMT 1
Södervädret suger, regnat hela dagen, inte kul alls.
|
|
|
Post by en som vet on Jun 3, 2006 14:56:29 GMT 1
just nu leder SMM med 6-0 en bit in i andra....
|
|
|
Post by hmm on Jun 3, 2006 16:13:41 GMT 1
hur går det ?!?! Skräll på gång ?
|
|
|
Post by SKNIS on Jun 3, 2006 16:15:18 GMT 1
Limhamn 0 - 6 SMM
3 MIN KVAR
|
|
|
Post by sknis on Jun 3, 2006 16:53:14 GMT 1
opps
det bli 0-20 till slut.
|
|
|
Post by South on Jun 3, 2006 17:30:50 GMT 1
20-0 Speglar inte matchen. 6-0 var talande siffror, men sen på slutet rann det iväg onödigt mycket. STHLM scorar på stora spel, även om de rullade på bra emellanåt. Denna matchen var jämn och kunde ha gått hur som helst. Men Grattis STHLM, räkna med ett tufft returmöte med ett hungrigt LG säger jag bara!
|
|
|
Post by en i publiken on Jun 3, 2006 18:46:20 GMT 1
men det var 0-6, tre minuter kvar, men vilket match av bägge lagets defenses, MM scorar på första driven efter gjort sin Kick off retur till halvplanen, genom en flea flicker, där en limhamns spelare hade sacken men missar. snygg pass av paus, han har en bra arm, sen blir det tung rott för de båda lagen. stockholm gör 14-0 när det är mindre än 2 minuter kvar. men vilket defense de har, de skapade sacks, hurries. rätt lag vann. limhamn tog inte vara på sina chanser utan sköt sig lite i foten, prövade på ett field goal som blev precis blockat, skall bli intressant hur året kommer att sluta för limhamn, för stockholm ser bra, man skall väl bara få sin qb att sluta gå ut varje kväll i stockholm.
|
|
|
Post by LG on Jun 3, 2006 20:22:24 GMT 1
vadå intressant hur det kommer gå för Limhamn Jag tycker Limhamn har gjort en bra säsong men idag var SMM bättre det verkar itne som denna killen var i publiken alls........ Limhamn gjorde en bar match men SMM var snäppet vassare inget mer om saken det är bara till att gratulera SMM som var bättre idag och jag är väldigt imponerad av Casey Paus........ Limhamn har gjort en bra säsong hittils i år och jag är säker på att det kommer fortsätta gå bra för Limhamn
|
|
|
Post by publik on Jun 3, 2006 21:09:28 GMT 1
Skulle SMM´s wr´s fångat bollen i första så skulle matchen varit död i halvtid och det va inga fel på pasningarna!! Räknade med 10 droppade passningar bara i första! LG kom inte någonstans för att SMM stängde ner LG helt och hållet!
|
|
|
Post by Guest on Jun 3, 2006 21:19:54 GMT 1
Limhamn hade också några bra drives matchen var inte helt SMM´s match som någon försöker visa här Limhamn hade vissa bra catchar från deras WR´s men tyvärr lyckades dom inte komma in i end zone idag för SMM´s defense stängde ner dom Jag tror Limhamn är revanschsugna till mötet på zinken i Augusti
|
|
|
Post by lgg av on Jun 4, 2006 1:07:40 GMT 1
Skulle SMM´s wr´s fångat bollen i första så skulle matchen varit död i halvtid och det va inga fel på pasningarna!! Räknade med 10 droppade passningar bara i första! LG kom inte någonstans för att SMM stängde ner LG helt och hållet! Ärligt talat? Att skriva så är bara löjligt. Som att säga att om LG hade sprungit 5 yards längre på varje springspel så hade de vunnit klart. Eller om LG hade stoppat alla blitzar så hade de "bla bla". Nu skedde det som skedde. Matchen vanns av sthlm, inte alls orätt, men det var ingen klar seger. Både MM och LG rullade boll till och från och de puntade rätt flitigt båda lagen. MM scorade på ett par stora spel, något som LG var oförmögna att göra de gånger de var nere i redzone.
|
|
|
Post by lillen on Jun 5, 2006 9:51:22 GMT 1
ursäkta att jag är lite sen men vad har hänt med limhamns mike andersson och bondesson?
|
|
|
Post by duke on Jun 5, 2006 10:03:07 GMT 1
vet bara att bondesson inte spelar med tanke på hans fullride på Duke och jag förstår honom.
|
|