|
Post by Vem vinner on May 30, 2006 16:58:24 GMT 1
Vem tar hem fighten???
Våra svenska mästare från stor staden? Eller uppstickaren från söder?
Med liknande spelsystem kan detta bli en bra fight,, då är frågan;; vilken jenke är bäst Tanney eller Pause???
|
|
|
Post by Min mening on May 30, 2006 19:17:31 GMT 1
Kan bli väldigt väldigt jämt om sthlm spelar som dom gjorde mot jämtland nu i helgen. Limhamn spelade dock inte bra förra matchen men tog endå en seger vilket är ett segerkonsept. Om man bara ska titta på Qb så är pause bättre enligt min mening. Pause har spelat i en Div 1 skola medans mitch "bara" spelat på en Div 3 vilket faktiskt är en rätt storn skillnad...
|
|
|
Post by rligt talat on May 30, 2006 21:22:23 GMT 1
Min Mening! du vet tydligen inte så mkt om fotboll! du har lyckats läsa dig till att pause spelat på en div 1 skola! men har du kollat hur det gick för han? hans skola var 1-10 när han spelade.. sen blev han 3:e string! som han spelat innan så tror jag han hade fått konkurrera om platsen på olika div 3 skolor!
Ang Tanney så får säsongen tala för sig själv! han hade en bra säsong i Usa ledde sitt lag till 10-1,
Lär dig kolla fotbolls kunskap istället för att bara kolla vilken skillnad det är på skolorna!
|
|
|
Post by ehhh on May 30, 2006 21:39:03 GMT 1
Ja Pause fick ju alla fall chansen att spela i en div 1 skola medans Tanney var ja jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här? ? Inte var där utan i div. 3!!! men men, han skulle säkert spelat för Usc eller någon annan Div.1 skola om han bara ville (hehe var tvungen att ta med lite sarkasm) Over And Out
|
|
|
Post by Glimtn i euga on May 30, 2006 21:47:14 GMT 1
"rligt talat"! "min mening" hade nog inte insikt i detta men ärligt talat så är min mening att "rligt talat" då kunde ha lagt fram sitt argument på ett lite vänligare sätt gentemot "min mening" istället för att klanka ner på detta sättet. Jag och flera med mig skulle säkert dragit samma slutsats om man inte haft möjligheten att se eller spela mot dessa herrar. Därför passar jag nu på att säga att Limhamns Qb flera strår vassare än Stockholms, men dettta är ju ärligt talat bara min mening
|
|
|
Post by The midget on May 30, 2006 22:51:46 GMT 1
Limhamn by close to 2 TDs!!! That is what I am rooting for. Are the Mean Machine all that or a bunch of hype???
|
|
|
Post by maby on May 31, 2006 13:19:55 GMT 1
SMM har alla spelare på plats och vinner genom att inte släppa in mer än max 1 td troligtvis en lång pass. SMM´s O får tummen ur och scorar 4tds.
LG-SMM 6-28
|
|
|
Post by 08 on May 31, 2006 13:33:41 GMT 1
SMM har inte sett så övertygande ut sina två första matcher medans Limhamn har imponerat väldigt mycket och ser väldigt starka ut och jag tror inte att SMM tar hem guldet iår så som dom har spelat dom 2 första matcherna och jag tror det kommer vara en jämn match men Södern går vinnare ur denna matchen mitt tips är
Limhamn- SMM 28-8
|
|
|
Post by 324 on May 31, 2006 13:37:20 GMT 1
Verkar inte vara många som har sett SMM match mot Jämtland. Att t.ex SMM slängde in ett gäng avbytare på massor av possitioner.
SMM vet att dom är klara för slutspel redan nu, varför köra slut på killarna när dom har en match mot Vienna Vikings inom kort. När SMM har åkt ut Eurobowl så kommer dom köra på som vanligt igen och då kommer dom dominera som vanligt.
SMM vilar nog några killar i denna match också men dom kommer vinna ändå med 20-7
|
|
|
Post by jmte on May 31, 2006 15:22:42 GMT 1
jag tycker det ska bli roligt och se när Limhamn stänger till käften på alla kaxiga stockholmare jag komer bara skratta efter matchen mitt tips ¨
21-10 till Limhamn
|
|
|
Post by 45 on May 31, 2006 15:24:41 GMT 1
Å herregud. Det kallas HYBRIS ! !
|
|
|
Post by eller on May 31, 2006 15:27:27 GMT 1
eller så kallas det snoriga junisar. Skulle vara intressant att veta hur många av de här tipsen som kommer från seniorspelarna. Skulle gissa att det inte är särskilt många... De har nog bättre saker för sig.
|
|
|
Post by OL on May 31, 2006 22:04:08 GMT 1
Jag tror det kan bli en riktigt bra match. Stockholm är givetvis favoriter och borde vinna de flesta matcherna mot Limhamn, men formen avgör och jag tror inte att det är så given MM seger som många tycks tro.
|
|
|
Post by carl b on Jun 1, 2006 17:18:25 GMT 1
Då var det dax igen efter en veckas uppehåll för mej i allafall. Va tvungen att vara pappa lite också Men i helgen är jag tillbaka för att sätta tänderna i den svarta skåne myllan. Ner och hälsa på våra storstads whan'a bees ;D Ska bli kul att komma ner och se vad skåne pågarna har att komma me. Se upp kryzta på lördag har du fel färg Hoppas det blir regn och skitigt så det bara kan springas med bollen ( sorry wrs men riktig fottball spelas på marken det är där männen finns ) och man kan få ut lite av allt man håller inom sej. Som min mentor mr dobbler sa "you can't get mad out there you get even " Ses på lördag Och kryzta tyskarna är inget mot hur jag kommer vara mot dej på lördag kom ihåg det ;D Too often , we lose sight of life's simple pleasures. Remember when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown. BUT it only takes 4 to extend your arm and kick the nuts out of that mother&%@#!!! Carl 66 smm Bäckström Psycho by birth
|
|
|
Post by carl b on Jun 1, 2006 17:26:44 GMT 1
man fick inte skriva som jag skrev så det står nuts i stället för att spöa skiten ur den personen det blev inte lika slagkraftigt med nuts carl blablabla Psycho by birth ;D
|
|