|
Post by Shut up on May 15, 2006 15:53:07 GMT 1
E d nån som har problem med att limhamn kommer från malmö (SVERIGES 3:e största stad!!!) Det är nu nån ska komma o kalla jr för norrmän, smm för finnar och aj för polacker.... lägg ner skit snacket om att lg e danskar,,, bara för att ni är avundsjuka på att vi har sveriges finaste landskap runt oss.... Men då vann ju inte sverige em på hemma plan enligt vissa,,, d va ju i malmö!
|
|
|
Post by Malmo on May 15, 2006 15:55:11 GMT 1
mkt bra sagt Shut Up
|
|
|
Post by South on May 15, 2006 16:13:32 GMT 1
Swedish by birth. Skåning by the grace of God.
|
|
|
Post by Smurf by heart on May 15, 2006 16:16:45 GMT 1
Arlanda är invandrade smurfar... inte polacker. ;D
|
|
|
Post by kanske on May 15, 2006 17:51:16 GMT 1
har något å gör med att ni inte hissar våran blågulafana utan eran egna rödgula. Plus att ni tar så illa vid er ;D Vi byter skåne mot carlsberg skåne mot carlsberg
|
|
|
Post by Nisse on May 15, 2006 18:32:24 GMT 1
Vadå rödgula - du menar röd vita. Dock så funderar jag på vad de sa i halvlek....."hambuujarna rääcker till alaa"
|
|
|
Post by en KTA SKNING on May 15, 2006 18:39:39 GMT 1
HAHAHAHA DÅ VANN INTE SVERIGE EM PÅ HEMMAPLAN OCH NISSE HAMBURGARNA RÄCKER TILL ALLA TRODDE DU VISSTE HUR DET STAVAS MEN DU FÅR NOG SKAFFA EN ORDBOK SÅ DU KAN LÄRA DIG SVENSKAN BÄTTRE
HELLRE ÄR VI DANSKA ÄN SVENSKAR FÖR OM VI HADE VARIT DANSKAR HADE DOM ACCEPTERAT VÅRT SPRÅK OCH VÅR FLAGGA VILKET SVERIGE ALDRIG LÄR GÖRA OCH ALLA ER STOCKHOLMARE SOM FÖRSÖKER TRYCKA NER SKÅNE NI HAR SÅ LÅG IQ SÅ NI FATTAR INTE ATT DET KOMMER ALDRIG GÅ? HAHAHAHAHAH SKÅNE BLIR FÖRALLTID SVENSKT!
|
|
|
Post by SKNING on May 15, 2006 18:40:57 GMT 1
SKÅNE BLEV SVENSKT 1658 LÄR ER OCH ACCEPTERA DET HALVFINNAR
|
|
|
Post by koreanhap on May 15, 2006 18:43:18 GMT 1
Kan inte en moderator bara låsa och ta bort denna tråden.... pisstrisst att läsa detta ju
|
|
|
Post by skning on May 15, 2006 18:46:16 GMT 1
koreanhap jag försöker bara trycka in det in iskallen på folk att det är tråkigt för oss skåningar att hela tiden höra att vi är halvdanskar och folk som trycker ner vårt språk vi har en kontig dialekt men det har dom i Värmland också i Norrbotten..........
|
|
|
Post by Clave on May 15, 2006 18:55:51 GMT 1
Snälla, stoppa detta skitsnack!!!! Detta har inte med fotboll att göra överhuvudtaget! Om du som är skåning är stolt över det, bra! Om du som är längre uppifrån landet är stolt över det, bra! Som information för er som håller på, vi har förstått för länge sedan vad ni "tycker".
|
|
|
Post by Tommy Lindgren on May 15, 2006 19:05:10 GMT 1
Håller helt med Clave, Kommentera gärna det vi håller på med på plan, men skippa allt annat skitsnack. Tycker att det har skrivits tillräckligt om denna match nu. Nu ser vi framåt mot helgens drabbningar. Jamtland mot Carlstad och Limhamn mot Arlanda.
|
|
|
Post by sd on May 15, 2006 19:34:14 GMT 1
Här finns ett inlägg från sida fyra:
"Limhamn verkar ha ett bra lag iår faktiskt såg väldigt lovande ut...... Jag tror Limhamn kommer Hota CC och SMM med guldet iår Dom har stark trupp med väldigt bra QB,Duktiga Skillspelare Limhamn är kommer gå väldigt långt i Superserien iår och vem vet kan dom ta guldet hem till Malmö ellr kommer det stanna i Sthlm? Återstå och se..... "
|
|
|
Post by Guest on May 15, 2006 19:52:25 GMT 1
sd var vill du komma med det citatet?
|
|
|
Post by Jörgen Wedmark on May 15, 2006 20:11:33 GMT 1
Favorittippade Jamtland åkte till Malmö och mötet med Limhamn med förhoppningar om att inleda superserien med en skön seger. Favorittippade gulligt tycker jag utan att vunnit en match tidigare så är dom favoriter. Självförtroende är bra att ha om man kan backa upp det. Favorittippade Jamtland hahahahahahahahaha För det första så är vi inte favorittippade vad jag vet? Vilken person eller vilket media har sagt det? Vi, Jamtland, kan då inte komma och påstå att vi är favoriter. Att någon får titeln favorit har väl ändå att göra med en allmän uppfattning, från ett flertal källor. För det andra så syftade antagligen tidningsreportern på att Jamtland var favoriter som segrare i denna match vilket jag kan hålla med om efter allt som skrivits i bl a detta forum. Men Limhamn visade att detta var fel vilket var jävlig kul för dem men desto värre för oss. Det suger att åka 220 mil och få smisk! #1
|
|