|
Post by Sun on May 6, 2006 17:58:45 GMT 1
SMM-CC 0-7 Mitten 2 kvarten CC har 20-25 man ombytta och har varit nere på SMM 18 y-linje utan att göra poäng.
|
|
|
Post by uppdate on May 6, 2006 18:26:21 GMT 1
halvlek smm-cc 8-7
|
|
|
Post by sun on May 6, 2006 19:07:04 GMT 1
Två snabba till SMM
SMM-CC 20-7
|
|
|
Post by Sun on May 6, 2006 19:48:40 GMT 1
Slutresultat SMM-CC 28-13 (8-7)
Publik 100
|
|
|
Post by AJ Again on May 6, 2006 19:52:39 GMT 1
Tack för det Sun!! ..Det ser ju inte ut som att CC fick storstryk direkt.
|
|
|
Post by Billy on May 6, 2006 20:23:36 GMT 1
Är hundra pers allt vad denna match lockade? Superseriepremiär mellan förra årets finalister i landets största stad en vacker kväll i maj.
Vi är verkligen små...
|
|
|
Post by sleeping pill on May 6, 2006 21:25:49 GMT 1
Riktigt sömnpiller. CC pressade på ett oinspirerat SMM i första halvlek. Andra kom SMM igång mot ett trött CC. Några stora spel av CC höll matchen igång. Riktigt tråkig match.
|
|
|
Post by rune on May 6, 2006 21:40:37 GMT 1
Riktigt sömnpiller. CC pressade på ett oinspirerat SMM i första halvlek. Andra kom SMM igång mot ett trött CC. Några stora spel av CC höll matchen igång. Riktigt tråkig match. Ja! Matchen var mycket jämnare än vad den behövde vara. Ett fladdrigt och okoncentrerat SMM gav Karlstad ledningen. När SMM snäppte upp sig pch karlstads dubblerande spelare började tröttna var det godnatt. Zzzz
|
|
|
Post by Dubblet on May 6, 2006 23:57:39 GMT 1
Vet själv hur det är att dubbla...det funkar inte i längden, särskilt inte mot SMM.
|
|
Sett fran min plats
Guest
|
Post by Sett fran min plats on May 7, 2006 9:19:29 GMT 1
Hade nu förmånen?? att se två "matcher på samma dag nere i den "förlovade" staden och kan bara konstatera att: Nej, jag i imponerades inte av Djurgården som blev hänsynslöst överkörda av AJ. Hmmm... är det då så stor skillnad mellan SE och SS?? Beger mig senare på dagen söderut och ser SMM vs. CC och upplever ett sömnpiller utan dess like. Sveriges två bästa lag (och åtminstonet här på proboard ska SS vara totalt överlägsna SE) presterar ett spel som har mycket att önska. Okej, CC har en ny platbook som bara praktiserats tre veckor, men nog var det lite andefattigt ändå. När man kör fast måste man ha något i rockärmen att vaska fram. Och när man blir slagen på styrka gång efter gång på linjen måste man ha ett större djup och inte bara level 1 och 10-12 yards bakom en safety som inte vågar ta en tackling. Nej, CC jag tror inte denna trupp kommer att rå på MM i nästa möte. Möjligen finns det talang i MM´s nye QB, men ingen vidare arm. Många pass försök helt utan adress och när passen gick fram var inte motagaren medveten om att han skulle få pass (kul att se? när Fye blockar sin corner och håller på att få passet i nacken. Nej, detta håller inte! Det kan bli en plattmatch i nästa EB möte om man inte shapar upp inställning och pass rutter. Förtjänstfullt spel i mitten där linjen öppnar upp hål stora som globen i CC´s mitt. Annars......nja, premiären är avklarad. Nu återstår resten. Summa sumarum: Seger i CC får plus för att det var hans premiär i SS, Ståhl får också godkänt för sin löpvilja på sina långrutter. I MM går mina plus till Fredrik Haraldsson (bra läst när det var uppenbart att det skulle komma pass) och David Jonsson, (med sådana hål kan man inte misslyckas)
Ps. Nej, Djurgården blir inte ett topplag i SE i år. Ds.
|
|
|
Post by Mjlk on May 7, 2006 9:48:39 GMT 1
Tycker det var en helt ok match.. något som gjorde att man vaknade till var SMM's returner när han totalt körde över CC spelaren, tror den där smällen ekade över hela stan, såg riktigt brutalt ut.
|
|
|
Post by hmm on May 7, 2006 10:14:38 GMT 1
den returnen stod vår allas favorit hegbo för
1
2
3
PANG
[glow=red,2,300]BOOM[/glow]
|
|
|
Post by stats on May 7, 2006 17:09:40 GMT 1
vart är info, stats och bilder?
|
|
|
Post by Undran on May 7, 2006 17:51:03 GMT 1
Hur gick det för Seger? Hörde att han fick springa med bollen när CCs rb blev skadad.
|
|
|
Post by RR on May 7, 2006 20:47:36 GMT 1
Yes, han fick springa. Men han funkar bättre på sweeps och tosser, inte kötta i mitten!
|
|