|
Post by Bjorn on May 8, 2006 10:41:54 GMT 1
Tyckte till skillnad mot vad många har skrivit att matchen var helt ok för att vara en premiärmatch. Bra gjort av Carlstad att hänga med så pass bra som man gjorde. Mentalt så avgjordes nog matchen i första halvleks sista sekund då SMM lyckades få in sin TD. Måste varit grymt jobbigt för CC att gå till halvtidsvila i underläge efter att ha haft övertaget spelmässigt i hela första halvlek.
Stockholm var ju ungefär som väntat och till slut tog kvaliteten och bredden ut sin rätt. Känns nästan lite osportsligt att slänga in en vindsnabb knappt svettig Kim Talby mot ett slutkört defense där många dubblar. Enda besvikelsen var väl att jag tyckte deras nya jänkar QB var rätt medioker. Känns inte som laget skulle vara sämre med Haraldsson under centern. Ser dock inget som talar emot ett nytt sm guld.
I Carlstad så imponerade däremot deras nya QB, ett rejält hot både för att springa själv och med en rejäl arm. Dock bör han och CCs center köra ett par hundra reps extra på long snappen om det nya systemet ska funka. Bredden lär ju helt klart ett problem. Laget känns svårtippat, känns som att det kan bli allt mellan ännu ett silver eller att man får svårt att slutföra sässongen, allt beroende på hur mycket tio små värmlandspöjkar det blir skademässigt.
/Bjorn
|
|
|
Post by pics on May 8, 2006 18:18:07 GMT 1
Är bilderna uppe?
|
|
|
Post by MV7 on May 8, 2006 22:50:51 GMT 1
Om rapporterna om Caseys icke-förträfflighet stämmer (och jag har ingen anledning att betvivla dessa efter att själv ha sett honom högst medioker i Eurobowl-matchen mot Moskva) är det bara för SMM att skicka hem honom och satsa på Haraldsson istället.
Ska man ta hit jänkare ska dom vara artister som höjer värdet på sporten och matcherna, lär av basketen.
|
|
|
Post by RR on May 9, 2006 5:05:59 GMT 1
Nej, SMM har nog köpt grisen i säcken! De skulle ha tagit hans bror i stället, han är klart bättre!!
|
|
|
Post by pics2 on May 9, 2006 15:05:56 GMT 1
bilderna då?
|
|
|
Post by CC on May 9, 2006 20:35:26 GMT 1
|
|
|
Post by Mr Master on May 9, 2006 20:59:50 GMT 1
Sjukt imponerande detektivarbete! Nu ligger bilder från den eminente Pål Stålnacke och stats länkade från SMM:s hemsida.
|
|
|
Post by pichunter on May 9, 2006 23:41:45 GMT 1
|
|
|
Post by jagarn on May 11, 2006 10:10:52 GMT 1
Och bilderna från Cecilia då? brukar hon inte vara snabb med det?
|
|
|
Post by fattarej on May 12, 2006 8:43:40 GMT 1
Alltså seriöst, vart är bilderna? trodde dom brukade vara uppe rätt fort ändå, lite ledsen
|
|
t630
Backup
|
Post by t630 on May 12, 2006 8:55:59 GMT 1
Till "fattarej" - vad har du för rätt att kräva att bilder snabbt kommer upp? Betalar du för tjänsten ? Fatta att detta görs av människor på sin fritid - var glad att några gör sådant istället för att jämnt kräva och kräva !
|
|
|
Post by cb66smm on May 12, 2006 11:56:37 GMT 1
fattarej du kan inte mena allvar när du säger så som du gör. Ta egna bilder då om det är så viktigt. Anonym kan man va jävligt kaxig men stå för det man säger det vågar man inte. Stake det har du då inte. I morgon ska vi spöa finnjävlar Finnar är inget folkslag det är ett utslag ;D Ska bli kul att komma tillbaks till sejnajoki eller hur det stavas. Bode och spelade där i tre månader 1998 som proffs ;D Fick i allafall mat för dagen. Även om uppladningen skulle kunna vara bättre fick alla grejor snodda i förgår natt. Så är så lagom glad Det ska halvryssen få smaka på. Men vill tacka tyson för att jag fick upp ny hjälm så fort ska hämta den på posten nu. Men får använda gamla axelskydd och skruvdobb i morgon. Är det någon som ser en annons eller ser min blå tröja nr 66 på stan ring mej ( 0709469766) så är jag evigt tacksam. Nu sjönk humöret igen Var säkert någon finne som tog min trunk. Va inte så fega och gnälliga stå för det ni tycker och gör. Vi ses på planen i sommar. Cross the line Yous ass is mine Tack för mej hej C Bäckström nr 66 smm Psycho by birth ursäkta jag är dyslektiker om det är några stav fel kan inte stava till det änns ;D
|
|
|
Post by rajraj on May 12, 2006 12:12:27 GMT 1
ursäkta jag är dyslektiker om det är några stav fel kan inte stava till det änns ;D Hörrö Calle du får be August Eriksson att ställa in blå bakgrundsfärg istf vitt och grått. Enligt undersökningar så har dyslektiker lättare att läsa o skriva på blått underlag och svart text. Jag gick hela grundskolan med 50% dyslektiker i klassen. Vi hade en massa forskare som var där o gjorde undersökningar. Lycka till i Finland och ge dem spö! /Born bruised
|
|
|
Post by sthlm on May 12, 2006 12:16:39 GMT 1
vad är det för märke på skydden så man vet vad man ska kolla efter.
|
|
|
Post by sthlm on May 12, 2006 12:17:43 GMT 1
såg ett par på blocket nämligen
|
|