|
Post by hmm on May 5, 2006 12:13:04 GMT 1
Överfall? Det ena framifrån över midjan och det andra bakifrån under midjan. Undra vilket som är ett överfall och vilket som är vanligt spel, dock hårt?
Eller?
|
|
|
Post by guest on May 5, 2006 12:19:04 GMT 1
Herregud, ge er att snacka massa skit och fokusera på eran match imorgon istället. Det är Fotboll vi spelar, folk skadar sig, vissa efter regelrätta medel och vissa efter fula saker. Så är våran sport. Skulle säga att alla sporter är så. Både SMM och CC har gjort en del fula saker under åren. Så är det.
|
|
|
Post by 13 on May 5, 2006 12:22:03 GMT 1
Annars har vi Hegbo AKA Cutblock backifrån är min grej.
|
|
|
Post by Fegisar on May 5, 2006 12:53:12 GMT 1
Det finns ett antal fega skitar som inte kan hantera bra spelare och tycker det är tufft att cutta bakifrån. Jag vet 3 spelare vars karriär har slutat på detta sätt. Det är ju vad vi behöver, killen är för bra, vi tar honom bakifrån i knävecket. Tufft!
|
|
|
Post by me on May 5, 2006 12:53:42 GMT 1
Känns som SMM får ta med sig ett gäng flytvästar och dela ut till CC på lördag.....
|
|
|
Post by Johan on May 5, 2006 17:15:35 GMT 1
Överfall? Det ena framifrån över midjan och det andra bakifrån under midjan. Undra vilket som är ett överfall och vilket som är vanligt spel, dock hårt? Eller? Så framifrån över midjan är ok på en oberedd spelare efter visslan? Taglienti blev inte cuttad bakifrån, den kom från sidan, jag har sett filmen, det såg inte ut att vara Forsman heller.
|
|
|
Post by guest on May 5, 2006 17:26:40 GMT 1
Nej, det var carlstads nummer 25 (ej Forsman) som skadade pastan. Såg även att MM lagt ut sin prewiew www.meanmachines.se/pressreleases/060504PreviewSMMCC.pdfTror detta kommer bli en oerhört rolig match. Det finns inte många matcher i år som vara lika fyllda av kämpaglöd och adrenalin som denna. Premiärmatch och en repris på SM-finalen, kan det bli bättre?
|
|
|
Post by carl66smm on May 5, 2006 18:33:19 GMT 1
det är att ge och ta det som händer på planen stannar på planen hjärnskakning är vekhet som lämnar kroppen jag tror inte falk gnäller för att en liten LB springer in i honom som att skjuta med ett luftgevär på ett godståg Hoppas ni är så där härligt griniga och gnälliga som bara karlstadsbönder ;D kan vara. "I don't like you, I just hate you I'm gonna kick your ass" But inside those white lines your ass is mine. ses i morgon C Bäckström nr 66 SMM Psycho by birth
|
|
|
Post by S on May 5, 2006 21:22:39 GMT 1
Ska trasiga växeln spela? För övrigt spelar vi väl fotboll för att det är kul att spela, vill man skada nån är det väl bara att köra på dem med bilen utanför arenan. Jag tror att förra årets import var lite övertänd, och hoppas på att CC killen som cuttade i finalen siktade någon annanstans men hammnade fel. Hård schysst fotboll är alltid bäst.
|
|
|
Post by SMMCC on May 6, 2006 11:55:16 GMT 1
Stor publik väntas, då skadeglädjen är den enda sanna glädjen,(på detta forum) för er som vill se CC bli krossade, kom till zinken 18:00.
|
|
|
Post by OO on May 7, 2006 13:47:24 GMT 1
Jag vet inte ricktigt ifall cc blev så krossade som alla säger. såg själv matchen och cc öppnade mycket bra. nästa gång dom möts kan det mycket väl vara cc som står som vinnar med lite flyt på sin sida.. och rycktena som går om att cc inte kommer till final i år är skit snack dom visade igår att dom kan spela fotboll. dom har inte så stor trupp men den såg stark ut för de.
|
|
|
Post by StefanOud on May 7, 2006 22:36:50 GMT 1
Det verkar som om herrana Östlund/Nilsson pratat ihop sig ordentligt. Aldrig har jag hört några sjunga SMMs lov så högljud som dessa "fotbollskännare". Mean Machines var bättre än Crusaders, inget snack om den saken.
Vad jag bara undrar är hur någon som inte är helt blind eller totalt saknar minsta grundläggande kunskap om fotboll kan missa att Carl Carlsson totalt dominerade matchbliden så länge han orkade! Carl är Superseriens överlägset bästa spelare och varje chans att se honom spela är värt entrépengarna bara det.
Ingen på planen var i närheten av Carls klass, så var det bara. Jag är frälst!
|
|
|
Post by FanClub on May 7, 2006 23:39:33 GMT 1
Herr Östlund är en väldigt rolig skribent. Speciellt om en match är lite tråkig så är det underbart att läsa hans sågningar och ironiska slag under bältet. Toppklass i den kategorin.
Några saker att tänka på Andreas:
Särskrivningar är aldrig bra och ser slafsigt och tonårsaktigt ut.
Lär dig skillnaden på "en" och "än"
Använd spell check
Men jag förlåter nästan allt när du bjuder på godis som det här: [glow=red,2,300]Inte så konstigt att han är så bra med tanke på var han fick utveckla sin talang från början, i Södertälje.[/glow]
|
|
|
Post by Bnis on May 8, 2006 9:20:33 GMT 1
SKAMM att inte det kommer mer än något hundratal när Sveriges bästa lag spelar boll... Stockholmare suger fett...
|
|
|
Post by justde on May 8, 2006 9:34:20 GMT 1
Svensk fotboll där alla redan vet vem som kommer vinna guld SUGER FETT ! ! !
|
|