|
Post by Krut knut on Apr 25, 2006 15:47:09 GMT 1
Trodde du menade att vi skulle skjuta av lite sthlmare ?? ;D. Nåja nu ser det ut som det gör men visst vore det väl skönt om något lag kunde spela brallorna av SMM så dom lär sig lite ödmjukhet.
Om 3 år hoppas jag att något nytt lag tar sm så sporten kan utvecklas mera
|
|
|
Post by Tegefjord on Apr 25, 2006 18:55:04 GMT 1
Vore skönt om något gäng kunde täppa till truten på SMM, det är inte bra för fotbollen att ett lag blir för överlägsna, Och Speciellt inte sthlmare. Har alltid ogillat att möte SMM för dom spelar med arrogans och inge vidare sportslighet,,mkt cheaptricks. Go Football Har jag inte märkt...Tyckte att dom spelade hårt och bra:-) när jag mötte dom senast -04. För mycke gnäll här...Bra spelat mot ryssarna förresten.. Fortsätt så... Jorgen Tegefjord veteran ILB
|
|
|
Post by Bjrkman on Apr 26, 2006 17:16:07 GMT 1
Trodde du menade att vi skulle skjuta av lite sthlmare ?? ;D. Nåja nu ser det ut som det gör men visst vore det väl skönt om något lag kunde spela brallorna av SMM så dom lär sig lite ödmjukhet. Om 3 år hoppas jag att något nytt lag tar sm så sporten kan utvecklas mera Jag läser till min fasa att personen som skrivit detta hoppas att :osporten utvecklas om vi nu förlorar om tre år.. Vad är detta för logik? Är det inte en morot och motivering att försöka utveckla lag och klubborganisation så att man kan vinna ett SM-guld???!! Dessutom utveckla sina kunskaper i am fotboll???!!! Jag förstår att du inte är tränare för då hade du aldrig skrivit detta nonsen.. utveckla sporten. . Jag tycker SMM i allra högsta grad försöker utveckla sporten när det gäller träning, matcher ungdomsverksamhet, organisation osv.. Ödmjukhet.. ja naturligtvis har vi det i SMM men fråga dig själv .. hur många SM-guld har du vunnit? Är det Jantelagen som gäller eller vad ? Ska vi be om ursäkt för att vi haft så pass stora framgångar? Vi har allt ifrån gaphalsar till tystlåtna musslor som spelare i vårt lag och även hela raddan av spelare som spelar rent till fult, det är det som finns i ett lag med kemi och som kännetecknar ett lag på cirka 50 individer med olika personligheter och färdigheter här i livet! Jag är ödmjuk inför mina tränarkolleger och spelare som står för sin kritik men inte inför SYLTRYGGAR som gömmer sig bakom diverse fåniga namn.. MVH Björkman-Jannelli SMM OL-coach
|
|
|
Post by Bjrkman on Apr 26, 2006 17:17:50 GMT 1
Vore skönt om något gäng kunde täppa till truten på SMM, det är inte bra för fotbollen att ett lag blir för överlägsna, Och Speciellt inte sthlmare. Har alltid ogillat att möte SMM för dom spelar med arrogans och inge vidare sportslighet,,mkt cheaptricks. Go Football Har jag inte märkt...Tyckte att dom spelade hårt och bra:-) när jag mötte dom senast -04. För mycke gnäll här...Bra spelat mot ryssarna förresten.. Fortsätt så... Jorgen Tegefjord veteran ILB Tack broder! Björkman inte bara en bitter introvärt OL-coach utan även en gammal veteran DL..och OL...
|
|
|
Post by stevee on Apr 26, 2006 22:01:32 GMT 1
Tror nog krutige knut menar att det vore skoj om någon annan klubb kan slå SMM. det vore bra för sporten. Givetvis kan inte SMM göra annat än att köra på och utveckla sitt lag, men hur kul blir serien om SMM vinner allt som går att vinna ? Allt uppgjort på förväg liksom. Med andra ord, hoppas tex att Jämtland kan fortsätta sin fina satsning och andra klubbar med och ta upp kanmpen och göra fotboll mer spännande
|
|
|
Post by TB on Apr 26, 2006 23:40:09 GMT 1
Visst skulle det va kul! och det är ju det vi jobbar för, inte sant. Att bli bäst!
|
|
|
Post by SMM on Apr 26, 2006 23:48:45 GMT 1
Det e ju inte kul att alltid vinna stort heller, alla vill ha en tuff match men gå hem som vinnare. Det e ju de jämna matcherna som e spänningen i det hela. Tror alla i SMM hoppas på att få en jämnare liga. Personligen så lider jag med CC och hoppas på Jämtland men spelar i SMM
|
|
|
Post by Bjorkman on Apr 28, 2006 9:37:12 GMT 1
Tror nog krutige knut menar att det vore skoj om någon annan klubb kan slå SMM. det vore bra för sporten. Givetvis kan inte SMM göra annat än att köra på och utveckla sitt lag, men hur kul blir serien om SMM vinner allt som går att vinna ? Allt uppgjort på förväg liksom. Med andra ord, hoppas tex att Jämtland kan fortsätta sin fina satsning och andra klubbar med och ta upp kanmpen och göra fotboll mer spännande Jo jag förstår vad du menar. Jag tycker personligen att Jämtland är på mångt och mycket sätt ett föredöme såsom organisation, lag och förmågan att alltid få fram talanger och hoppas på en fortsatt tillväxt av er klubb! Jag ser fram emot våt möte med er och vill samtidigt säga att landlagslagets vistelse hos er på de nordiska mästerskapen var angenäm och uppskattad av oss tränare! Sorry att detta kom lite försent. MVh Björkman ;D
|
|
|
Post by Wonderlick on Apr 28, 2006 23:03:05 GMT 1
Björkman wrote: Jag ser fram emot [glow=red,2,300]våt [/glow]möte med er Hmmm... Vad har du för perversa böjelser Björkman?? Det är väl inte ett sånt våt/wet möte du pratar om?
|
|
|
Post by 55 on Apr 30, 2006 12:49:23 GMT 1
Vet inte riktigt vad ni snackar om när ni säger att SMM är fula under spelet... Har spelat mot dom många gånger under min karriär och har alltid tyckt att SMM är ett av dom roligaste lagen att möta just pga av att dom inte använder fula trix, bra lag behöver inte det!
Dom flesta håller nog med mej när jag säger att CC är och kommer förmodligen alltid att vara fulaste laget, med flest fulknep av alla...
Ha de
"The south will rise again"
|
|
|
Post by hmm on Apr 30, 2006 16:58:06 GMT 1
de gånger jag har mött smm har de inte spelat speciellt fult, dock har dom av nån anledning väldigt svårt att ta individuella förluster, man mot man på plan. då många börjar snacka "skit". Inget som uppskattas, men heller inte mot reglerna.
|
|
|
Post by match on May 1, 2006 17:50:29 GMT 1
Snart är det match, så sluta prata om annat skit nu! PRATA OM MATCHEN =)
|
|
|
Post by Bjrkman on May 2, 2006 9:06:44 GMT 1
Björkman wrote: Jag ser fram emot [glow=red,2,300]våt [/glow]möte med er Hmmm... Vad har du för perversa böjelser Björkman?? Det är väl inte ett sånt våt/wet möte du pratar om? Sorry men fotboll är den enda sexuella stimulans jag behöver. Det ska naturligtvis stå "vårt" och inget annat. ;D MVH Björkman
|
|
|
Post by Lasaren on May 3, 2006 9:52:05 GMT 1
|
|
|
Post by Nyfiken on May 3, 2006 12:59:26 GMT 1
Kommer det några prewievs inför matchen?
|
|