|
Post by jo men visst on Jun 30, 2006 23:18:08 GMT 1
Tabell s v o f ps p Stockholm Mean Machine 5 5 0 0 171-66 10p Carlstad Crusaders 4 3 0 1 123-107 6 p Limhamn Griffins 4 2 0 2 98-85 4 4 p Arlanda Jets 5 1 0 4 106-198 2 p Jamtland Republicans 4 0 0 4 79 -123 0 p
Nu har vi kommit halvväges och ser vilka som kommer vinna smguldet i höst det blir JÄMTLAND
Sm guld sm guld sm guld heja jämtland sm guld sm guld sm guld jäklar vad dom vinner i år ler goooo republicans go sm guld till norrland yes in med bollen i mål in med bollen i mål...... nej fel sport hoppas ni vinner en match i år i allafall lycka till
vågar man sticka ut hakan så ska man ta skiten också
|
|
|
Post by Dennis on Jul 1, 2006 22:29:53 GMT 1
Den 10/9 vet vi om JR har vunnit SM. Vägen dit är bara en transportsträcka...
|
|
|
Post by Kingen on Jul 2, 2006 9:51:46 GMT 1
enligt tabellen så är SMM överlägsna men resten av lagen är jämn.
Jämtarna har 79 gjorda poäng och 123 insläppta och de är klart sist......
ja,ja det blev en bättre/jämnare superserie iår än jag trott.
|
|
|
Post by kolla on Jul 2, 2006 12:05:35 GMT 1
poängen i stället jämtland har noll inte så jämt tycker jag
|
|
|
Post by Tommy L on Jul 2, 2006 13:10:08 GMT 1
Det är kanske bättre att Jamtland, som är så dåliga enligt de flesta inlägg på denna sida, drar sig ur superserien. Men då blir det väl något annat lag som blir Eran hackkyckling. Jamtland ligger sist i SS och tabellen ljuger inte. Detta är något som ingen inom JR hade räknat med, men nu är det så och det får man leva med. JR spännde bågen ordentligt men det har ännu inte givit de resultat som man räknat med. Lycka till i de matcher som återstår och försök att knäppa igen käften på några av alla som tror sig veta på detta forum.
|
|
|
Post by om on Jul 2, 2006 13:32:52 GMT 1
man spänner bågen och säger si och så om sm guld hit och sm guld dit . Men man kommer inte änns iväg med pilen från själva bågen men gör en patrik kristansson i os "jag ska ta guld"men klarar inte av kvalet. Utan skyller på det ena och det andra Så tycker jag att man ska få lite skit Jag menar tex smm åker upp med halvt lag och junisar. Och ni är nöjda med att nästan klara av dom ,det är bara att snacka skit och inte spänna bågen på ett seriöst sätt. Tycker det är bra att dom satsar i JR men dom ska inte ta för stora ord i munnen. För något år sen hade dom åkt ut ss och det hade varit förödande för vår sport i Jämtland ,när ett lag säger så stora ord men klarar inte änns få ut en tyst smygare, det är dålig reklam för oss i hela fotbolls sverige. Hoppas ni försöker motbevisa oss kritiker i stället för att lägga er och dö. Satsa men gör det seriöst hoppas på att ni ska ta er till slutspel tex. Men sm guld ...... det är som att säga att vi kommer ha en svensk på månen om 10 år
|
|
|
Post by Tommy L on Jul 2, 2006 14:24:32 GMT 1
>:(Inte bättre att du skriver ut ditt namn, eller är du för feg för att stå för dina åsikter. Det finns ingen i JR som har nämt att man skall ta SM guld under denna säsong, däremot har man sagt att man detta år skall ta en semifinalplats. Det är massa folk som skriver på detta forum(som du med flera) som nämner SM-guld och som inte har något på fötterna. Sen får man väl hoppas att alla som håller på med någon form av idrott, satsar på att vinna för det är ju ingen korp vi håller på med. En säsong i SS kostar ändå en massa pengar och då försöker man väl att göra sitt bästa. En del vinner och en del förlorar, det är det sporten går ut på. Nämn något som JR har skyllt på i sina förluster, de andra lagen har varit starkare så enkel är det. Men man kan ändå konstatera att denna säsong har varit ett steg framåt resultatmässigt för JR gentemot andra säsonger. Jag är så jävla dum att jag tror att vinner bara JR en match, så den mentala spärr som finns släpper, så kan det bli vändningen (detta är min tro och den står jag för). Om det är så att andra lag åker till Jämtland med sina "B-lag" så är det inget som JR kan stå till svars för. Det är dom spelare som är på plan som skall prestera. Vad är det för dålig reklam med att JR ta hit lite importer och får massmedia att skriva om sporten? Skulle det göra AF illa, det tror jag inte. Är det så fram med konkreta saker och släng inte ur dig massa skit som du inte kan stå för. Till slut vill jag fråga dig vad du menar med att inte JR satsar seriöst, vad är seriöst för dig? Är det inte seriöst att man tränar 4-5 gånger i veckan samt fått hit importer från andra länder.
|
|
|
Post by Kingen on Jul 9, 2006 12:58:18 GMT 1
Hoppas Jämtland vinner någon match på slutet och tar sig till slutspel.... Enbart för att satsningen ska löna sig.
|
|
|
Post by Kingen on Jul 9, 2006 13:00:20 GMT 1
Såg förresten att Jämtland avslutar med två hemmamatcher som de kan vinna.... Carlstad och Arlanda.
Ja,ja jag tror Jämtland tar sig till slutspel efter allt.
|
|
|
Post by Jakob on Aug 1, 2006 2:43:51 GMT 1
|
|
|
Post by jahaja on Aug 1, 2006 8:51:47 GMT 1
Då blev det nog som vissa befarade....ett nytt Norrköping. Tråkigt enligt min mening. Vi behöver flera etablerade SS-lag och som det känns nu så är jag tveksam till att Jämtland spelar i SS nästa år. Det finns en risk att dom tar ett eller ett par kliv ner för att slicka såren och börja om. Risken blir då att vi får en 5-lags SS nästa år också om Tyresö går upp och JR drar sig ur...
|
|
|
Post by Jakob on Aug 2, 2006 0:43:26 GMT 1
|
|
|
Post by ARG on Aug 2, 2006 5:54:47 GMT 1
NI ÄR ETT JÄVLA SKÄMT OCH HAR SKÄMT UT HELA FOTBOLLSSVERIGE!!!!! Fy fan, jag som trodde ni hade något på gång och för en gång skull verkade det som ni var riktigt proffsiga. Jag hade fel och fler med mig! Skäms era töntar!!!
|
|
|
Post by Bedragen on Aug 2, 2006 6:40:26 GMT 1
NI ÄR ETT JÄVLA SKÄMT OCH HAR SKÄMT UT HELA FOTBOLLSSVERIGE!!!!! Fy fan, jag som trodde ni hade något på gång och för en gång skull verkade det som ni var riktigt proffsiga. Jag hade fel och fler med mig! Skäms era töntar!!! Jag föreslår att du riktar din ilska och besvikelse mot den eller de som ligger bakom detta istället för mot alla oss spelare som inte har ett skit med detta att göra. Vi känner oss lika svikna vi ska du veta.
|
|
|
Post by sloban on Aug 2, 2006 9:24:54 GMT 1
|
|