|
Post by BD Kennedy on Mar 13, 2006 19:38:51 GMT 1
Stojjan, First we will teach every player on the team to play offensive line. That way we will make sure that everybody knows how to double team. that leads me to the second part of the plan...double team. We will double team somebody every play, hopefully it will be the right defender. After that comes the cut-block...but (attention officials) we won't cut-block at the same time we double team. Now for the big surprise.....we will have mask made in the likeness of Jim Otto (google search that OL...he was my first idol) and Conrad Dobler that each lineman will wear during the game. We will use that for phsycological intimidation....Last...and this is the secret that will work...each lineman will throw some candy on the ground when they come up to the LOS...no matter what D-lineman and linebackers say, they like candy. When they start fighting over the candy we will have a chance to get a couple of good blocks in. What about the DB's?? Well, we know they don't like candy, so each receiver will have a hand full of dirt. when the ball is snapped we will throw dirt on the DB's under armour....you can see what that will lead to and eventually we will score.....So, long story longer....we have a plan and a few more months to work on it....ve ses i maj
|
|
|
Post by MV7 on Mar 20, 2006 3:31:12 GMT 1
Haha jag älskar amerikansk fotboll i Sverige!
Finns det nån annan elitidrott där utövarna själva sitter och skvallrar om varandras gästböcker på Lunarstorm?
|
|
TJ
Backup
|
Post by TJ on Apr 3, 2006 21:24:04 GMT 1
En ny trevlig krönika ute. Riktigt bra läsning faktiskt även om jag inte håller med om allt han skriver den gode Sandberg. Tror jag får börja fila på nånting själv.
|
|
|
Post by Patrik on Apr 4, 2006 14:45:06 GMT 1
Vill bara rätta till en felaktighet i senaste krönikan: Marvels skall spela U 19 spel, dock är vi endast 2 lag i serien (Carlstad och Göteborg)
|
|
|
Post by D Sandberg on Apr 5, 2006 8:37:27 GMT 1
Nej det har jag skrivit på ett annat ställe också. Missuppfattning från mig. Lag från Stockholmsserien har dock hoppat av i efterhand, Botkyrka t ex.
|
|
|
Post by markuslinderum on Apr 5, 2006 11:19:33 GMT 1
Till D. Sandberg:
Bara av ren nyfikenhet, var kom din info om att Marvels U19 inte skulle delta i seriespel 2006?
Jag gillade din krönika förresten =)
Med vänliga hälsningar Markus Linderum, Göteborg Marvels
|
|
|
Post by D Sandberg on Apr 6, 2006 8:50:57 GMT 1
Tack! Kul att du gillar den. Well...jag kommer inte ihåg. Men det var säkert här på forumet av någon anonym så egentligen finns det inga belägg alls för det. Dock så passade det bra in i krönikan, "synd" att det inte stämde eftersom det blev fel i krönikan men mycket bra att Marvels kommer spela.
|
|
|
Post by markuslinderum on Apr 6, 2006 10:41:20 GMT 1
OK, då fick jag det förklarat...
Keep up the good work och skriv fler bra krönikor!
Med vänliga hälsningar Markus Linderum, Göteborg Marvels
|
|