|
Post by tur on Mar 7, 2006 15:35:24 GMT 1
vilken tur för CC!
|
|
|
Post by tillgg on Mar 7, 2006 16:04:10 GMT 1
Nu tror jag inte att Carl Romhlin skulle spela om han inte kände sig mogen för det. Jag är ganska övertygad om att han i samråd med coach samt läkare anser sig vara klar att köra denna säsong. Att skriva som vygor gör är bara patetiskt. Jag tycker istället att det är kul att han efter en svår skada kämpat sig tillbaka till något han antagligen längtat efter.
|
|
|
Post by fler n fem on Mar 8, 2006 12:16:50 GMT 1
vad jag vet så har smm mer än fem OL. Och djupet ?? Vet inte om Ted Jeppe bröderna Lhör Calle Danne och Erik + några junisar ser det som om dom är för få. Finns väl knappast någon OL i europa som kan matcha deras rutin och framgång. Men kan ju ha fel ,menar hur gammal var Han i usas hockey lag i os?? Vad jag vet så ligger toppen på en OL runt 30. Men hoppas det kommer några som kan Match dom snart så vi inte behöver luta oss på griniga gamla gubbar:) Och kan låta dom stackarna lägga skydden på hyllan någon gång Tack och hej
|
|
|
Post by Michael Persson on Mar 8, 2006 16:22:33 GMT 1
Kul med krönikor. Än roligare med kloka, initierade krönikor...
Keep up the good work! Ser fram mot kommande analyser av Leo och andra personer som har kunskaper och åsikter. Och som vågar stå för dem... Och som kan framföra dem på ett balanserad sätt...
Kul(tur)!
|
|
|
Post by lasforstalse on Mar 9, 2006 0:49:44 GMT 1
Det står väl inget i krönikan om att SMM's linje är dålig? Bara att det saknas bredd. Förutom de fem som ska starta finns det ingen senior som ska spela SS-fotboll i år på rostern. Det ÄR dålig bredd. Även om toppen är grymt vass.
|
|
|
Post by 34 on Mar 9, 2006 7:37:25 GMT 1
Calle och bröderna Löhr kommer att sluta efter 2007 säsongen.
|
|
|
Post by Norrk on Mar 9, 2006 11:19:05 GMT 1
vad jag vet så har smm mer än fem OL. Och djupet ?? Vet inte om Ted Jeppe bröderna Lhör Calle Danne och Erik + några junisar ser det som om dom är för få. Finns väl knappast någon OL i europa som kan matcha deras rutin och framgång. Men kan ju ha fel ,menar hur gammal var Han i usas hockey lag i os?? Vad jag vet så ligger toppen på en OL runt 30. Men hoppas det kommer några som kan Match dom snart så vi inte behöver luta oss på griniga gamla gubbar:) Och kan låta dom stackarna lägga skydden på hyllan någon gång Tack och hej Ted och Daniel har dom ej lagt skydden på hyllan??
|
|
|
Post by Calle 66 Smm on Mar 9, 2006 23:16:00 GMT 1
Kan ju inte tala för tompa och micha ,men jag har inte sagt att jag lägger av då. Jag har sagt så här att om man får va med på VM så skulle det vara ett bra avslut. Allt beror väl på hur man känner sej i kroppen. Det tar ju på kroppen det vi håller på med Och om man får hålla sej hel så kan man hålla på ett tag till. Vart ska man annars lägga all iritation och ilska man samlat på sej under veckan??? Om man inte fick möta Calle Carlsson på lördagen det skulle ju bli ohållbart i längden Tycker det är bra att att det händer något bara vi kan få svt att sluta visa gympa lektioner på tv ( innebandy) och visa lite riktig idrott. Tack så länge
|
|
|
Post by Ted on Mar 10, 2006 7:13:04 GMT 1
Väl talat Calle.
|
|
|
Post by Carlstad on Mar 10, 2006 7:34:10 GMT 1
Ang ; Branni Stankovic är han välkommen tillbaka till CC ? Blev inte han avstängd ifrån träning och spel i höstas ?
|
|
|
Post by hmm on Mar 10, 2006 16:00:00 GMT 1
Det stämmer mycket bra. Senaste ryktet var att han hamnade i Marvels?
|
|
|
Post by stojjan on Mar 12, 2006 18:01:52 GMT 1
:oVad säges i AJ då? blir det en pygmeé o-line, eller inte Vore kul och se vad som händer i AJ? Vad har Bd i tankarna inför säsongen
|
|
|
Post by lalinski on Mar 12, 2006 18:11:30 GMT 1
AJ har ju iaf gått ut med alla nyförvärv och förluster(Kostic, BP, Renström och Axelsson) , så man kan ju sätta ihop lite själv också...
|
|
|
Post by StefanOud on Mar 12, 2006 18:39:38 GMT 1
Det mesta står på vår hemsida... Faktiskt!
|
|
Det gllde krnikor p TDonline
Guest
|
Post by Det gllde krnikor p TDonline on Mar 13, 2006 13:39:40 GMT 1
|
|