|
Post by ok on Mar 10, 2006 14:33:12 GMT 1
Inse att det är på väg ner i karlstad. Det är inte roligt men det är sant. Sen BD drog har det pekar rakt ner. Inte alls lika mycket folk på läktaren längre. Och pga allt hemlighetsmakeri så kommer media och tröttna snart. Detta är sant, tyvärr.
|
|
|
Post by Kingen on Mar 10, 2006 14:56:18 GMT 1
njaa. Jag tror snarare att Carlstad står inför ett generationsskifte (utan eventuell påfyllning.....). BD drog säkert sitt, med entusiasm och ledaregenskaper. ja,ja hoppas Carlstad skramlar ihop med ett lag.
|
|
|
Post by Nisse on Mar 10, 2006 15:01:54 GMT 1
Tyvärr är det inte hemlighetsmakeriet som är det största problemet utan det inavel som går ut och snackar skit till tidningarna. Det är ett riktigt hugg i ryggen på hela föreningen ända ner till PeeWee. Är ingen mer än jag intresserad vad det bråkas om? Ingen verkar ju säga något konkret utan bara gnälla
|
|
|
Post by asd on Mar 10, 2006 16:34:49 GMT 1
Ser att Martin Falk har lagt ut sig på Europlayers. Vill han inte lira med CC iår??
|
|
|
Post by df on Mar 10, 2006 16:36:47 GMT 1
Även Hasse Gustafsson har lagt ut sig på Europlayers och letar efter lag.
|
|
|
Post by we on Mar 10, 2006 16:37:12 GMT 1
Angående Hasse:
Short resumé: Started playing football in 1997 and I have been a starter on the Carlstad Crusaders for 5 years. I'm now looking for a team to play for in the 2006 season.
|
|
|
Post by hasseb on Mar 10, 2006 16:50:38 GMT 1
Tjena alla! Min profil på Europlayers.com har funnits där sedan vintern 2005, så det är inget nytt. Men det är klart att man måste uppdatera lite då och då! Samma gåller nog med "Falk-ovich"... För övrigt tycker jag att det är tungt att få: "Hasse Gustafsson" när man heter Gunnarssoon I'm out, Hans GUNNARSSON
|
|
|
Post by eu on Mar 10, 2006 18:24:16 GMT 1
Hellborg finns också på europlayers
|
|
|
Post by eller on Mar 10, 2006 20:19:01 GMT 1
"Man kan ju också få känslan att även min bror låg på plus som, förutom grundat klubben, vigt sitt liv åt föreningen och b la haft fina framgångar med A-laget och fem raka SM-guld med juniorerna. Nämnde jag förresten att han startade vår ungdomsverksamhet?" Hur var det om man går bak i historien? Var inte det några andra som regristrerade föreningen? Var det inte två andra herrar som startade CC´s ungdomsverksamhet? vad jag kan komma ihåg. Hur är det när man inte kan agera så som man utmålat sig till omgivningen, då håller inte trovärdigheten. I en demokrati har alla möjligheten att yttra sig och påverka samhället, i en diktatur kuvas individerna med hot och bestraffningar för att dämpa yttrandefriheten och en person (ledaren) gör som han/hon vill i eget maktsyfte. Håll ordning på begreppen!!!
|
|
|
Post by trtter on Mar 10, 2006 21:08:41 GMT 1
varför kommer inga nyheter ut ifrån CC? Enkelt, ingen törs eftersom de som bryter mot ordningen hotas och troligen stoppas om de vill röra på sig trots de fina orden
"Faktum är dock att alla, som lever i ett civiliserat samhälle, måste rätta sig efter de regler vi demokratiskt sätter, med den exklusiva rätten att lämna föreningen om reglerna inte passar."
..det blir intressant att få se vad som händer i detta. Vad som kommer att hända med tex Ali Rouass och övriga som vill röra på sig till andra klubbar. Min gissning är att det kommer lysa igenom vad som är diktatur och vad som är demokrati i CC!!!
|
|
|
Post by peace on Mar 10, 2006 23:16:57 GMT 1
gick inte Johan L nyss ut med nyheter? allt är ju frid o fröjd!
|
|
|
Post by tro mig on Mar 10, 2006 23:30:18 GMT 1
kan lova att innan transfer fönstret stänger så har cc tappat ytterligare minst 6-7 spelare...
|
|
|
Post by spnnande on Mar 10, 2006 23:55:41 GMT 1
21 dagar av spänning alltså!
|
|
|
Post by Calle 66 Smm on Mar 11, 2006 0:04:40 GMT 1
Efter som man börjar titta in här så kan jag väl lika gärna säga vad jag tycker. Jag tycker att CC gör presis så som en seriös proffisonel klubb ska göra när sånt här uppstår, sköter det inom laget. Varför ska dom behöva förklara varför och vad som är problemet till utom stående? Det kanske inte änns finns ett problem utan bara massa avundsjuka och rycktes spridning från mindre seriösa personer. Inte gick juventus ut med att zlatan hade bråkat med en lagkamrat. Det är inget utomstående har att göra med. Där i mot inom laget, så måste alla få veta om det är något på gång så alla INOM LAGET får säga vad dom tycker. För att använda ett uttryck " skit i det så lever ni längre " ;D Så klarar nog bönderna i CC det här:) Och Johan vem ska jag käfta med på planen nu i CC ?? För du har väl lagt skydden på hyllan ;D Tack för mej Hej
|
|
|
Post by Johan Larsson on Mar 11, 2006 2:14:22 GMT 1
Nejdå Calle, eftersom jag åtminstone är fem år yngre än du så lär du få se mina underdimensionerade vader på plan (eller sidlinjen)ett par säsonger till Tänker inte kommentera något mer angående CC utan ber att få återkomma via vår hemsida. Efter så mycket skitsnack vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag ifrågasätter starkt syftet och välkomnar vem som helst att kontakta mig för en saklig diskussion.
|
|