|
Post by asd on Feb 9, 2006 15:02:36 GMT 1
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 9, 2006 16:09:43 GMT 1
Så nu vet vi att SMM förlorade det året och innan. Åter till topic eller?
|
|
|
Post by onej on Feb 9, 2006 16:12:49 GMT 1
jamtland har lagt ned sin hemsida, de kommer nog dra sig ur...
|
|
Nra vn till Jemtland
Guest
|
Post by Nra vn till Jemtland on Feb 9, 2006 19:22:09 GMT 1
Synd att gör dig besviken onej, men det kanske är så att Jamtland har så mycket pengar (enligt vissa källor på detta forum) att dom skall skaffa en ny och bättre hemsida så att Ni alla som är nyfikna på vad som händer i Jamtland Republicans kan få Ert lysmäte. Så till alla som vill veta, ha tålamod.
|
|
|
Post by Kilowatt on Feb 9, 2006 21:24:45 GMT 1
2002... 4 år sedan!
|
|
Nra vn till Jamtland
Guest
|
Post by Nra vn till Jamtland on Feb 10, 2006 7:59:03 GMT 1
Nu börjar Jamtland att släppa lite till lokalpressen: www.op.se/parser.php?level1=3&level2=54&id=636002Detta kanske kan få dom som tvekar om Jamtlands trovärdighet en knäpp på näsan. Jag tror att detta är bara toppen på ett isberg, det kommer mer.
|
|
|
Post by Gandalf on Feb 10, 2006 9:33:19 GMT 1
Med hänsyn av den satsning som sker där uppe långt in i de djupa jämtländska skogarna, där ryktes eldarna brinner förfullt och rök, svart rök välver ut längs fjällsluttningarna måste vi snart handla. Våra kunskapare försvinner allt som oftast innan fullgjort uppdrag medan JR med sin långa mörka skugga ostört opererat bland oss och har redan omvänt vissa av de våra till denna mörkrets makt. Det är hög tid att vi bildar en allians. Vi än så länga fria svear måste förbereder oss inför det som komma skall.
Betänk att lag som har förlorat mot JR i SS har förlupit ganska snart där efter. Om vi inte gör något nu så ser jag en farhåga inför SS 2007....
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 10, 2006 9:56:47 GMT 1
Tagga ner. Som om idrottsföreningar aldrig gjort satsningar förrut. Jag menar, kolla bara Leksand i årets Elitserie. HA! Nu tror jag inte att Jämtland kommer spela så dåligt, tvärtom. Jag tror vi står inför en spännande tid med Jämtland som utmanar toppen och Dif som marknadsför sporten.
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 21, 2006 9:54:48 GMT 1
Med de senaste ryktena som florerar måset jag nästan tippa en lista nu. Egentligen finns ju ingen stark grund i de rykten jag hört så därför är jag feg och säger att det egentligen inte finns någon grund i min lista heller.
1. Arlanda - är väl mer en önskedröm men nog kan de överraska alltid. Men lider troligen av O-line förlusten. 2. Jämtland - Min tidigare skepsis har bytts mot en helt klart positivare bild av det satsande laget i norr. Heja! 3. Carlstad - blir inte så starka, man ledsnar efter fyra raka silver. 4. Stockholm - OM det stämmer att O-line försvinner har de en tuff säsong framför sig. Grejar ändå slutspel. 5. Göteborg - Säger ingenting och får därför inga förväntningar på sig. Taktik? 6. Limhamn - Nä. Må vara bäst i ettan men SS är tuff, speciellt som nykomling.
|
|
|
Post by hmmm on Feb 21, 2006 21:12:23 GMT 1
Med de senaste ryktena som florerar måset jag nästan tippa en lista nu. Egentligen finns ju ingen stark grund i de rykten jag hört så därför är jag feg och säger att det egentligen inte finns någon grund i min lista heller. 1. Arlanda - är väl mer en önskedröm men nog kan de överraska alltid. Men lider troligen av O-line förlusten. 2. Jämtland - Min tidigare skepsis har bytts mot en helt klart positivare bild av det satsande laget i norr. Heja! 3. Carlstad - blir inte så starka, man ledsnar efter fyra raka silver. 4. Stockholm - OM det stämmer att O-line försvinner har de en tuff säsong framför sig. Grejar ändå slutspel. 5. Göteborg - Säger ingenting och får därför inga förväntningar på sig. Taktik? 6. Limhamn - Nä. Må vara bäst i ettan men SS är tuff, speciellt som nykomling. Någon måste ha loggat in på ditt namn för du kan väl inte vara seriös när du listat SMM som 4a. Det ryktet var ju inte äns ett rykte, utan ett ganska roligt skämt. men men ska man va silly så ska man.
|
|
|
Post by hmmm on Feb 21, 2006 21:15:45 GMT 1
Jämtland kommer att vinna sina två första matcher,mot LG&CC de kommer att få hybris, åka ned till sthlm och åka på grymt med stryk och sen går det bara utför
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 21, 2006 22:37:30 GMT 1
Som det står, det finns ingen grund i min lista.
|
|