|
Post by Kilowatt on Feb 4, 2006 20:25:37 GMT 1
Vem vinner årets superserie?
Svaret är givet: SMM!
|
|
|
Post by Man vet aldrig on Feb 4, 2006 20:35:00 GMT 1
Är det verkligen så givet då?
|
|
|
Post by SMM on Feb 4, 2006 20:53:51 GMT 1
Roligare att gissa vem som kommer 2a!
|
|
|
Post by Kilowatt on Feb 5, 2006 2:24:04 GMT 1
Du har nog rätt!
|
|
|
Post by JLo on Feb 5, 2006 2:33:11 GMT 1
Så här i rallytider tror jag att SMM kommer vinna årets superserie men... Jamtland tar SM tecknet.... Jag är helt övertygat.... För övrigt tycker jag att spy på toan tycker jag är helt överreklamerat!!!
Peace
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 6, 2006 10:48:25 GMT 1
Va? Varför skulle Jämtland vinna? Har de fått massor med pengar?
|
|
|
Post by Rik on Feb 6, 2006 13:20:39 GMT 1
$$$$$$$$$$
|
|
|
Post by vrva on Feb 6, 2006 13:23:09 GMT 1
jamtland har väl ringt runt halva fotbollssverige och försökt värva?
|
|
|
Post by Sklle on Feb 6, 2006 14:57:36 GMT 1
De gör en SMM med andra ord?
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 6, 2006 23:00:56 GMT 1
Ursäkta om jag låter nedlåtande eller så men...vad erbjuder de egentligen? Vilka vill flytta till Jämtland för att spela boll med det lag som kom sist i SS förra året? Får man proffskontrakt eller ett rätt fett jobb eller en sjuhelvets utbildning? Nåt måste de locka me, svårt att ringa folk och säg "Hej! Du, vi tänkte vinna SM i år, vill du vara me?"
|
|
en som blivit vrvad
Guest
|
Post by en som blivit vrvad on Feb 6, 2006 23:10:07 GMT 1
de erbjuder pengar herr Sandberg, och lägenhet
|
|
Nra vn till Jemtland
Guest
|
Post by Nra vn till Jemtland on Feb 7, 2006 8:14:34 GMT 1
Herr Sandberg, det luktar avundsjuka lång väg. Är det inte bättre att glädjas åt att någon förening försöker att satsa. Det är ju inte så att dom tvingar några spelare att komma till ljuvliga Jämtland, utan det är upp till var och en att säga ja eller nej. Du har rätt att Jemtland endast vunnit en match de senaste åren i SS. Men vad tycker du, skall man bara lägga sig ner och dö och skriva på sin runsten "Vi kom inte längre". Om det nu är så att Jemtland fått ett antal sponsorer som kastar in lite slantar i föreningen, så skall övriga fotbollssverige glädjas av att fotbollsfamiljen kanske får ett lag till som kan vara med och fajtas med dom stora elefanterna. Kör hårt Jemtland och lycka till med alla inhemska värvningsförsök och hoppas att importerna håller den klass som deras meritlista säger. Tycker också att det är rätt av Jemtland att inte gå ut med något förrän allt är stenklart. Man skall inte ge alla olyckskorpar mer att gnälla på.
|
|
|
Post by sd on Feb 7, 2006 8:53:38 GMT 1
Och eftersom Jämtland inte har kommit ut med ett enda dugg hittills så tycker jag vi lugnar oss tills vi vet hur det står till. Kom ihåg en säsong när det var klart att Nanhed skulle spela där uppe i norr. Ni vet hur det gick med det. Nej, jag väntar tills första matchen, det är då man vet vilka som lirar.
|
|
|
Post by D Sandberg on Feb 7, 2006 9:42:01 GMT 1
En som blivit värvad: Du har alltså fått ett proffskontrakt? Det är ju skitkul om en Svensk förening kan erbjuda svenska spelare proffskontrakt, då är det bara lyfta på hatten.
Nära vän till Jemtland: Nej jag är verkligen inte avundsjuk då jag har avslutat min spelarkarriär. Det var mest en undran, jag menade inte att vara negativ på det sättet. Det är jättekul om JR faktiskt kan erbjuda folk något sorts proffskontrakt så de faktiskt kan vara med och slåss. Det sista jag vill är att se SMM som vinnare igen. Fler topplag behövs utan tvekan. Jag undrade just bara vad de erbjuder som får folk att flytta "ända upp dit". Chilla!
|
|
|
Post by STUart on Feb 7, 2006 11:10:06 GMT 1
Jag tror årets SS kommer bli jämnare än på länge. Jag tror det blir en höjdar säsong!!! Dessutom ska det blir kul att följa Superettans giganter i år igen, nu med ytterligare ett hårdsatsande gäng i Bulls.
Vi går mot en riktigt rolig säsong till mötes var så säkra!
Eftersom man ska tippa vinnare så tror jag Stockholm vinner igen, för att dom är bredast trupp och tränar absolut hårdast av ALLA lagen i Sverige. Arlanda får det tufft i år, men lever på att vara bra coachade. Tror att tabellen slutar så här:
Stockholm Limhamn Carlstad Göteborg Arlanda Jämtland
|
|