|
Post by rr on Jan 17, 2006 18:19:15 GMT 1
|
|
|
Post by Bc on Jan 17, 2006 18:34:45 GMT 1
Göteborg Giants?
|
|
|
Post by m on Jan 17, 2006 20:14:03 GMT 1
kan nån lägga ut de här ?
|
|
|
Post by Bc on Jan 17, 2006 20:40:42 GMT 1
Kick off weekend Stockholm MM Carlstad Crusaders lördag 06-maj Omgång 1 Göteborg Giants Arlanda Jets lördag 13-maj Limhamn Griffins Jamtland Republicans lördag 13-maj Omgång 2 Carlstad Crusaders Jamtland Republicans lördag 20-maj Limhamn Griffins Arlanda Jets lördag 20-maj Stockholm MM Göteborg Giants lördag 20-maj Omgång 3 Göteborg Giants Limhamn Griffins lördag 27-maj Arlanda Jets Carlstad Crusaders lördag 27-maj Jamtland Republicans Stockholm MM lördag 27-maj Omgång 4 Carlstad Crusaders Göteborg Giants lördag 03-jun Arlanda Jets Jamtland Republicans lördag 03-jun Limhamn Griffins Stockholm MM lördag 03-jun Omgång 5 Stockholm MM Arlanda Jets lördag 10-jun Jamtland Republicans Limhamn Griffins lördag 10-jun Göteborg Giants Carlstad Crusaders lördag 10-jun Omgång 6 Jamtland Republicans Göteborg Giants lördag 17-jun Carlstad Crusaders Limhamn Griffins lördag 17-jun Arlanda Jets Stockholm MM lördag 17-jun Omgång 7 Göteborg Giants Jamtland Republicans lördag 05-aug Carlstad Crusaders Arlanda Jets lördag 05-aug Stockholm MM Limhamn Griffins lördag 05-aug Omgång 8 Arlanda Jets Göteborg Giants lördag 12-aug Limhamn Griffins Carlstad Crusaders lördag 12-aug Stockholm MM Jamtland Republicans lördag 12-aug Omgång 9 Göteborg Giants Stockholm MM lördag 19-aug Jamtland Republicans Carlstad Crusaders lördag 19-aug Arlanda Jets Limhamn Griffins lördag 19-aug Omgång 10 Jamtland Republicans Arlanda Jets söndag 27-aug Limhamn Griffins Göteborg Giants söndag 27-aug Carlstad Crusaders Stockholm MM söndag 27-aug Semifinal 1 4 lördag/söndag 2-3 sept 2 3 lördag/söndag 2-3 sept Final Semifinal 1 Semifinal 2 söndag 10-sep
|
|
|
Post by Garry N on Jan 17, 2006 20:51:27 GMT 1
Ändrat till Marvels.
Nån glad schemaläggare hade somnat in och jag hade gjort detsamma och upptäckte det aldrig.
Men nu är det som det ska.
mvh Garry N webmaster SAFF
|
|
|
Post by gbg on Jan 17, 2006 22:51:33 GMT 1
Garry det står ju fel ändå.. kolla omgång 5 och 6!!
Tycker det är enormt slarvigt av den som har gjort schemat att missa en sådan sak!! Och sedan lägga ut den på webben när det står fel info!
|
|
|
Post by Jag me on Jan 18, 2006 11:48:49 GMT 1
Tycker också att det är under all kritik att slarva så. De visar ju inge somhelst respkt för de som spelar. Tycker vi ställer upp dem alla och skjuter dem.
Jag säger bara RESPEKT!!!
|
|
|
Post by ok on Jan 18, 2006 12:07:03 GMT 1
Giants eller Marvels, vem fan bryr sig.
|
|
|
Post by pinsamt on Jan 18, 2006 12:22:56 GMT 1
Om det skulle stå Danderyd Meanmachines istället för stockholm så skulle det bli ett jävla liv! Skulle det stå Stockholm city Wildcats istället för Solna cheafs så skulle det bli ett jävla liv!! För det va ju som dom hätte innan. Solna kanske va ett dåligt exempel men om man ska vara petig så hätta solna stockholm city wildcats dereas första år i SS 94!
Rätt ska vara rätt! om Förbundet publicerar ett spelschema så ska det stå rätt!
|
|
|
Post by Garry N on Jan 18, 2006 12:24:28 GMT 1
Är det nån miss kvar nu, så är det enbart mitt (eller min datorns fel). Beklagar. Ska fixa det ikväll.
Tyckte faktiskt jag bytte ut alla när jag blev tipsad om felet. Får försöka skylla på trötthetssviterna efter långa NFL-nätter.
mvh Garry
|
|
|
Post by Blgult on Jan 18, 2006 13:22:02 GMT 1
Om det skulle stå Danderyd Meanmachines istället för stockholm så skulle det bli ett jävla liv! Skulle det stå Stockholm city Wildcats istället för Solna cheafs så skulle det bli ett jävla liv!! För det va ju som dom hätte innan. Solna kanske va ett dåligt exempel men om man ska vara petig så hätta solna stockholm city wildcats dereas första år i SS 94! Rätt ska vara rätt! om Förbundet publicerar ett spelschema så ska det stå rätt! Ska man gnälla på att nån stavat fel så är det ju bra om man själv inte stavar som en jävla idiot.
|
|
|
Post by undrar on Jan 19, 2006 0:04:08 GMT 1
Om inte signaturen "pinsamt" bjudit oss alla på en rejäl dos ironi så är det nog det mest komiska inlägget på detta forum genom tiderna!
Måste vara rekord i usel Svenska. Stefan Oud - gör något!
|
|
|
Post by Ilandsproblem on Jan 19, 2006 8:16:17 GMT 1
Vilka I-landsproblem vi måste handskas med varje dag, suck!
"pinsamt" kanske ska kandidera till förbundsstyrelsen så vi kan få någon ordning på alla stavfel och felaktiga namn. Han kanske då inser att alla jobbar ideellt och den enda tack man får är i form av gnäll över småsaker. Men snälla ta en kurs i svenska först, för vi vill ju ha mindre fel i framtiden, inte fler.
Visst det stod fel, skicka ett mail och få det rättat, sen är den saken ur värden. Att börja spy galla över små petitesser är bara PINSAMT.
Tycker att man istället skall visa all respekt för de som lägger ner en massa fritid för att få ihop serierna, spelscheman, ja, allt arbete som behövs för att ni så småningom skall kunna står där i maj månad och göra avspark för säsongen 2006.
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 19, 2006 9:28:43 GMT 1
Göteborg bytte namn förra året. Danderyd bytte namn till Stockholm för...jag vet inte ens men bra längesen var det. KAN ju ha med det att göra. Men Garry får skämmas i 100 år nu och aldrig mer skriva fel.
|
|
|
Post by Fredde W on Jan 19, 2006 9:54:45 GMT 1
Jag tycker att det är så b att ni klankar ner på dom som inte kan stava!!
jag själv lider av Dyslexis och är hela jävla kass på att stava för jag ser inte att det blir fel och det är flera än jag som lider av det också!! jag kan förstå att dom inte vill skriva ut sina namn när alla hela jävla tiden hoppar på dom!
Sluta upp med detta.. jag vågar i alla fall stå för att jag stavar som en jävla kråka men är ni så jävla bra på allt själva??!!?? om ni ska hacka ner på folk som inte kan stava så tänk fan lite innan ni skriver.. kanske ligger något annat bakom detta!!! tänk för fan!!
Fredrik Westlund Göteborg Marvels
|
|