|
Post by got me on Dec 18, 2005 8:54:21 GMT 1
yeah, you figured me out! as for having to catch you first, maybe i can't, but if i manage to do it, who knows what i would do to you before i tied you to the goalposts? remember, i neeeeeddddddd you! ;D
|
|
Stlis frnedra Mihayl
Guest
|
Post by Stlis frnedra Mihayl on Dec 18, 2005 13:47:16 GMT 1
Hmmm Hade varit intressant att se Stålis förnedra mihayl på träningar i Götet Fast det kan väl vilj´ken junis som helst moahahahahaha
|
|
|
Post by Insider on Dec 18, 2005 20:30:12 GMT 1
det är 99%klart att lill stålisen kommer att skriva på för CC. Det kan CC behöva nu som Günther har slutat. Ses på planen stålis...tur att jag e ff snabbare än dig. OUT!
|
|
|
Post by Gst on Dec 18, 2005 20:31:55 GMT 1
;DTill Er som undrar vad som händer i Jämtland, kan jag bara säga, vänta och se. Om alla rykten som går om 4 nya amerikaner, så vill jag säga ingen rök utan eld. Det snackas bara om SMM och Carlstad, men det är ok. Jämtland har blivit någon form av hackkyckling på denna sida, men jag tror att de flesta får bita sig i tungan, hur närmare säsongsstart vi kommer.
|
|
|
Post by gaylord on Dec 18, 2005 20:35:44 GMT 1
om de nu få 4 amerikaner, lycka till att få alla hålla sams och undvika lappsjuka i östersund...
|
|
|
Post by Olle on Dec 18, 2005 20:43:47 GMT 1
Vi minns alla hur det gick för Norrköping med 4 amerikaner...
|
|
|
Post by Jmte on Dec 19, 2005 6:43:41 GMT 1
Om det här nu stämmer, med att Jämtland skall få ett antal amerikaner, skall vi då inte glädja oss. I stället försöker vi hitta massa negativa saker. Tror att sporten behöver lite importer för att det skall hända något. Kom upp ur sandlådan. Lycka till Jämtland.
|
|
|
Post by Kingen on Dec 19, 2005 8:28:45 GMT 1
Kan inte Jämtland skriva något om amerikanarna?
|
|
|
Post by Barbro on Dec 19, 2005 9:55:15 GMT 1
|
|
|
Post by Tidningsanka on Dec 19, 2005 13:08:22 GMT 1
Värdelös tidningsartikel! Den säger absolut ingenting och skulle det (vilket vi inte hoppas) nu inte gå att lösa spelarna kommer det bara att verka som "mycket snack och lite hockey". Nä det hade varit bättre att vänta artiklen till man verkligen hade något att presentera.
|
|
|
Post by Mr Analys on Dec 19, 2005 13:36:55 GMT 1
Värdelös tidningsartikel? Det framgår ju att man efter jul ska presentera eventuella nyförvärv. Sannolikheten att det inte kommer att presenteras något nyförvärv är ju ganska liten. Det är, enligt mitt tycke intressant information till skillnad från mängden skroderande som florerar på detta forum.
|
|
|
Post by rykte on Dec 19, 2005 13:57:49 GMT 1
GM kommer att köra helsvenskt enligt rykten.. undra vem dom ska ha som qb??
|
|
|
Post by hmmm on Dec 19, 2005 14:11:04 GMT 1
Det gick bra för ett par år sedan när JR presenterade Nanhed och Wikström + ett par andra! Samma satsning iår??
|
|
|
Post by Skillnad on Dec 19, 2005 15:36:17 GMT 1
Ja men då sa dom att det var klart med dom! Nu är dom i förhandling med spelarna, så dom har inte sagt att det är säkert till 100%. Chilla lite
|
|
|
Post by Journalist on Dec 19, 2005 15:36:22 GMT 1
Från artikeln kan man uttyda att det inte är JR som släppt info utan en otålig tidning som grävt lite, Östersund är inte så stort.
Med tanke på tidigare år så har nog JR lärt sig läxan att inte gå ut med något för än allt är klart. För att undvika en ny Nanhed+wikström affär. Som tur är det nog större sannolikhet att spelare från det stora landet i väster dressar än gamla föredättingar från moder Svea.
Sedan så undrar jag vilka personer som JR fått tag på som hostar upp stålarna för alla importerna?
|
|