|
Post by Croon on Dec 19, 2005 19:47:16 GMT 1
Senast jag såg Mihaly spela mot Ståhlis så nollade Mustangs Black Knights offense med Ståhlis och Abbe.... SÅ så jævla lætt tror jag nog inte att Ståhl skulle ha det
|
|
|
Post by Sant on Dec 19, 2005 21:32:25 GMT 1
Är det sant att marvels ska köra helsvenskt? limhamn då? tyst som i graven ju
|
|
|
Post by king of togo on Dec 19, 2005 22:56:53 GMT 1
Mihaly!! sluta skriva om dig själv....kommer du ihåg hur du käkade gräset i pinb. nollade? stämmer bra, men det var då---ses på planen snart om jag inte värva ner... MVH/abbe
|
|
|
Post by Media on Dec 20, 2005 10:11:22 GMT 1
Artikeln är skitbra! Kan man få en tidning att skriva flera gånger om samma nyhet har man verkligen lyckats. Först nu inför allt är klart och sedan när allt är klart. Skulle det visa sig att de inte får alla spelare de hoppas på så har de i alla fall hamnat i tidningen. ;D Så skärp er era alla töntar som hackade ner på artikeln. Nästan all press är bra press. Denna artikeln tillhörde definitivt kategorin bra press. Kör hårt Jämtland, vore kul om ni kunde göra SS lite jämnare nästa år.
|
|
|
Post by nyfrvrv on Dec 20, 2005 16:26:15 GMT 1
Vad har andra lag att komma med då? Alla har varit så intresserade av jamtland tycker jag men nu vill man höra om dom andra lagen också
|
|
|
Post by Mr no name on Dec 20, 2005 16:45:05 GMT 1
Vi har ju hört lite grejjer från Carlstad . Saker som dessutom är klara , inte mycket sådant från dom andra lagen.
Bra Jobbat CC
|
|
|
Post by Story on Dec 20, 2005 17:39:02 GMT 1
Men kan du inte berätta vad du vet om CC då?
|
|
|
Post by Publik on Dec 20, 2005 20:06:23 GMT 1
Allt står på CC hemsida. Tracy Gear ny headcoach och samma qb kommer tillbaka detta år.
|
|
|
Post by Croon on Dec 20, 2005 20:12:30 GMT 1
Abbe, nær fan blev jag till Mihaly? Bara kolla mina mærkliga ææææ så skall du nog komma på att jag inte e Mihaly... Om jag inte minns fel så hade du noll catches den matchen och en fet D-line spelare (JAG ;D) han næstan ikapp dig på en reverse kan ju berætta før dig att Mihaly skor ligger djupt begravna och att han nog inte varit inne på en fotbolls sida sedan sæsongen slutade... A.K.A han e RETIRED!!!!!! Hur som helst så ønskar jag alla en riktigt god jul och ett gott nytt år och hoppas att jag hinner sse några matcher i SS i år!! Sjælv så førsøker man att spøa skiten ur lite danskar hær nere i ølens hemland!! Lycka till allihopa!!! Kristoffer Croon Avedøre Monarchs
|
|
|
Post by hyllen on Dec 20, 2005 20:46:07 GMT 1
Hur som helst så ønskar jag alla en riktigt god jul och ett gott nytt år och hoppas att jag hinner sse några matcher i SS i år!! Sjælv så førsøker man att spøa skiten ur lite danskar hær nere i ølens hemland!! Lycka till allihopa!!! Kristoffer Croon Avedøre Monarchs Croon;;; Då kan du ta ditt arsle te malmö,,, o komma o kolla på oss när vi lirar ss jue... hehehe... hoppas du har d bra i "grannstaden" skämt o sido... Höhöhö.... Men håller me dajje gamle man.... God jul o gott nytt år.... Ses
|
|
|
Post by King oftogo on Dec 20, 2005 23:15:06 GMT 1
ojdå...bra att du var bara nära o att du hann aldrig. hörde att mihaly skulle sluta men jag hoppas att han inte gör det..... bra att du e DL då kanske kan vi fightas lite på linje då jag tänker bara lira DE i år. Lycka till där nere.....men men..e d inte bättre att komma hem o lira?? OUT!!
|
|
|
Post by Svart on Dec 21, 2005 8:50:56 GMT 1
Det blir ju svårt att mötas om man spelar DL och DE i olika lag.
|
|
|
Post by TT on Dec 21, 2005 9:35:34 GMT 1
croon spelar OL.. han försökte sig på en DE kariär men han va för kass
|
|
|
Post by Croon on Dec 21, 2005 19:48:07 GMT 1
Precis så e det!!! Man var ju fan tvungen att springa nær man spela d-line.... Abbe, Ølen e det som håller mig kvar hær.... Carlsberg...mmmmm God Jul
|
|
|
Post by ma on Dec 21, 2005 20:19:14 GMT 1
och alla undrar varför O-line kan uppfattas som, lata, feta och glupska!!! ;D
|
|