|
Post by Batman on Dec 16, 2005 16:21:26 GMT 1
Stål din tönt, sluta skriva i andra nick, det är väl för fan ingen som bryr sig var du ska spela!
|
|
|
Post by dsfs on Dec 16, 2005 16:28:54 GMT 1
Fast enligt din Lunarstorm ska du åka till karlstad för att kolla på kontrakt på Söndag Stål.
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Dec 16, 2005 17:07:16 GMT 1
japp ja ska dit på Sönda, för att KOLLA, precis som du sa!
Och du den andra, ja skriver bara i mitt namn, tänker inte vara en mes o skriva anonymt som många andra gör!
Stålis #?
|
|
|
Post by guest on Dec 16, 2005 18:34:06 GMT 1
Jag tror det är ganska många som bryr sig om var han ska spela. Recievers av hans kaliber behövs sannolikt i alla lag i Sverige, speciellt AJ, CC, GM samt SMM (om Dahlman åker till NFLE). Jag kan tänka mig att antagligen är den mest utsatta spelaren i värvningsperspektiv denna säsong. Jag gissar på AJ eller CC. Tror han kommer behövas mest i CC efter att alla recivers har flytt den kulbben. Även Arlanda skulle behöva en riktig toppreciver.
|
|
|
Post by qb on Dec 16, 2005 19:12:21 GMT 1
jag tror stål väljer klubben som kan presentera bästa qbn för honom, simple as that
|
|
|
Post by Farbror Barbro on Dec 16, 2005 20:47:28 GMT 1
"riktig toppreceiver" vilket skämt! Snubben e ju överskattad.
|
|
|
Post by Per w on Dec 16, 2005 23:03:47 GMT 1
Har du ens mött honom?! överskattad är de minsta han är
|
|
|
Post by jejeje on Dec 17, 2005 0:46:29 GMT 1
"riktig toppreceiver" vilket skämt! Snubben e ju överskattad. Du är antagligen an avdankad nobody som e avundsjuk på stålh.... känner johan,, har mött honom också,,,, tror att han är bättre än vad du någonsin varit/ kommer att bli!!! Men jag tror att johan tycker att den uppmärksamhet han får just nue gör honom xtra glad,, eller hur stålis ;D men för att han ska göra nån impact måste han ju välja ett lag som har iaf en bra wr till,,, annars blir det för lätt att stoppa...
|
|
|
Post by fred on Dec 17, 2005 3:06:49 GMT 1
Stål din tönt, sluta skriva i andra nick, det är väl för fan ingen som bryr sig var du ska spela! Det är ganska många som är intresserade så knip käft ditt jävla GizmoQuack!!!
|
|
|
Post by asd on Dec 17, 2005 9:24:13 GMT 1
Ja, Silly Season i sverige är verkligen spännande.........GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP ! ! !
|
|
|
Post by vabehabian on Dec 17, 2005 10:22:49 GMT 1
helt galet.... varför byter folk klubb år efter år efter år??? Visst man vill ha SM-guldet eller så har man harvat i div1 eller 2 en längre tid å vill testa på SS. Men det finns ju flertalet spelare som snart spelat i de flesta SS-klubbar i landet.... Var finns solidariteten. Äran att ta sm-guld med ett lag är väl när man kämpat å vunnit inte när man valt ett svinbra lag å sen åkt räkmacka rakt i sm-bucklan...... inför nya regler....
|
|
|
Post by Butter on Dec 17, 2005 12:34:48 GMT 1
Det är väl som med resten av den här sporten. Klubbar, förbund, spelare och tränare som lever och tränar en säsong i taget. Utan någon som helst framförhållning eller planer inför kommande säsonger. Inte sagt att alla gör det. Men det stora flertalet har jag en känsla av. Vi får förlita oss på de guldkorn ute i stugorna som driver runt allt. En eloge till er. Hoppas nu 2006 blir ett riktigt roligt fotbolls år.
#butter
|
|
|
Post by naturligt on Dec 17, 2005 12:57:09 GMT 1
det är en naturlig utveckling av en idrott, samma gnäll på 60-70 talet när brynäs IF började erbjuda pengar(hemskt eller hur?) till folk runtom hockeysverige för att spela med dem.
|
|
|
Post by BKspelare on Dec 17, 2005 13:48:24 GMT 1
Stålis ska f'fan ingenstans! Jag ska nämnligen binda honom till målstolparna på Örnsro i Örebro så att han alltid finns där i målområdet för Black Knights där han hör hemma! ;D Vi älskar ju våran kära Johan Stål i Örebro! // BKspelare(QB?) (Jag behöver ju dig, Stålis! Du vet ju vem jag är va?)
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Dec 17, 2005 16:01:20 GMT 1
haha såklart ja vet, de e våran helt egna amerikan Bind fast mig du! först ska du få tag i mig ;D Stålis #?
|
|