|
Post by Max on Jul 28, 2005 3:12:38 GMT 1
Bästa spelarna i SS efter uppehållet är? Gamla/Nya/ tillbaka efter skada? Qb Rb...etc
|
|
|
Post by rr on Aug 20, 2005 1:06:27 GMT 1
smm's roster
|
|
|
Post by Lilla jag on Aug 22, 2005 18:55:06 GMT 1
Här är i alla fall vad jag tycker:
QB - Dax Michelena - GM TB - Justin Vance - JR FB - Joakim Holm - CC OL - Magnus Dahlin - CC OL - Jonas Rehnström - AJ OL - Erik Ahlberg - SMM OL - Michael Löhr - SMM OL - Fredrik Flyghed - AJ WR - Oscar Dahlman - SMM WR - Johan Perlström - CC WR - Abdel Mainou Seidou - AJ
DL - Carl Carlsson - CC DL - Jermaine Smith - AJ DL - Erik Håkansson - CC DL - Thomas Falkelind - JR LB - Bo Winnberg - JR LB - Perry Taglienti - SMM LB - Ola Rugeland - SMM DB - Henrik Heagart - SMM DB - Ronald Biro - SMM DB - Marcus Jonsson - AJ DB - Rachid Belkacem - SMM
Kicker - Jens Alnervik - SMM All purpose - Johan Larsson - CC
Hepp!
|
|
|
Post by Who on Aug 22, 2005 20:04:36 GMT 1
|
|
|
Post by va on Aug 22, 2005 20:30:23 GMT 1
erik håkansson? han har ju knappt lirat nått i år
|
|
|
Post by ega on Aug 22, 2005 20:43:42 GMT 1
Erik har inte spelat ett spel i år han har haft en knäskada
Såg även att årets spelar kandidater
Quarterback C-J Haraldsson, Stockholm Johan Larsson, Carlstad Jörgen Wedmark, Jamtland
Runningback Per Björnhammar, Göteborg David Jonsson, Stockholm Johan Winberg, Arlanda
Wide receiver Karl-Magnus Ahlqvist, Göteborg Oscar Dahlman, Stockholm Johan Perlström, Carlstad
Tight End Magnus Andersson, Jamtland Johan Ingerman, Carlstad Philip Wentz, Stockholm
Offensive line Erik Ahlberg, Stockholm Michael Löhr, Stockholm Jonas Rehnström, Arlanda
Defensive line Carl Carlsson, Carlstad Thomas Falkelind, Jamtland Sigurdur Josuason, Göteborg
Linebacker Kristoffer Blanck, Arlanda Ola Rugeland, Stockholm Martin Ullbrandt, Carlstad
Defesive back Stefan Axelsson, Arlanda Ronald Biro, Stockholm Henrik Hegardt, Stockholm
Special Team Jens Alnervik, Stockholm Rashid Belkacem, Stockholm Örjan Glas-Wallin, Jamtland
Årets import Luis Gonzales, Arlanda Dax Michelena, Göteborg Daniel Taylor, Stockholm
Årets rookie Roger Nilsson, Carlstad Robert Backe-King, Jamtland Linus Dahlerstedt, Göteborg
Fair Play Det statistiska urvalet är ännu inte klart
Årets domare Fereed Adus Klas Leidö Jonas Mustonen
|
|
|
Post by Stewen on Aug 23, 2005 7:25:05 GMT 1
Sigurdur Jousuasson ?
|
|
|
Post by Lilla jag on Aug 23, 2005 11:41:11 GMT 1
Oooooppppsss... Blev fel... Marcus spelar ju i CC. SORRY!
Hepp, hepp!
Ps Erik är när han är frisk en av de bästa på sin position. Ds
|
|
|
Post by right on on Aug 23, 2005 11:45:05 GMT 1
Nu har ju SMM en perfekt lista att utgå från inför nästa års rekryteringar
|
|
|
Post by Liraren on Aug 23, 2005 12:00:27 GMT 1
36% är ju redan från SMM...
|
|
|
Post by Rolle on Aug 23, 2005 13:07:57 GMT 1
QB JörgenWedmark Står man ut med myggen och palt till frukost varje dag så ska man oxå ha priset. Dom andra snubbarna har väl knappt lirat.
RB David Jonsson Har klarat av att hålla Kim Taalbi bakom sig och han vann ju förra året.
WR Hippie Ahlqvist Har lämnat nattklubbarna för att visa att han fortfarande är bäst i Sverige.
TE Sluta skoja. Min morsa kunde få pris som TE om hon bara spelade.
OL Erik Ahlberg Behövde bara byta klubb och så blev han bäst i Sverige.
DL Sigurdur Josuason Läser spelet som en QB.
LB Ola Rugeland Nästa SMM-spelare i NFL Europe.
DB Stefan Axelsson Läser spelet som en QB.
SP Rashid Belkacem För bra för många positioner och är därför bäst på special teams.
Import Dax Michelena Nu är det dags att ge denna hjälte ett pris.Tänk om han hade spelat i Karlstad?
Rookie Robert Backe-King Han är kung!
Domare Fereed Adus Kastar flaggan snabbare än sin egen skugga.
|
|
|
Post by samari on Aug 23, 2005 14:07:12 GMT 1
vafan! wedmark som qb! du skrev själv på Te priset"min morsa skulle få det om hon bara spelade"
lite samma här BÄSTA svenska Qb i ss skall ha prister vare sig han spelar eller ej, johan larsson har ju startat över hälften av cc´s matcher, och wedmark är en katastrof
|
|
|
Post by Bad year on Aug 23, 2005 14:37:05 GMT 1
Nja? Det är väl det ända man kan säga. Vissa tveksamma nomineringar. Jämtland borde inte vara med på någon annan än fair play. osv dåligt år, dåligt år.
|
|
|
Post by Hawkeye on Aug 23, 2005 14:47:48 GMT 1
DL Sigurdur Josuason Läser spelet som en QB. DB Stefan Axelsson Läser spelet som en QB. Antar att du vet att båda är f.d. QBs...?
|
|
|
Post by ricky williams on Aug 23, 2005 21:19:30 GMT 1
vad har juryn rökt? wedmark är inte ens bäst i jamtland, men det säger inte mycket iofs. förövrigt skall inte herr unosson spela u19 fotboll i år, kanske slutat pg av bänkvärmning bakom en sämre spelare, vad vet jag?
|
|