|
Post by Bilder on May 12, 2005 17:06:43 GMT 1
|
|
|
Post by na on May 13, 2005 6:41:43 GMT 1
bara CC offense vs Jets defense?
|
|
|
Post by Joey on May 13, 2005 7:13:38 GMT 1
Vad är det för fyllo som tagit ut statsen?
|
|
Stefan Oud p skolan
Guest
|
Post by Stefan Oud p skolan on May 13, 2005 11:42:27 GMT 1
Vad är det för fyllo som tagit ut statsen? Tack för återkopplingen och den nyanserade kritiken.
|
|
|
Post by enkelt aer baest on May 13, 2005 13:14:18 GMT 1
Tack för återkopplingen och den nyanserade kritiken. Sluta var så grinig. Bättre att vara rak i kritiken. Se till att vara nykter nästa gång i stället!!!
|
|
|
Post by StefanOud on May 13, 2005 16:02:36 GMT 1
Sluta var så grinig. Bättre att vara rak i kritiken. Se till att vara nykter nästa gång i stället!!! Fast jag vet fortfarande inte vad som är fel i statistiken...
|
|
|
Post by undrande on May 13, 2005 18:37:58 GMT 1
Fast jag vet fortfarande inte vad som är fel i statistiken... Tjena. Det är inte jag som skrivit ovanstånde kommentarer men jag undar lite med denna passage i statistiken "S Axelsson kickoff 50 yards to the AR35, J Reed return to the CA28 (J Perlstrom;C Lundberg), PENALTY AR offside 5 yards to the AR30, NO PLAY." Tacklade Perlan Reed på kickoff return??? han kanske blev arg för att Reed snodde returnen från honom...
|
|
|
Post by StefanOud on May 13, 2005 20:59:58 GMT 1
Tjena. Det är inte jag som skrivit ovanstånde kommentarer men jag undar lite med denna passage i statistiken "S Axelsson kickoff 50 yards to the AR35, J Reed return to the CA28 (J Perlstrom;C Lundberg), PENALTY AR offside 5 yards to the AR30, NO PLAY." Tacklade Perlan Reed på kickoff return??? han kanske blev arg för att Reed snodde returnen från honom... Jag har, med hjälp av förra årets statistiktagare, försökt lösa problemet med att Perlan och Lundberg tacklar Reed, men inte lyckats. I och för sig spelar det ingen roll vad som händer för spelet räknas inte i statistiken, men det ser ju inte bra ut. Perlan har ju nummer 6 och Lundberg nummer 80. Det skall ju egentligen vara vår nunmmer 6, Andreas Öström, och nummer 80, Nick Elman, som tacklar... Det verkar som om programmet inte vill att rätt namn ska visas. Vi får kolla med programtillverkarna om vi har gjort något fel eller om det är en bugg i programmet. Alla övriga avsparkar är ju korrekta. Ja, jag vet inte.
|
|
|
Post by slok on May 13, 2005 21:33:34 GMT 1
Det är även fel att jonas mogensen tar en int det var nr 26 olof bjurström den på 30 y
|
|
|
Post by Olof on May 13, 2005 21:43:32 GMT 1
jo, det är sant, men Jesus kommer göra allt för att skydda sina välförtjänta stats, eller hur Jesus
|
|