|
Post by varfr on May 8, 2005 16:51:05 GMT 1
Varför engelska Arlanda?
|
|
|
Post by Smurf on May 8, 2005 17:34:35 GMT 1
Varför Engelska??
Svar: För att vår huvudtränare är amerikan och ej behärskar det svenska språket. Tyvärr är han den ende som har tid att skriva previews och ingen har heller tid eller lust att översätta.
|
|
|
Post by Anakin on May 10, 2005 10:22:52 GMT 1
Stats vore trevligt att få läsa från denna match!
Finns inget på SAFF´s sida, Arlandas sida eller Carlstads. På G hoppas jag!
|
|
|
Post by Anonym on May 11, 2005 7:57:35 GMT 1
VAR ÄR STATSEN!!!!! Börja inte slarva ni också!!
|
|
|
Post by hasseb on May 11, 2005 11:01:01 GMT 1
Tjena alla!
jag letar oxå efter stats för att kunna lägga upp på hemsidan och dylikt... Men jag finner inte eller några... Eftersom det är hemmalagets skyldighet så röstar jag för att vi inför ett bötessystem liknande det i EFAF-cuperna (Eurobowl och EFAF-cup) 150Euro kostar det där... Och inom 48 timmar så måste de vara inne.
// Hasse B, CC.se
|
|
|
Post by BP on May 11, 2005 11:37:24 GMT 1
Då kan du få böter för att inte skorna kommit i tid... ;D
/ BP
|
|
|
Post by hasseb on May 11, 2005 12:12:52 GMT 1
Då kan du få böter för att inte skorna kommit i tid... ;D / BP Fick skorna i måndags och de skickas med R Sundberg eller post idag. // [glow=red,2,300]Hans[/glow]
|
|
|
Post by AJ Again on May 11, 2005 14:05:14 GMT 1
Vad ska böter tjäna till egentligen?? ..Det ligger väl i varje lags intresse att få fram stats i någon form från de egna matcherna.
|
|
|
Post by BP on May 11, 2005 14:45:58 GMT 1
Tack Hasse. Nu ska det bli spela av...
/ BP
|
|
|
Post by Anakin on May 11, 2005 15:14:37 GMT 1
Tack Hasse. Nu ska det bli spela av... / BP Luktar konspiration här! Jets-Spelare har beställt skor med hjälp av Crusaders...Crusaders leverera skorna veckan EFTER att de mött just Jets!
|
|
|
Post by 67 on May 11, 2005 16:14:27 GMT 1
De skorna som talas om såldes väl inte av crusaders utan av en spelare i crusaders. Det är en viss skillnad. Jag är nöjd med mina iaf. ;D
|
|
|
Post by Visst on May 11, 2005 16:49:43 GMT 1
Visst luktar det konspiration.... spelaren spelar för Crusaders vilket skulle tjäna oerhört om Jetsen sprang runt i strumplästerna eller sina badtofflor. Förutsätter att detta är en medveten fördröjning!
|
|
|
Post by publik on May 11, 2005 21:16:00 GMT 1
hittar ingen stats på jets sida heller, ser dock att dom hade från alla matcherna förra året, dock inte från SF borta. Är dom på gång eller fördes det inga anteckningar under matchen?
|
|
|
Post by Terje on May 12, 2005 7:42:31 GMT 1
hittar ingen stats på jets sida heller, ser dock att dom hade från alla matcherna förra året, dock inte från SF borta. Är dom på gång eller fördes det inga anteckningar under matchen? Blir lite orolig. Fem dagar efter match bör en organisation som Arlandas kunna få ut statsen ifrån matchen.
|
|
|
Post by BD Kennedy on May 12, 2005 13:33:56 GMT 1
I have been looking at the stats since sunday. We have a new stat crew, they did a good job. We have had to make a few corrections....unfortunately the corrections didn't change the score or the fact that we were 16-40-2 in the passing game!!! Forwarded a copy to CC today. They will get the corrected stats when I get them. When the stats are done and done correctly, they will be posted on our page and sent to SAFF. If anybody wants to look at the stats that I have right now, email me at bdkfbcoach@yahoo.com and I will forward them to you. Mvh, BDK
|
|