|
Post by Nick on Apr 28, 2005 16:17:44 GMT 1
Det finns inget som säger att en snabb kille e en bra fotbollsspelare! Så vi får väl se vad han presterar på planen...
|
|
|
Post by mannen on Apr 28, 2005 16:32:08 GMT 1
Han är inte bara snabb han är ju en föredetta elitsprinter ! vi får se på lördag!
|
|
|
Post by INfo on Apr 28, 2005 17:16:00 GMT 1
Faan.....gubben är ju 40 år och rookie...spelar roll om han kan springa eller tackla eller vad...han är slut.
|
|
|
Post by Manisk Pensionr on Apr 29, 2005 2:20:22 GMT 1
Nya lb Per Orest före detta elit sprinter (snabbast i superserien?) kommer vissa vägen för ett bättre def i sundsvall i år så håll ögonen på denna man! Hehe mytomanen Per som säger att han sprungit på 10.1 på 100m då hans flickvän klockade honom på 80m!! Hehe snabbast i superserien? Inte på låånga vägar! Killen är inte med på 10 bästa listan. Han har inte gjort en enda tid att hänga i granen på en friidrottsarena. För övrigt så be jag om ursäkt om det är off topic men ville bara få ner förväntningarna på denna Per. över...ut Hej Larsa, Ja det stämmer jag kan varken springa speciellt fort eller spela fotboll. Varför någon dragit in mitt namn i denna debatt vet jag inte. Jag brinner för sporten och är nöjd med att få vara med. Men, att kalla mig för mytoman tycker jag är lite väl magstark. Jag har aldrig hävdat att jag sprungit 100m på 10.1. Är det så att jag överlever sesongen med SF så kan jag svara exakt på hur fort en gammal pesionär kan springa men då på 60m eftersom jag tänker tävla till vintern. Ha det gott //Per Orest PS. Även jag ber om ursäkt för att detta gled lite av ämnet så att säga. Vi har att se fram emot en trevlig "fair-fight" på lördag. DS.
|
|
|
Post by Stefan222 on Apr 29, 2005 9:21:35 GMT 1
"Faan.....gubben är ju 40 år och rookie...spelar roll om han kan springa eller tackla eller vad...han är slut."
Synd om Per som själv inte initierat diskussionen att få skit. Lycka till Per och hoppas det går bra på premiär matchen. Bra att det kommer nytillskott av atleter vilket inte är vanligt.
|
|
|
Post by tomten on Apr 29, 2005 10:59:46 GMT 1
Så du menar att vi ska sluta att tippa matcher?, eller vad är du ute efter. Nej, ni får tippa hur mkt ni vill, det enda man tröttnar på är alla som skriver "vi förlora si å så, bar för ATT" !? vem fan bryr sig om ursäkter!? inte jag ivarjefall, har man spelat dåligt, då får man ta det...! det är vad jag tycker sen kan ni tippa på hur mkt som helst, sen är det bara kul att läsa sånt som en del skriver när man bara vet att det är helt åt helskotta fel gissat! ;D
|
|
|
Post by puckon on Apr 29, 2005 17:40:59 GMT 1
Varför skaffar ni inte ett forum för er själv i stället för att förpesta det här för oss fotbolls intreserade? Vad har hans 100m tider med gissa hur det går mellan flames och smm?? Fan va glada i stället för att det kommer nya till vår idrott. Eller är ni bara sotis för att han tar er plats i laget?? Tror på en lätt smm vinst i morgon kan sluta 45-6 eller närmre tre siffrigt om smm får fart på allt tror att smm d förmodligen håller nollan men tycker flames är värda för sin resa en td Hoppas på ett solit zinken så man kan sitta och njuta på läktarn över att det äntligen startar igen. ;D
|
|
|
Post by Pensioners Rockien on Apr 29, 2005 18:40:16 GMT 1
Varför skaffar ni inte ett forum för er själv i stället för att förpesta det här för oss fotbolls intreserade? Vad har hans 100m tider med gissa hur det går mellan flames och smm?? Fan va glada i stället för att det kommer nya till vår idrott. Eller är ni bara sotis för att han tar er plats i laget?? Tror på en lätt smm vinst i morgon kan sluta 45-6 eller närmre tre siffrigt om smm får fart på allt tror att smm d förmodligen håller nollan men tycker flames är värda för sin resa en td Hoppas på ett solit zinken så man kan sitta och njuta på läktarn över att det äntligen startar igen. ;D Exakt. Även om jag i god Forest Gump anda skulle mäkta med att kuta över hela planen med bollen så gör det inte hela laget. Så mycket har jag lärt mig om Football att det är en team effort som gäller. AM-Football för mig är den ultimata utmaningen, att få vara med där mitt i smeten när det smäller och spelet utvecklas. Den skönaste känslan är när man helt plötsligt finner mönstret och kan göra sin insats. När man kommit till den smärtnivå man måste ligga på och trivs. Detta är något som inte går att feaka till på träning och det måste upplevas på planen. Lika väl som den outgrundliga ömheten i hela kroppen som infinner sig dagarna efter en riktig fight. Nu har ju jag bara fått uppleva 2 tunga camps och screamage-fight mot DIF. Men i morgon kommer grädden på moset. Det man tränade 2 pass om dagen för under vintern. Det man ställde om hela sitt familjeliv för att komma fram till. I morgon får jag åka tillbaka till min hemma arena Zinken och försöka bidra med det jag kan till mitt lag SF. Några gissningar angående utgången av matchen törs jag mig inte på.<br>Men tuffare motstånd än det vi får i morgon finns förmodligen inte så det är med stor respekt jag kliver på i morgon. Respekt ska man alltid ha in för sina motståndare. Väl mött på Zinken i morgon 16.00 // #55 Orest
|
|
|
Post by K Lovegun on Apr 29, 2005 23:05:10 GMT 1
Dom riktigt snabba i försvaret är oftast de som flyger högst när man cutblockar dom :-) Jag mins en viss John Hyliemark i Lidingö som lirade OLB... kom som en pil längs med marken och sen som ett spjut rakt upp i luften ;D För er som gillar forum utan påhopp och smutskastning kan jag rekomendera www.amerikanskfotboll.com Knutte Lövgren X-men Arlanda Jets
|
|
|
Post by AJ Again on Apr 30, 2005 3:49:18 GMT 1
För er som gillar forum utan påhopp och smutskastning kan jag rekomendera www.amerikanskfotboll.com Knutte Lövgren X-men Arlanda Jets Ha, ha.. Ja, det är ett jättebra forum. Massa topics, 0 replies
|
|
|
Post by kris on May 1, 2005 15:45:07 GMT 1
har man en så kraftig medelålderskris att man måste börja spela am.fotboll så förtjänar man att få lite skit, finns faktiskt nått som heter div 2, eller boule
|
|
|
Post by August Eriksson on May 1, 2005 17:37:01 GMT 1
har man en så kraftig medelålderskris att man måste börja spela am.fotboll så förtjänar man att få lite skit, finns faktiskt nått som heter div 2, eller boule Inte på detta forum. Tråden låses då den inte längre handlar om det den ska.
|
|