|
Post by Nisse on Apr 27, 2005 11:35:05 GMT 1
Varför är varken Calle Bäckström eller Jesper Johansson med i starting line-up???
|
|
|
Post by Varfr on Apr 27, 2005 11:48:43 GMT 1
Antagligen för att coacherna anser att de som startar är bättre??
|
|
|
Post by Albert on Apr 27, 2005 12:10:48 GMT 1
Att Klein skulle vara bättre än både Johansson och Bäckström på o-line. Nej du, den går vi inte på.
|
|
|
Post by assforahat on Apr 27, 2005 17:48:45 GMT 1
starters och preview tack sundsvall!
|
|
|
Post by eloge on Apr 27, 2005 22:13:17 GMT 1
till SMM som producerat en preview. Mindre imponerande att inte kunna stava till ordet "PREVIEW" om man nu fått till uppdrag att skriva en sådan...
|
|
|
Post by Mannen on Apr 28, 2005 4:21:11 GMT 1
Tror Flames kommer slå smm med 2-3 tds, Nya qbn är riktigt bra och deras wrs håller hög klass dessutom en bra oline. På def kommer Mange Björk att köta ner Smm oline gissar på en hel del sacks, Nya lb Per Orest före detta elit sprinter ( snabbast i superserien?) kommer vissa vägen för ett bättre def i sundsvall i år så håll ögonen på denna man!
|
|
56
Bänkvärmare
|
Post by 56 on Apr 28, 2005 5:57:50 GMT 1
Tror Flames kommer slå smm med 2-3 tds, Nya qbn är riktigt bra och deras wrs håller hög klass dessutom en bra oline. På def kommer Mange Björk att köta ner Smm oline gissar på en hel del sacks, Nya lb Per Orest före detta elit sprinter ( snabbast i superserien?) kommer vissa vägen för ett bättre def i sundsvall i år så håll ögonen på denna man! Och du har rökt vad? Själv tror jag på en SMM seger med god marginal, skulle själv vilja se matchen men man är en bit för långt bort..
|
|
|
Post by 56 2 on Apr 28, 2005 7:04:32 GMT 1
Tror definitivt på en Sthlm seger, men att dänga ett Finskt spetsat juniorlag (4 seniorer) med 14-7 är ju inte imponerande direkt...
|
|
|
Post by 4 seniorer on Apr 28, 2005 8:54:57 GMT 1
Eftersom jag va på plats kan jag säga att Roosters inte hade bara 4 seniorer i laget.
Två landslagsreceivers, landslags QB och några riktigt bra defensespelare (ett antal med landslagserfarenhet).
Däremot var de tunna på DBs och Oline och deras RB var oerfaren men dock mycket snabb.
Roosters skulle nog piska upp de flesta superserielag (vilket man visade mot Arlanda).
Hursomhelst, ska bli kul på lördag och se vilken klass Sundsvall håller. De kämpade på bra förra året och spelar inte SMM på topp kan det bli svårt. Lag som slår ur underläge och får tidig medgång i en match kan bli mycket svåra att handskas med. vi syns på Lördag allihopa!
|
|
|
Post by Finnen on Apr 28, 2005 8:57:29 GMT 1
Matchn mot arlanda ska man nog ta med en nypa salt eftersom arlanda hade 5-6 junisar på defense den matchen.
|
|
|
Post by fjunis on Apr 28, 2005 11:41:46 GMT 1
Roosters hade ju inga som helst junisar i sitt lag.
|
|
|
Post by tomten on Apr 28, 2005 12:26:21 GMT 1
Kul med läsandet i denna tråd, har bara EN sak o säga. "excuses are like not a very nice persons....!" (and the rest u know, me say no more) Pipan förväntas blåsa igång matchen 16:00 nu på lördag, så varför kan ni inte spara på era "Maddenexspertscomments" kanske, o invänta resultat efter matchen istället!? ;D Fotboll avgörs på plan, inte på ett forum, vilket halva fotbolls sverige inte verkar förstå!<br> Tack för mig. Over ´n out!
|
|
|
Post by Elf on Apr 28, 2005 12:54:50 GMT 1
Och därför får man inte diskutera i ett forum om hur man tror matchen kommer sluta eller???
Du har valt rätt namn i varje fall, för du är en TOMTE ! !
|
|
|
Post by Julle on Apr 28, 2005 12:56:07 GMT 1
Kul med läsandet i denna tråd, har bara EN sak o säga. "excuses are like not a very nice persons....!" (and the rest u know, me say no more) Pipan förväntas blåsa igång matchen 16:00 nu på lördag, så varför kan ni inte spara på era "Maddenexspertscomments" kanske, o invänta resultat efter matchen istället!? ;D Fotboll avgörs på plan, inte på ett forum, vilket halva fotbolls sverige inte verkar förstå!<br> Tack för mig. Over ´n out! Så du menar att vi ska sluta att tippa matcher?, eller vad är du ute efter.
|
|
|
Post by Larsa on Apr 28, 2005 13:48:14 GMT 1
Nya lb Per Orest före detta elit sprinter (snabbast i superserien?) kommer vissa vägen för ett bättre def i sundsvall i år så håll ögonen på denna man!
Hehe mytomanen Per som säger att han sprungit på 10.1 på 100m då hans flickvän klockade honom på 80m!!
Hehe snabbast i superserien? Inte på låånga vägar! Killen är inte med på 10 bästa listan. Han har inte gjort en enda tid att hänga i granen på en friidrottsarena. För övrigt så be jag om ursäkt om det är off topic men ville bara få ner förväntningarna på denna Per. över...ut
|
|