|
Post by SMM w on Jun 12, 2007 12:10:31 GMT 1
Jag tycker inte att man ska säga att några lag suger, SMM har väll alldrig möt ekeby vad jag vet (kan ha fel) så det är väll lite out of hand att redan säga att SMM äger hela ekeby på alla positioner, det skulle vara kul att möta dom, och även om vi har mött dom så tor jag inte att vi äger dom på alla positioner.
|
|
|
Post by WR 85 Greys on Jun 12, 2007 16:27:37 GMT 1
nej vi har aldrig mötts, i någon åldersgrupp, men om vi vinner nästa match så lär det nog inträffa Håller med, hade varit fett kul! Peace out, ses förhoppningsvis till hösten ;D pusspuss
|
|
|
Post by lirare frn sder on Jun 12, 2007 20:35:58 GMT 1
En anna som dock är blan de ästa är lätt Tommy Mostöm i ystad
|
|
|
Post by hmm on Jun 13, 2007 1:10:57 GMT 1
Lätt Lb i Dif, 44, grym grabb, lirade hårt mot falun copperheads i seniorernas b lag. han spydde fan tom på planen, snacka om att göra allt som går att göra. full fart rakt in i högen och med en skadad axel, en stor elog till den grabben. Han SKA in i landslaget, om inte i år så nästa.
faluröfärg for life
|
|
|
Post by Uiko on Jun 13, 2007 13:13:50 GMT 1
Spydde på plan och spelar med skadad axel? Wooow, han är som klippt och skuren för landslaget då ju!
Det jag menar är att bara för att man kör in i en hög med skadad axel så ska man inte med i landslaget, hårdhet krävs absolut och det verkan somhan har det men det krävs lite mer än enbart hårdhet för att komma med i landslaget.
|
|
|
Post by guest on Jun 13, 2007 14:38:22 GMT 1
Sant
|
|
|
Post by Menmen on Jun 13, 2007 14:46:50 GMT 1
Verkar som att det är Hmm som är nummer 44 och sitter och berömmer sig själv....
|
|
|
Post by Ltt on Jun 13, 2007 15:14:33 GMT 1
HAHA! Va kul när man ser hans belåtna leende när han sitter och skriver om sig själv!!
|
|
|
Post by Hall on Jun 13, 2007 19:50:53 GMT 1
Men seriöst vem sitter annars och skriver nuts han är så duktig han spelade med skadad axel och spydde på plan och han är en grymm grabb... Det säger ju sig självt att nummer 44 skrev om sig själv
|
|
25
Bänkvärmare
|
Post by 25 on Jun 16, 2007 16:52:47 GMT 1
Igentligen så är hela denna tråd ganska konstig, jag definerar inte "bästa spelare" med induviduella prestationer utan hur man agerar i grupp. Som dom flesta fotbolls spelare bör ha märkt så måste alla positioner fungera för att man över huvudtaget ska komma framåt. Om inte O-line + RB kan blocka så kmr QB bli sackd, och om inte recivers kan fånga boll så ja kmr man inte fram och om QB inte kan kasta så kmr ju bollen ingenstans. Samma sak på Defense, alla måste göra sitt jobb tillsammans. Visst Hampus är duktig men tror ni sjävla att han hade kommit så långt utan sin O-line? Samma sak med spelare som punkis tror ni han hade fått den där sacken utan hjälp från sin DT. Allt inom fotboll bygger igentligen på hur bra laget som en grupp fungerar. Har ni sett på TV när dom gör såna där All American, souh o north lag osv. Dom fungerar oftast inte så mycket bättre än vanliga NFL lag även fast dom har dom "bästa" spelarna. Och detta beror ju på att dom inte har samma tid tillsammans att tränna som grupp och fylla i varandrars brister och prestationer.
|
|
|
Post by EKEBYFAN on Jun 16, 2007 19:16:10 GMT 1
Just det jag menade med , hela laget Ekeby Greys orkade bara inte skriva det för SÅ kloka som folk är på detta forum så borde dom kunnat räkna ut det själva .
|
|
|
Post by huskies12u19 on Jun 18, 2007 17:34:24 GMT 1
ville bara passa på att berömma vår egen u19 center jim forsberg #75 . han är bara 15 år men jag tror ändå han är en av norrlands bästa centrar, även med senior mått mätt. han är snabb stark och plockar i princip allt han får emot sig , från landslags linebackers till landslags nosetackles trots att de är mycket större och mycket äldre än honom. han är en av dom jag tror kommer bli utagen till u16 landslaget efter distrikts turneringen
|
|
|
Post by haaampyfan on Jun 19, 2007 9:48:16 GMT 1
tycker att den där skrivelsen om att hampus inte skulle komma långt utan sin o-line är lite konstig? hampus är reciever och alternativ rb. dock när han är rb följer han knappt sina blocks, utan han "shake 'n' bake"ar i backfield! jag säger inte att hans o-line var, eller är dålig, men det är ändå så att han gör sina spel oftast på egen hand. det är det som gör honom till en av de bästa juniorlirarna!!!
|
|
|
Post by MJ on Jun 19, 2007 11:13:54 GMT 1
Intressant att du skriver att han inte följer sina blocks utan gör spelet på egen hand. Jag tror ingen head coach, OC eller gillar när någon inte springer som spelet är desigat. Nu skriver jag bara mot det som haaampyfan skrev och inte mot hur han springer, har ingen koll på om han följer blockar eller ej. sånt spel i vilket fall fungerar endast i juniorfotboll eller lag som har väldigt dålig koll på assignments, inte ens Reggie Bush skulle ta supermycket yards i superserien om han inte följde mönstret på spelet, självklart skulle han då och då snurra upp hela laget men oftast bli tacklad och sänkt tidigt. Jag tycker Hampus är en bra spelare med stor potential men ingen RB klarar sig speciellt långt utan en stabil OL. för övrigt: hoppas Arlanda tar sig till SM spelet i U-19 /Mathias Jangenäs
|
|
|
Post by wesley86ers on Jun 20, 2007 2:00:58 GMT 1
Denn thread gick från helt sjuk, till lite bättre vartenda u19 lag i sverige har sina spelare som sticker ut, halva threaden handlar om hampus/anders och greys, det tycker jag är komiskt. menmen, skriv på ni, allt verkar ju var såå viktigt.
|
|