|
Post by EKEBYFAN on Jun 2, 2007 22:26:08 GMT 1
Bästa U-19- spelarna undrar ni , det kan ni sluta med för svaret är , hela laget Ekeby Greys.
|
|
|
Post by haha on Jun 2, 2007 22:56:09 GMT 1
Bästa U-19- spelarna undrar ni , det kan ni sluta med för svaret är , hela laget Ekeby Greys. hahahah detta är nog årets skämt ? jo ekeby har verkligen dom bästa spelarna det är därför det går så bra för dom i U19 Södra 3:dje plats imponerande
|
|
|
Post by guest on Jun 3, 2007 0:58:30 GMT 1
Jag tycker alla borde ge fan i varför inte hampus spelar, och sluta skylla på att det e därför STU förlorat! Dom har OTROLIGT bra spelar och anders och simon som öäär dom absolut bästa i Sverige!
|
|
|
Post by D Sandberg on Jun 3, 2007 1:06:02 GMT 1
Ja det är skönt att Bulls fans eller spelare (vem nu guest är) lyfter fram andra spelare än bara Hampus. För det kan ju inte vara så att det var laginsats som vann guldet förra året?
|
|
|
Post by tipsaren on Jun 3, 2007 8:53:28 GMT 1
Vem är bästa spelaren då? Punkis i SMM har en grym Rip/Swim, trodde att NSB hade en grym reciever typ, men jag tycker inte att nån imponerade, SMMs recievers är dock grymma! ;D Mot Griffins sög han....sämre än Forbes...överskattad
|
|
|
Post by Juhupp on Jun 3, 2007 9:08:12 GMT 1
Bästa U-19- spelarna undrar ni , det kan ni sluta med för svaret är , hela laget Ekeby Greys. hahahah detta är nog årets skämt ? jo ekeby har verkligen dom bästa spelarna det är därför det går så bra för dom i U19 Södra 3:dje plats imponerande 2nd and rising, jag håller på EG i år iaf... Dessa två sista matcherna blir riktiga nagelbitare som EG måste vinna båda för att vara helt säkra på att gå vidare, men jag tror dom kan göra det med. Jaja, tillbaka till topic: Punkis är inte överskattad, långt ifrån, han är grym som DE i U19 iaf och det är en viss skillnad på att spela med seniorer i SS och i U19.
|
|
|
Post by yeah on Jun 4, 2007 0:44:12 GMT 1
Anders Hermodsson. Klart bäst, springer och passar bollen bäst av QB's. SMM's No-look-pass guy hade en bra match med stor hjälp av sina WR och STU DB's sist. Men han är inte i närheten. TRC Nässelkvist är långsam och svag arm. Arlanda QB är upp och ner. Helt OK ibland, under isen ibland. DIF. Yeah right.
Resten av landet. Who knows?
|
|
|
Post by Fonzie on Jun 4, 2007 11:41:18 GMT 1
Anders Hermodsson. Klart bäst, springer och passar bollen bäst av QB's. SMM's No-look-pass guy hade en bra match med stor hjälp av sina WR och STU DB's sist. Men han är inte i närheten. TRC Nässelkvist är långsam och svag arm. Arlanda QB är upp och ner. Helt OK ibland, under isen ibland. DIF. Yeah right. Resten av landet. Who knows? ÖÖÖ...nej. Hermodsson är nog den mest överskattade spelaren i landet. Alltså han är bra, han är jättebra, det är inget snack om den saken men att han är så överlägsen som vissa vill ha det till. Nej. SEC var det någon som sa. Jorå! Men han har en ljus framtid, han kommer nog kunna bli en riktigt bra QB så småningom.
|
|
|
Post by kvack kvack on Jun 4, 2007 18:17:01 GMT 1
Hermodsson kastar ju ankor, måste luta sig framåt... Han i SMM är väl typ första årets u-19?
|
|
|
Post by SMM25 on Jun 4, 2007 23:12:00 GMT 1
Ja det är första året för vår QB i U19... och ja tycker ni typ ska sluta snacka skit om spelare som påstås "suga" för den som sa att punkis överskattas kan ju bara hälsa hem, för allvarligt de e inte många OL som kan stå emot punkis, dessutom så dubblar han på båda Offense och Defense och deverse special teams så han är inte i topform hela matchen (Inte illa menat punkis) men ändå så tar han sig förbi som en kniv genom smör. Dok så måste man ge creeds till hela SMM offense speciellt WR för ett jävla finns spel, spec. mot STU Ps. Vem är hampus?
|
|
|
Post by fotbollsfan on Jun 6, 2007 15:27:33 GMT 1
Har 2 saker att skriva om.
1: Punkis är en mycket duktig spelare i U19, lätt en av de bättre DE i Sverige. Helt klart starting i NM. Jag har bara sett honom en match i Superserien och det var mot Limhamn, och om han håller den klassen i superserien annars också så anser jag inte han platsar där ÄNNU! Kanske han gjorde en dålig match men hursomhelst så var det inte bra på något vis!
2. Hermondsson är också en duktig spelare, men han är något överskattad och spelar med dålig attityd. Vet att många snackar skit och ser spelarna från Södra ofarliga, Ystads qb är duktig och framför allt kristianstads Qb har visat fram-fötterna i vårens serie spel. Kanske denna Kostas är starting i NM? Det får vi se, men jag tycker iaf han är värd en plats i 45 manna truppen.
Bara mina tankar och åsikter. vill gärna ha diskution?
|
|
|
Post by Desperata Bulls on Jun 6, 2007 21:38:56 GMT 1
|
|
|
Post by bULLEN on Jun 6, 2007 22:19:06 GMT 1
Japp, jättedesperata. I sann forum-anda (tro det sämsta om alla andra, hypa dig själv) så tror ni så klart att vi kommer försöka skjuta upp matchen mot Arlanda? Glöm det. Det var ett skämt. Exakt så här desperata är vi: Hermodsson och Simon Almgren åker till camps bla på Ohio State och Michigan imorgon och missar resten av säsongen fram till uppehållet. Det tycker vi är toppen, eftersom deras utveckling är viktigare för oss än att toppa laget i tre U19-matcher. Bara så ni vet
|
|
|
Post by Palla on Jun 7, 2007 8:00:59 GMT 1
Visst, off topic men måste fråga; Vad är det för camps dom sticker på?
|
|
|
Post by wow on Jun 7, 2007 20:13:39 GMT 1
Japp, jättedesperata. I sann forum-anda (tro det sämsta om alla andra, hypa dig själv) så tror ni så klart att vi kommer försöka skjuta upp matchen mot Arlanda? Glöm det. Det var ett skämt. Exakt så här desperata är vi: Hermodsson och Simon Almgren åker till camps bla på Ohio State och Michigan imorgon och missar resten av säsongen fram till uppehållet. Det tycker vi är toppen, eftersom deras utveckling är viktigare för oss än att toppa laget i tre U19-matcher. Bara så ni vet Detta låter otroligt, vore kul att få nån officiell info om detta!
|
|