|
Post by The Mean Machine on May 21, 2007 21:15:43 GMT 1
Jag vill bara säga att Coach Pilbäck från mean machines är nog den bästa tränaren jag har haft nånsin! Han är : pedagogisk , Ärlig , Loyal , rättvis och sist men inte minst en sann förebild , han behöver inte säga mycket för att det ska hända mycket, hans handlingar talar för honom, han tror på oss i alla situationer oavsett vad som står på resultat tavlan oavsett vilka spelare han har oavsett bakgrund eller spelkunskap under hans ledning är alla lika , vad mer kan man säga ,grymt tränare och jag är stolt för att kunna säga att han är min tränare Pilbäck for president haha inte? okej.. detfår väl räcker med HC för mean machines
|
|
|
Post by Bankai on May 21, 2007 21:31:16 GMT 1
Låter bra de där. Ingen blir ju lycklig över att en person står och skriker på en, alltid bra att visa på ett lungt sätt som Pilbäck i beskrivning verkar göra *tummen upp*
|
|
|
Post by Coach Golan on May 21, 2007 21:40:54 GMT 1
Instämmer att Pihlbäck är en av de bästa juniorledarna i landet, sett till alla delar i ledarskapet sammantaget. Kul att ni uppskattar honom och hoppas att han även får höra det direkt.
Han är en bra förebild för oss alla.
//Golan
|
|
|
Post by vill byta on May 22, 2007 18:06:11 GMT 1
hur göra man för att byta klubb på korrekt sätt? vill oxså ha "Coach Pilbäck" anonym
|
|
|
Post by frlder on May 22, 2007 18:17:47 GMT 1
Håller med 100% ! Även vi föräldrar är grymt tacksamma att Pilbäck coachar våra ungdomar. Han är unik och en super-förebild ! Vi som är publik ser bara hans insatser under match och de är imponerande. Man lär sig en hel del ! Vi säger bara tack, tack, tack !!!!
Förälder
|
|
|
Post by Spelare on May 22, 2007 19:45:56 GMT 1
Bästa tränaren, hoppas du vet det. Pillbäck! You rule!
|
|
|
Post by harkel on May 22, 2007 20:06:37 GMT 1
hur göra man för att byta klubb på korrekt sätt? vill oxså ha "Coach Pilbäck" anonym Det är bara att be Jenmert att skriva på övergångspapperen
|
|
|
Post by vill byta on May 23, 2007 11:14:05 GMT 1
hur göra man för att byta klubb på korrekt sätt? vill oxså ha "Coach Pilbäck" anonym Det är bara att be Jenmert att skriva på övergångspapperen hur visste du att det var TRC det gällde
|
|
|
Post by Harkel on May 23, 2007 13:01:38 GMT 1
Det är bara att be Jenmert att skriva på övergångspapperen hur visste du att det var TRC det gällde Enkel uteslutningsmetod
|
|
|
Post by SMM FTW on May 23, 2007 21:51:01 GMT 1
Alla älskar pillbäck, jag menar finns det någon anledning att inte göra det? Forsätt med dej grymma arbetet Pillbäck
|
|
|
Post by weio on May 23, 2007 22:01:31 GMT 1
Lite off-topic men varför vill du byta till SMM? TRC är ju ett bra lag, det är ju SMM också. Nått som hänt eller?
|
|
|
Post by nisse on May 24, 2007 17:45:04 GMT 1
Ingen blir ju lycklig över att en person står och skriker på en, eller släkt- och vänskapsband som övergår i nepotism
|
|
|
Post by Hey on May 24, 2007 19:45:46 GMT 1
mm, pilbäck är grym.. men en rolig grej som jag såg när jag stod på bergshamra när han coachade smm i dm-finalen mot solna var när en smm-spelare fumblade på punt return när han inte ens skulle ha rört bollen.. pilbäck gick iväg en bit och började mumla och slå sig själv i huvudet med spelboken typ asfrustrerad "jag borde ha lärt dom... det är mitt fel.."
iof var det mest skickligt att undvika att bara vråla ut någon utskällning
"tack för kaffet" "det är guld värt" "nu går tåget"
|
|
|
Post by Victor ME on May 25, 2007 1:13:15 GMT 1
pilbäck och jag ska ha barn snart ;D
|
|
|
Post by Coach Olofsson on May 25, 2007 13:04:00 GMT 1
Pilbäck är en grymt bra tränare grymt trevligt person håller med en av de absolut bästa tränarna vi har i sverige.
|
|